הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 19.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

עניינים הקשורים לעבודה מטרידים את מנוחתכם. אין לכם רגע דל למרות שאתם מנסים לנצל את שעות הפנאי למנוחה. עליכם להתארגן בצורה יעילה יותר ובדחיפות. אתם מנסים לתפוס פיקוד על מה שקורה לכם בחיים. רמת הריכוז שלכם היום לא ממש גבוהה. אם אתם רוצים להתקדם, וותרו על הגאווה. כדאי לבקש עזרה ממישהו שברור לכם שלא יסרב. מספר המזל היומי שלכם הוא 9: המספר רומז על רגעים מעצבנים, בעיות בלתי צפויות ונסיגה. המסר דורש מכם מאמץ נוסף.


התחלת היום היא בסימן שלווה ורוגע. היחסים האישיים- זוגיים במצב טוב מאשר אי פעם. חושניות ואהבה אופפות אתכם מכל עבר. תזרמו עם זה ותנו לעצמכם ליהנות. סוף סוף, לא כול יום מזדמן לו מין מצב רוח שכזה. בעבודה – עומס, אבל הפעם זה פחות משפיע עליכם מהרגיל. הרקיע מבשר על הצלחות לאלה מכם העוסקים בענייני צבא ובטחון, כמו גם על הישגים בחברת בני ובנות מזל טלה.

הפעילו את הנחישות שלכם. אתם זקוקים למלוא חופניים מרץ. לא קל לכם להיאבק ולהילחם על מעמדכם אבל פשוט אין ברירה. קצר ביניכם ובין מי שממונה עליכם בעבודה עלול ליצור ויברציות שליליות. אין מה לעשות אלא להתייצב ולהפגין את מלוא שיעור הקומה שלכם. יש לכם מה להציע ועשו זאת בגאווה. הרקיע מבשר על הצלחות עם ילידי מזלות המים [עקרב, דגים וסרטן], כמו גם על הצורך לבטא כישרונות אמנותיים.



מישהו מהעבר, שהייתה לכם איתו מעורבות רומנטית, מופיע שוב באופק. למרות שהרגשות שלכם כבר נעלמו ואינם, בכול זאת, הזיכרונות מצליחים להשפיע עליכם. לא צריך לנתח את הדברים יותר מידי. רכושנות או סתם קצת קנאה. בכל מקרה, עדיף להתעלם ולהתקדם הלאה. הרקיע מבשר על הישגים בחברת ילידי מזלות האש [טלה, אריה וקשת], כמו גם על אפשרות לזכייה בהימורים.


עולה על הפרק אפשרות להתקדם בעבודה. מניעים אישיים מובילים אתכם קדימה. בשעות הבוקר תיתכן מתיחות במישור הביתי. נסו להוביל מהלך שייתן ביטוי גם לפנטזיות הנסתרות שלכם וגם מרחב מחיה לאחרים. בן/ת הזוג זקוקים להקשבה. לא יזיק לכם לוותר מפעם לפעם על הצורך הנואש לומר תמיד את המילה האחרונה. מפגשים חברתיים מפלסים לכם דרך אל מסגרת נחשקת, אל תשכחו לחלק כרטיסי-ביקור.


קודם כל עליכם למצוא דרך להירגע. לא חשוב אם תפצחו בסדרת שיעורי יוגה או סדנת מדיטציה. החיבור לפנימיות, למקום של שקט ורוגע- חיוני ודחוף ביותר. נושא התעסוקה כרגע הוא במקום הראשון ברשימת העדיפויות. למרות שאתם יודעים שאף אחד לא יגיש לכם שום דבר על מגש של כסף, אתם לא פועלים מספיק במרץ. למה אתם מחכים?


הצגה כוחנית של הדרישות שלכם פשוט לא תעבוד מהעובדה הפשוטה שזה מנוגד למהות הפנימית, הרכה והשברירית. הרקיע מתריע מפני ביקורתיות רבה מדי כלפי עניין הזוגיות. נסו לנהוג על פי הסגנון האישי ותשיגו יותר. למרות שאתם עוברים יום לא נעים במיוחד, היכולת בידיכם לבחור את רמת הקושי שתחוו. בכלל, חשוב לכם להיות מודעים מאוד לעניין הבחירה החופשית. תחשבו על זה וכל הזמן!

אתם מתלבטים לגבי אספקטים מסוימים בעבודה שלכם. קחו בחשבון שיקולים הגיוניים ואל תגיבו רק מהרגש. מישהו שמחזר אחריכם במלוא המרץ (לאו דווקא בקטע רומנטי) גורם לתחושה לא נוחה. זאת בגלל שיש לכם היכרות קרובה עם חברים משותפים המנדבים מידע לא מחמיא. אתם מושפעים יותר מידי מדבריהם של אנשים אחרים. לכו על הכיוון שנראה לכם מבטיח . טוהר פנימי וכוונות טובות ממגנטים אליכם את האנשים הרצויים.


אתם משקיעים מאמץ ומחשבה הקשורים במישהו שנמצא בחו"ל. התת מודע מביא אתכם לתחילת תהליך שפותח רגשות עמוקים שהסתתרו מתחת לפני השטח. הלחץ לא משפיע עליכם לטובה אבל בסופו של דבר- זה יעבור. צצים ועולים דברים ואירועים מתקופת הילדות: נראה שמדובר בסגירת מעגלים. צפויים להירקם קשרים ייחודיים ביניכם לבין אנשים בעלי מנטאליות שונה מזו שלכם. ייתכן, אפילו, שמדובר בתרבויות זרות.


הפנויים שבניכם נהנים מהצעות רבות, היכרויות והזדמנויות לקשרים חדשים ומעניינים. אולי לא הכול הולך חלק אבל אין ספק שיש לכם אפשרות לקדם את ענייני האהבה לכיוונים הרצויים לכם. אתם מאבדים קצת את הראש. תנו לעצמכם לזרום וקחו סיכונים מחושבים. אל תסכנו את עצמכם ושמרו על יושר פנימי. בתחום העסקי והקרייריסטי צריך להחזיר טובה תחת טובה.

יום קליל. סוף סוף הבנתם את הרעיון הכללי: לקחת את החיים בפחות רצינות, לתת לעצמכם הזדמנות לביטוי עצמי ו..שמותר ליהנות בלי חשבון. בלי לדאוג למחר. יופי של יום המתבטא בטיולים ובבילויים עד שעות הלילה המאוחרות. תחשבו איך אפשר למשוך את המומנטום גם הלאה. חגיגה גדולה מסתמנת באופק. דברים הנובעים מעולם התקשורת [מדיה, טלפון, אינטרנט] מזמינים אירועים משעשעים, ויוצרים קשרים שלא היו יכולים להיווצר בדרך אחרת.


אתם מוצאים את עצמכם מתרגזים על אירועים שאינם תלויים בכם כלל. זה בזבוז זמן מוחלט וככל שתפנימו את העניין הזה ביתר מהירות- יהיה לכם קל יותר לתפקד. קשה לכם לקבל דעות שונות משלכם ובעיקר- ביקורת. כדאי שתהיו קשובים לאדם בן מזל דלי שמנסה לסייע לכם למרות שאתם בועטים. מומלץ להירגע קצת. צפוי להגיע אליכם מידע מפתיע ומועיל.

מאמרים קשורים

Back to top button