הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 16.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

היום אתם ממש לא נמצאים בשיא והכל נעשה בקצב של צב. דווקא כאשר אתם מרפים מהלחץ, והדברים מסתדרים כאילו מעצמם, אתם מתחילים להבין את פירוש המילה 'זרימה' טבעית של הדברים. סמכו על עצמכם ועל היקום שיזמן לכם דברים טובים בלי להתאמץ, לא צריך להילחם על כל דבר. מספר המזל היומי שלכם הוא 25: המספר מייצג דבר כלשהו שאינכם מודעים לו, או מזל לא צפוי.


עומס יתר מביא אתכם למסקנות שעלולות להיות מוטעות. אל תשנו דבר, בלי להתייעץ עם אדם קרוב. עמדתכם הרגשית קובעת את תפיסת המציאות שלכם וכרגע זה לא ברמת דיוק מספקת. התאזרו בסבלנות. עליכם ללמוד להכיל את הצרכים של שותפים לדרך, בלי לסבול תסכול, גם במידה ואין התאמה מלאה ביניכם. אלה ללא ספק, ציפיות לא ריאליות.

פיתוח המודעות לגבי חוויות בעבר, יכול ללמד אתכם המון על עצמכם בהווה. משהו לא ברור קורה בקשר שאתם נמצאים בו, בזמן האחרון. משהו נתקע או נעצר. ייתכן כי ההתפתחות נבלמת בעיקר בגלל תקשורת לקויה, בעיקר מצידכם. זהו סוג של פינוק שלא מתאים לסיטואציה. הרקיע מעצים את האנרגיה הפיסית וקורא לכם להתייחס לדברים בקלילות ואפילו בילדותיות כלשהי. תתחילו לעבוד על עצמכם לשנות גישה.



השילוב של חמימות מצד אחד וריחוק ברגע השני, יכול לשגע את מי שנמצא איתכם בקשר קרוב. התנודות הקיצוניות במצב הרוח, המשתנות בגלל חוסר היכולת להחליט על כיוון מעשי בקריירה, משגע גם אתכם. האשמות הדדיות מתעופפות מכל עבר ואתם קצת מבוהלים מהדינאמיקה, אבל מנסים להרגיע את האווירה. הרקיע מבשר על אירועים מסתוריים התורמים להצלחתכם.


היום תהיה לכם הזדמנות להגשים תוכנית מאתגרת בתחום לימודים והרחבת האופקים. אין צורך להשקיע מאמצים על אנושיים. הרצונות שלכם מקבלים 'עידוד' מהיקום המזמן לכם את האנשים הנכונים במקום המתאים ובעיתוי המושלם. קשיים כלכליים עומדים להתפוגג בזכות פרגון של מישהו שיש לו השפעה בתחום ישירה עליכם בתחום הכלכלי. אינכם צריכים לחשוש להעניק מעצמכם לאחרים, הם כבר יידעו להציב לעצמם גבולות.


מפגש עם איש עסקים שנושא בחובו צפיות והבטחה- עלול להסתיים בלא כלום. עם זאת, למרות התוצאה המידית המאכזבת, כדאי שתיזהרו מהכללות ומשיפוטיות יתר. יתכן מאוד שהנושא המדובר לא סגור לגמרי ושווה בדיקה נוספת. כדי להתגבר על השפעה מזיקה של גורמים מסביב, נסו להיזכר בכול ההצלחות שחוויתם בעבר מבחינה עסקית ובכלל. אתם עומדים לצאת בשלום מפרשייה שהייתה עלולה לסבך אתכם. קחו את הדברים כלקח לעתיד.


עניינים הקשורים לקריירה ולתחום העבודה יעסיקו אתכם היום. בקרוב צפויה נסיעה שבה ניתן לשלב הנאות וגם ביזנס. קשר ישן עם חו"ל יתחדש ויתגלה כמניב פירות. התחום החברתי חי ובועט. בערב תוזמנו למפגש חברתי מעניין. שמרו על איזון בין קשרים ישנים וחדשים. אל תעוררו מהומות ורגשי קנאה. צפויה הצלחה גדולה לעוסקים בשיווק ופרסום.

יום נחמד ביותר. זה הזמן המתאים להקדיש למשפחה המורחבת. מגיעות אליכם הזמנות והצעות מפתות. המצב החיובי מביא שלווה פנימית ותחושת הרמוניה עם הסביבה. כיף אמיתי. הצלחתכם תושג הודות להתערבותו של אדם המחבב אתכם. הערב מתפתח לכיוון חיובי מפתיע. אתם מצליחים לחדש קשר עם אנשים שבעבר לא חלמתם עליהם אפילו. שימו לב לתשורות שלכאורה אין מאחוריהן סיבה ברורה. קחו בחשבון שאף אחד לא נותן לכם שום דבר ככה סתם.


בתחום האישי עדיין לא ברור לכם מה אתם רוצים ויש לכם נטייה לדבר הרבה יותר מידי בלי להתכוון למה שאתם אומרים. בסופו של דבר העניין הזה יכניס אתכם לאי נעימות גדולה מול בני המין השני שלוקחים אתכם ברצינות יתרה. בכל מקרה, כדאי להיות כנים וישירים. התוצאה תהיה טובה יותר ממה שאתם חולמים. כדאי שתדעו כי תום לב יביא הצלחה ומזל לזה או לזו, הגדולים באמת.


אתם טובי לב ולעיתים מרחפים עד כדי כך שאחרים, ואפילו הקרובים לכם ביותר, מנצלים את המצב. לעיתים זה וויתור על הפנימיות וזמן איכות שיש לכם. עליכם לנקוט עמדה ולשרטט קו אדום ברור מול כולם. בעבודה אתם מרגישים כרגע לחוצים ועמוסים מידי, כך שלא נותר לכם כמעט זמן לאהבה. מהתבוננות בתבניתו של האדם ניתן לעצב את צורתו של העולם, כלומר: התבוננו באנשים ועצבו את חייכם על פי תבניותיהם.

בעיקרון, יש לכם הרבה עניינים חשובים לחשוב ולהתעסק איתם, אבל מוקד תשומת הלב הוא על הנושא הזוגי. מצב חדש שנוצר בלי שהרגשתם מהווה נקודת מפנה אפשרית במערכת הזוגית. אתם לא בטוחים שהרצונות שלכם לא השתנו. האווירה תוססת ויש לכם תחושה ש'רב הנסתר על הנגלה'. קשיים בתקשורת גם הם מעכירים את מצב הרוח. יש להימנע ממלכודת השאננות. זה הזמן להתבונן סביב ולנצל את משאביכם בדרך היעילה ביותר. מדובר במשאבים חומריים כמו גם באלה הנפשיים.


היובש החברתי נעלם ומפנה את מקומו לאירועים והתרחשויות מרגשות. זוגיות היא בהחלט עניין שבא בחשבון. העניין הוא להיות במקום הנכון בזמן הנכון. כשהעיתוי נכון והלב פתוח, אין שום סיבה בעולם שהדברים לא יתפתחו בכיוונים הרצויים לכם. מכר שגר בקרבת מקום אליכם- מפתיע. אין להתיר לרגש לנצח את קולו של ההיגיון. הכוחות הקוסמיים מעניקים לכם כוח ויציבות להשגת מטרותיכם.

מאמרים קשורים

Back to top button