הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 20.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

תחושת אושר, נינוחות והרמוניה מציפות אתכם היום. יופי של יום בו אתם מקבלים מלוא חופניים אהבה ממספר כיוונים. אל תחסכו במחמאות. תהיו נחמדים כלפי כל מי שסביבכם. מה כבר יכול לקרות? עוד פרגון ועוד קצת תשומת לב. אז מה רע? אין טעם לנהל פנקסנות ולהתעכב על אירועים מהעבר. צפויה בשורה נפלאה הקשורה במשפחה. הולכות ונרגעות סערות שליוו אתכם לאחרונה.


צפוי עימות עם אדם שאתם לא ממש סובלים ממילא. הקשר חונק אתכם ואתם מרגישים שמפעילים עליכם מניפולציות רגשיות מהסוג הנמוך ביותר. אל תשתפו פעולה. שחקו אותה אדישים ולא מבינים מה בכלל רוצים מכם. הדאגנות היתרה שנתקפתם בה מבחינה כלכלית, אינה מוצדקת, במיוחד לאור האווירה הטובה בעבודה. זכרו כי דווקא הכנוע הוא זה שזוכה במקום מרכזי ומכובד.

אתם שומרים על אופטימיות זהירה. הגישה החיובית שלכם ממגנטת אליכם דברים טובים בדמות אנשים בעלי השפעה שעושים מאמץ אמיתי לעזור לכם. יש לכם הזדמנות אמיתית להתקדמות. בתחום האישי צפויה הצעה רומנטית מכיוון מישהו שאתם מכירים זמן רב. למרות שהדבר מחמיא כדאי לשקול אם זה כדאי בטווח הארוך. שימו לב כי באמצעות העדינות [טאקט ודיפלומאטיות] מתחדדות האוזניים והעיניים נעשות בהירות [כלומר, הראייה מתבהרת].



יום נעים בסך הכל. אין לכם יותר מידי ציפיות ותלונות ולכן הדברים מתנהלים על מי מנוחות. בעבודה אתם מקבלים מחמאות מכל הכיוונים, מה שתורם למצב הרוח ומעלה לכם את המורל בצורה משמעותית. הערב יהיה שקט וללא התרחשויות מיוחדות. מאוחר יותר בלילה צפויה פגישה מענגת במיוחד שתתפתח ותמשך עד לשעות הקטנות. סערה מביאה להצלחה.


צפויה נסיעה שאתם לא ממש רוצים לבצע. סעו בזהירות ונסו לנוח לפני שתצאו לדרך. העייפות המצטברת נותנת בכם את אותותיה ואתם מרגישים שכולם עולים לכם על העצבים ורוצים לנצל אתכם. הבעיה היא שהתחושה הדדית. צפוי עימות עם בני משפחה. זכרו כי האדם המואר אינו הולך במחשבותיו אל מעבר למצב בו הוא נתון.


רוב הזמן הפנוי שיש לכם מושקע בקשר הזוגי. פגישה עם מישהו שבשמו מופיע האות ו', תפתיע. תקבלו חדשות טובות הקשורות בחו"ל. למרות שיש לכם יכולת הקשבה וסימפטיה גבוהה, אתם גולשים לסיפורים אישיים מפורטים שמייגעים את הזולת. טיפ: הקדישו את הערב למנוחה ואת הטענות הספציפיות שלכם ספרו לנוגעים בדבר ולא לגורם שלישי. זכרו כי ההתקדמות הנכונה היא זו המאפשרת לאדם להשיב בביתו את הסדר על כנו.


אתם מערערים על סמכותו של אדם בכיר מכם והעניין הזה לא עובר בקלות לסדר היום. בכלל יש לכם צורך למרוד ולקרוא תיגר על חוקים חברתיים שלא נראים לכם הגיוניים. בני המשפחה לא מתלהבים מרוח הלחימה שנחתה עליכם, וזאת בלשון המעטה. נסו ליישר את ההדורים כדי לא לקלקל את כל סוף השבוע. אל תנסו לעמוד בדרכו של כוח הפיתוי, אלא נסו לפייס אותו ולהסיח בכך את דעתו מכם.

מתפתח עימות בגלל סיבה שטותית. זה לגמרי תלוי בכם כמה זמן יימשך העניין. אתם מגלים בגרות רגשית ומצליחים להתגבר על הכעסים. "לצד השני" יש עוד הרבה מה ללמוד. חכו לשעת כושר ואל תטיפו מוסר כשהכול עוד טרי. אתם יוצאים לבילוי ספונטאני, מוצלח ביותר. זה הזמן לבחון את רגשותיכם ולהתבונן במציאות כפי שהיא, מבלי ליפול טרף לעולם האשליות.


שוב תוקפת אתכם דאגנות יתר וחרדות ואתם מתקשים להתמודד עם הרגשות. אתם לחוצים מהצורך לקבל החלטות קשות ומהשינויים שצפויים להתרחש. חשוב שתיקחו בחשבון את הצדדים החיוביים שבשינוי. תתאזרו בסבלנות. חשוב עוד יותר הוא להוריד מעצמכם את הפוזה של קדוש מעונה. המאמצים שהשקעתם עומדים להצליח בגדול, ואתם נמצאים לפני סופו של שלב מופלא בחייכם.


יום נעים בו חברים קרובים מגלים עניין רב במה שיש לכם לומר. אתם משתחררים מהרגשת הבידוד שחשתם ומגלים צדדים מלהיבים ומאתגרים אצל מישהו שבשמו מופיע האות ר'. אין זה אומר בהכרח שזאת האהבה הגדולה שציפיתם לה מזה זמן רב, אבל הרעיון שווה בדיקה. בערב צפויות חדשות טובות. אתם עשויים להיכנס אל מעגל-חיים חדש ומכל מקום, צפוי סיומה של תקופה בעיתית.

יש לכם הרגשה שהזמן קצר ועליכם להספיק לעשות המון דברים בסוף שבוע זה. עליכם לדאוג לפנות זמן גם לעצמכם ולא רק לעמוד בהתחייבות וציפיות של אחרים. יש לכם לעיתים נטייה הרסנית למדי של ניסיון לרצות את כל העולם על חשבון הצרכים האישיים שלכם, מה שנותן לכם מאוחר יותר לגיטימציה לקטר. זה ממש מיותר. היו פתוחים ומוכנים לקבל התרחשויות חדשות ואל תמהרו לדון ולשפוט אותן לאור אלו הישנות או בפשטות, הימנעו מהשוואות.


היום אתם מרגישים מיותרים בכל מקום אליו אתם מגיעים. אם תצליחו להתגבר על הפגיעות והרגישות הגבוהה שלכם תוכלו להפיק תועלת מכך שאתם לא במרכז תשומת הלב, כפי שקורה לכם בדרך כלל. תחושת הקלה תתפתח בהמשך היום. אולי עדיף לבלות את הזמן הפנוי לבד ולהשקיע בעצמכם. עמיתים שמחבבים אתכם יוזמים שיחות עידוד. אתם בוחרים להתרפק על אלה שגם בעבר הציעו לכם כתף ותמיכה.

מאמרים קשורים

Back to top button