הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 17.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לכם הרגשה שצריך לשנות ולסדר את העניינים האישיים שלכם בצורה אחרת. קיים פער גדול בין הדרך בה אתם רואים את עצמכם לבין דעתם של אחרים. עליכם למצוא את שביל הזהב כדי לאחד את שתי הגישות. מצד אחד חשובה לכם דעתם של אחרים ומצד שני יש לכם צורך בחופש. מילת המפתח: איזון. מספר המזל היומי שלכם הוא 17: מספר נפלא להצלחה במעשים הדורשים אומץ לב.


הצורך שלכם להוכיח את צדקתכם בכל מחיר עלול לגרום להתנהגות כפייתית משהו הכוללת דיבורים אין סופיים ואפילו התפרצות קולנית. זה לא בדיוק משפר את האווירה בבית. שיחת טלפון מפתיעה עשויה לשנות את פני הדברים. צפויה נסיעה לא מתוכננת לביקור של מישהו (כנראה בן מזל תאומים). מספר המזל היומי שלכם הוא 12: המספר פוסל קיצורי דרך וקובע כי רק השקעה ומאמץ יוכיחו את עצמם.

יום עם המון בעיות לא צפויות שצצות מכל עבר. יתכן שתצטרכו להתמודד עם כמה אתגרים בבת אחת ואף להיעזר במישהו מקצועי. מישהו קרוב לכם מושיט יד לעזרה ולא מאכזב, זאת למרות שרמת הציפיות שלכם- נמוכה. הרכישה שתכננתם תצטרך, מן הסתם להידחות, לפחות עד שהמצב יתייצב. מספר המזל היומי שלכם הוא 77: המספר רומז על פסק-זמן, התבודדות, שיקול דעת, חשבון נפש. המסר דורש מכם זהירות ואיטיות.



חשבתם שכלום כבר לא יפתיע אתכם אבל מתברר שיש… אדם כפייתי מצליח להעמיד אתכם על קצות האצבעות, נסו להגיב באיפוק ואל תגיבו בפזיזות. למרות שאתם אוהבים שינויים, קשה לכם. הרקיע מבשר על הצורך להימנע מהרפתקאות רומנטיות ולהתמיד בתלם הישר. כמו כן, הוא מכריז על אהבה שצריך להעניק לה מעטה ממוסד. אתם מוצאים את עצמכם דואגים יותר מאשר בעבר.


למרות מצב הרוח הירוד אתם מצליחים לשחק אותה 'עסקים כרגיל'. עסקה חשובה נרקמת ברקע. דמות תוקפנית מפריעה לכם לבצע פרויקט שחשוב לכם עד מאוד. נסו להתרחק. אסור לכם להתדרדר למצב של כעס ואיבוד שליטה. הרקיע צופה הצלחות בתחומים כגון רפואה חלופית או עסקים הקשורים בהוראה והדרכה. שמרו על 'קוליות' ובכל מחיר. ההצלחה מעבר לפינה-התאזרו בסבלנות.


יום חיובי מלווה בתחושת העצמה פנימית. אתם עסוקים עד מעל הראש בשיקום ובניית חיי החברה שלכם, מנסים להרשים את הסובבים אתכם ולבסס את מעמדכם החדש. תוכלו להצליח במשימה הזאת אם תתמידו וגם אם בנוסף לאלמנטים החיצוניים תעשו עבודה פנימית שתעלה את הביטחון והאמונה הפנימית ביכולות שלכם. עליכם לפתח את כוחות ההבנה העצמית שלכם באמצעות האזנה לתחושותיכם הפנימיות.


צפוי שינוי חיובי במצב הרוח, זאת למרות שאתם חווים אכזבה מסוימת. התחלה של רומן מתגלה כ'רחוב ללא מוצא'. אתם עובדים על התארגנות יעילה יותר בבית ובכלל. התחילו מפינה אחת קטנה ואל תתפרשו יותר מידי. אם תנסו לבלוע יותר מידי, פשוט תתייאשו באמצע ולא תצליחו להשלים את המשימה שלקחתם על עצמכם. אל תתאהבו באהבה עצמה, אלא באדם הנכון הראוי לה. זכרו זאת, משום שהרקיע צופה פרשיית אהבים.

אתם עסוקים במחשבות ומחפשים את עצמכם במקומות הלא נכונים. משמעות הדבר היא שיש לכם צורך בשינוי מתוכנן מראש וכמה שיותר מוקדם- יותר טוב. הנסיבות אינן משקפות את הפוטנציאל האמיתי שלכם. מפתה אתכם לחשוב שאתם יכולים להגיע לעמדה בכירה הרבה יותר אבל לא לגמרי בטוח שיש לכם את האומץ לכת עד הסוף עם המחיר שתדרשו לשלם.


יום לא משהו. אתם מרגישים קצת אבודים ונראה לכם שאתם נמצאים בתוך כלוב של זהב וחייבים להשתחרר ממשהו שמעיק עליכם. ההרגשה תחלוף לה בהמשך היום ומצב הרוח ישתפר בעקבות אירוע בו תשתתפו שייתן לכם פרספקטיבה מעניינת על מצבכם. אינכם בטוחים בעצמכם מספיק וזה כנראה מה שעוצר אתכם, אל תתנו לפחד לשחק תפקיד.


חלוקת העבודה בבית תקל עליכם, למרות שבכל מקרה יש לכם היום הרגשה של עומס בלתי רגיל. נראה שאתם זקוקים לזמן להתאושש מאירועי הימים האחרונים. יום מתאים לבלות בחיק הטבע ולשכוח מכול ההתחייבויות. גם סידור וניקיון הבית יכולים לחכות למחר. טיפ: אם יש לכם אפשרות צאו לנסיעה רחוקה ורצוי לבד. אתם חשופים עכשיו לתעלוליהם של טיפוסים שרק כסף מדבר לליבם.

אתם פוחדים לוותר על מה שיש לכם מתוך מחשבה שיש לכם הרבה מה להפסיד ושום בטחון בעתיד. זוהי ללא ספק תחושה שמובילה לכיוון של תבוסתנות ולא להצלחה. קחו את הזמן לברר ולבדוק את השטח לפני שאתם מחליטים מראש מה בדיוק עומד להתרחש. טיפ: לפרגן לעצמכם ולהאמין שעתיד צופן לכם הפתעות נעימות.


ההשלכות של מאמצים שהשקעתם מניבים פירות. אנשים סביבכם מקבלים אתכם למרות החולשות שלכם. בתחום האישי צפויה הרפתקה נעימה. תפגשו מישהו שיגרום לכם להחסיר פעימה. יהיה לכם קשה לסרב להצעה שתקבלו. לא יזיק לכם להפעיל מעט יוזמה בתחום הרומנטי. עשו כל שביכולתכם כדי להבחין ולהבדיל בין מחמאות לבין דברי חנופה. אל תהססו להעמיד במקומם את מי שמנסים להציג את קמצנותם כאילו הייתה חסכנות.

מאמרים קשורים

Back to top button