הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 14.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

זהו יום בעל אנרגיה כבדה ושמרנית. מישהו מטיח בכם דברים לא קלים אתם לוקחים את דבריו ברצינות תהומית. עליכם להתמקד ולא להתעסק בפרשנויות לגבי מה שקורה. יתכן מאוד שאתם לגמרי טועים ומה שנשמע לכם כעלבון הוא בעצם מחווה מצדו של מישהו שלא מוצא דרכים ברורות לביטוי. אפיזודות רומנטיות מתחילות לקרום עור וגידים. אתם משגיחים בכוונותיו של אדם הרומז על רגשותיו בעזרת תשורות סמליות.


כוכב ונוס השולט בכם סופג אנרגיות חושניות ומסעירות. אתם מתחילים ליהנות מן השינוי שעברתם לאחרונה. קשר רומנטי מגיע לשיאים חדשים. לפנויים מומלץ: הימנעו מלחצים. צאו לבלות כמה שיותר וגלו אופטימיות. מישהו מזמין אתכם לאירוע שלא ממש בא לכם להשתתף בו? אל תפעלו באובססיביות ושיקלו כל עניין לגופו. אנרגיות ויטאליות עשויות להיטיב עם פגעי עור ואפילו עם תופעות של אלרגיה. לתופעה תהיה השפעה מיטיבה על תפקודכם היומיומי.

בשורה טובה למשפחה גורמת לכם לעליה דרסטית במצב הרוח ולביטויי שמחה. זהו אותו משהו שגורם לכם לגלות צד מאוד רך ורגיש והמון נתינה. הפתיחות לאנשים חדשים שנכנסים לחיים שלכם מביאה בכנפיה ברכה. אתם זורמים עם מה שקורה בלי לחשוב יותר מידי על הצדדים המעשיים. מסר רוחני יומי רומז כי ייתכן שנטלתם מטלות רבות מדי על כתפיכם, יש מקום להאציל סמכויות וחלוק אותן עם האחרים.



מצב הרוח שלכם משתפר. זרימה של אנרגיה חיובית משפרת את האווירה העכורה ששררה לאחרונה בתחום הזוגי. למי שנמצא בקשר: התעוררות מפתיעה בשגרה תביא לתחושת קירבה מבורכת. לפנויים: ערב מתאים ליציאה לבילוי. חשוב מאוד שתבחרו בקפדנות את המקום. הרקיע צופה מצבים לפיהם אתם מקבלים סיוע המאפשר לכם להתנתק מכבלי העבר ולפתוח דף חדש. תדמיתכם החיצונית צפויה להיות זוהרת מתמיד, אל תהססו לנצל אותה ביחסים הבין-אישיים.


יש לכם כישורי תקשורת מעולים. הרקיע צופה הצלחה, בעיקר עבור אנשים שתחום עיסוקם תובע מהם ניידות רבה. אחד ממכריכם מפתח רגשות כלפיכם, אך נשמר מלהסגירם. רק אתם תקבעו אם להמשיך בנתיב קורקטי, או לרמוז על נכונותכם למשהו אינטימי יותר. טיפוסים פזיזים יציעו לכם הצעות סרק. יש להתייחס ברצינות רק להבטחות שיש עימן הסכם רשמי.


שינוי הדרגתי מתאים לכם יותר מאשר צעד דרסטי של 'לשבור את כל הכלים'. תזרמו לכיוון שנראה לכם נכון. תבררו כמה שיותר פרטים לגבי כל אופציה שעולה על הפרק. אל תגררו למקומות שלא ממש מעניינים אתכם אלא מהווים המלצה של אנשים אחרים, ואל תתפתו לקטע של רגשות אשמה. פשוט חבל על הזמן. הרקיע מבשר על התחלה חדשה הנובעת ממניעים רגשיים.


אין צורך "לחפור" ולנדנד עד אין קץ. יש אנשים שאומנם מבקשים מכם עזרה אך לא פנויים לשמוע תשובות המחייבות אותם למאמץ. דאגו לעניינים שלכם, זה יהיה הרבה יותר יעיל. בתכל'ס, כשאתם צריכים עזרה, אין מסביב כל כך הרבה מתנדבים. אין צורך "לאכול את הלב" בגלל המצב הזה אלא לקבל אותו מתוך השלמה. הרקיע מבשר על הצלחה גדולה בתחום משמעותי הודות לעוצמתכם האישית.

נדמה לכם שאף אחד לא מבין אתכם. קשה לכם לסבול קונפליקטים המתעוררים מול אנשים מסוימים שמזכירים לכם טראומות מן העבר הרחוק. שמרו על איפוק. הקפידו על עקרונות של חמלה ואהבה ללא תנאי. כדאי שתסתמכו יותר על יכולת התמרון שלכם. לא תצאו צודקים, אבל תלמדו להסתדר עם יותר אנשים במקסימום מצבים. ייתכן כי חשדנות וחוסר אמון עומדים בלב העניינים, הקנאה עלולה לגבות מחיר יקר.


נראה כי במפגשים עם דמויות בעלות השפעה, אתם משאירים רושם טוב במיוחד. סבלנות וסובלנות הן מילות המפתח. העניינים יצליחו לכם הודות למקוריות וחריגה מהמוסכמות. לפנויים צפוי ערב מוצלח. נצלו את אווירת הרומנטיקה. תנו דרור לדמיון וליצירתיות. אלה תכונות שפותחות לבבות וגם תורמות לאיכות קשרים אישיים קיימים. מאידך, די עם הביקורתיות והלחץ.


צפויים עימותים מילויים עם חברים ובני/ת זוג. לא להתרגש יותר מידי! מצד שני, כדאי לבדוק איפה אפשר לחסוך במילים ולנקוט בפעולות בשטח שיוכיחו מי הם החברים האמיתיים ולמי באמת איכפת מכם. מומלץ לבדוק אפשרויות חדשות. צפו לתוצאה טובות. רסנו את יצר הבזבזנות שעולה על פני השטח כפיצוי על עוגמת נפש. לפנויים שביניכם צפויה אהבה גדולה יחד עם שפע של דמיון והשראה.

אתם נמצאים בקונפליקט בין הצרכים האישיים לבין ההתחייבויות החיצוניות. הלחץ משפיע עליכם לרעה. אל תנסו לייחס משמעות נסתרת לאירועים סביבכם. הישארו מחוברים למציאות ושקלו היטב לפני שאתם נוקטים בפעולה. מישהו מנסה לעזור לכם אבל ללא שיתוף פעולה מצידכם שום דבר לא יתקדם. הרקיע רומז כי יש דברים שהשתיקה יפה להם, וזאת גם אם מאוד בא לכם להתוודות. אינכם זקוקים לאישור מצד הסובבים אתכם בכל הנוגע להחלטותיכם בתחום האישי. התייעצות איתם רק תבלבל אתכם.


אתם סובלים מעייפות בגלל עומס פעילויות שלא ניתן לדחותם. בשעות הערב תחושו הקלה, אך שיחה עם אדם שמקורב אליכם, תרגיז אתכם מאוד. כדאי להתאפק עד שתירגעו קצת. טיפ: מצאו את העיתוי הנכון. הרקיע רומז כי הנפש עלולה לתעתע בכם. אל תניחו לחרדות שווא להעכיר את איכות חייכם. התחום החברתי דורש איפוק ואורך רוח. נראה כי צפויים לכם מפגשים עם אנשים בעלי דעות קדומות.

מאמרים קשורים

Back to top button