הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 15.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

למרות מה שאתם מצהירים, שמרנות ומסורתיות מאפיינות את התנהגותכם ומכתיבות לכם את הצורה בה אתם מתנהלים מול אחרים. החריגות פה ושם אינן מעידות על הכללים הבסיסים שאימצתם לעצמכם. אל תתנו להשפעות חיצוניות לחדור אליכם. השאירו את ההמלצות של החברים שלכם לנושאים שוליים. ניחנתם בתעצומות נפש המאפשרות לכם לחדש בקלות את מאגרי האנרגיה שלכם. כל סיום מבשר על התחלה חדשה.


הרקיע מעודד מצב שנוח לכם מאוד בו ולכן אינכם מנסים לשנות שום דבר. גם כאשר העניינים מתחממים אינכם נוקפים אצבע. האמת היא שאתם קצת נרדמים בשמירה. מה שהכי חשוב שלא תבואו בטענות והאשמות, מאוחר יותר. החוזה בלתי כתוב מתעצב עכשיו ואחר כך עלול להיות מאוחר מידי. אתם נותנים לעצמכם דין וחשבון בנוגע לחוויות שעד כה התייחסתם אליהם כאל התנסויות חולפות.

תחושת המועקה שירדה עליכם- מתפוגגת סוף סוף ואתם מצליחים לראות את האור בקצה המנהרה. אתם בהחלט פתוחים לשינויים וחידושים ואלה מגיעים במהירות. תמיכה? גם היא מגיעה ממקור לא צפוי שאכזב בעבר. מישהו שאיתו היה לכם קשר רומנטי קצר ביותר 'מתקיל' אתכם ושואל הרבה שאלות. חשוב לזכור שאינכם חייבים להסביר. מסר רוחני יומי רומז כי פתרון בעיותיכם דורש ריכוז רב ושלווה פנימית, אל תרוצו לתפוס את הרוח כל אימת שהיא מופיעה.



אתם נתקפים בתחושות לא נעימות שחשבתם שהשתחררתם מהן מזמן. העומס הנפשי והדאגות מסיחות את דעתכם מהצד החיובי שבחיים. חוסר הבהירות במערכת הזוגית גורם לכם לעייפות נפשית. בקיצור, הגיע הזמן ללבן את הדברים ולשפוך החוצה כול מה ששמרתם בבטן. שמרו על יושר פנימי והיצמדו לאמת. זה הכי חשוב. שמרו על דיסקרטיות. הרקיע מבשר על הצלחה הקשורה בילדים או בזיכרונות העבר.


יום לא משהו בו מצב הרוח מוזר. קשה לכם להתחבר לצד החיובי של החיים למרות שבעצם לא קרה שום דבר דרסטי. שיבושים בתקשורת גורמים להרגשה כי אין מי שמבין למה אתם מתכוונים להגיע. נסו לקחת את המצב בקלילות ולהפנים את העובדה שהעניין זמני. חפשו חבר טלפוני שיהיה מוכן להקדיש מזמנו לשיחה ארוכה, כדי להרים לכם את המורל. הרקיע צופה מצבים לפיהם יש לפעול בשותפות עם מהלכו הטבעי של הגורל, מבלי להפריע לזרימה החופשית.


יום המאופיין בחוסר שקט. משהו מדאיג ומלחיץ אתכם אבל קשה לשים את האצבע, מה בדיוק את מרגישים. בדרך כלל אתם מצליחים לשכנע את מי שנמצא לידכם לעשות כרצונכם. היום, כל הרעיונות שלכם נדחים על הסף וגם מאשימים אתכם במניפולציות. גם בין החברים אתם לא הכי פופולאריים היום. בהחלט יש מקום לשיפור. צפויים וויכוחים חשובים בענייני דת ופוליטיקה.


הניצחון בסיבוב הראשון מניע אתכם להתייחס ביתר אצילות וסלחנות כלפי האנשים המעורבים, בעניין שגרם למחלוקת. אל תתנו לעצמכם להיכנס ל'שדה מוקשים' רק בגלל שאתם מרחמים על היריבים. מגיע לכם יחס של כבוד ומי שלא מתייחס בצורה הוגנת לחבריו, שלא יתפלא שיקבל את אותו היחס בחזרה. הרקיע מבשר על מצב של מזל יותר משכל או על הצלחה שאינה מתוכננת.

צפויה אכזבה במישור הזוגי. אתם כל כך נדהמים לשמוע את הנאמר עד שאין לכם מה להשיב- אירוע נדיר בפני עצמו. נראה שהבועה הרומנטית עלתה על שרטון. גם אם נדמה לכם שזה נגמר, אמרו לעצמכם ש – 'כל סוף הוא סימן להתחלה חדשה'. אל תשבו בבית לרחם על עצמכם יותר מידי זמן. הרקיע מעודד תקופת לימודים איכותית, מפרה ומרחיבת אופקים. הנומרולוגיה צופה לכם מזל עם אנשים שצירוף אותיות שמם או סיכום ספרות תאריך לידתם, מעניק את המספר 8.


נראה כי אתם מאוהבים באהבה ומגיבים באופן אמוציונאלי ורגשני על כל דבר שקורה לכם בתחום זה. כשהמצב טוב והעניינים מסתדרים, אתם מרחפים וכל שאר הבעיות פשוט מתגמדות. השאירו קצת כוחות וזמן להתמודד עם ענייני היום יום. חשוב גם לשקוד על פיתוח קשרים חברתיים אישיים מחוץ למסגרת הזוגית. צפויה הצלחה חברתית הודות לפעולה נועזת, אמיצה, הרפתקנית ולא מחושבת.


האופטימיות בעליה. הביטחון העצמי עולה לאט לאט במיוחד לאור הצלחות בשטח. אתם שופעים רגש אבל מוטב שתלמדו להסתיר את מה שקורה לכם בפנים. לא לעשות הצגות ופוזות אלא להיות קצת יותר מאופקים ופחות שקופים לעיני הזולת. אתם מצליחים להתגבר על חסימות ולהתקדם קדימה. צפויה הצלחה באהבה הודות לאיזון, הרמוניה, פייסנות, חביבות, אהבה, שלווה ושלום.

היזהרו ממלכודות וגם מחברים קרובים שלא תמיד מפרגנים ליכולות ולהישגים שלכם. אתם לא בשיא וכושר השיפוט שלכם נפגם בגלל נטיות הלב. אם אתם נפגשים עם מספר רב של אנשים, הפגינו בטחון ואל תתנו לכולם להרגיש את ההתרגשות הפנימית שלכם. חשוב מה חושבים עליכם האחרים, אך יותר חשוב מה אתם חושבים על עצמכם. המזל הטוב קשור בקלילות, תקשורתיות, ידידות, רפרוף, תנועה ונסיעות רבות.


אתם מוצאים מקורות כוח פנימיים כדי לקדם את עצמכם. התחושה משתנה מהקצה אל הקצה הודות לעובדה שהגישה שלכם שונה. אתם מבינים פתאום שיש לכם אופציות נוספות. כל העניין הזה יכול לשמש עבורכם תרגיל מחשבתי מאתגר לגבי ההבנה שיש לכם זכות בחירה בכל מצב. הרקיע רומז כי האמצעים הכספיים העומדים לרשותכם גדולים מכפי שאתם משערים, ייתכן כי אינכם מודעים לכל.

מאמרים קשורים

Back to top button