הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 24.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לא בא לכם לקחת סיכון או להיכנס להרפתקאות ולכן אתם מתפשרים על מה שיש. כיוון שאתם פועלים מתוך ברירת מחדל, יתכן שתפתחו רגשות תסכול שיקלקלו לכם את ההנאה. מה שיכול מאוד לעזור זה לקחת את העניינים בידיים. לסרב או להיות בחוויה בתוך הסיטואציה הספציפית שבחרתם. הרקיע צופה מצבים של "חצוצרת התהילה", וקובע כי זה הזמן הנכון להסתער על פסגת הסולם ההישגי.


למרות שיש לכם משימות שהבטחתם לעצמכם להשלים במהלך תחילת השבוע, אתם מתפתים לצאת לבלות. החריגה הקטנה הזאת אומנם מעוררת אצלכם רגשי אשמה בגלל סדר היום הקפדני שאתם רגילים בו, אולם ממלאת אתכם באנרגיות חיוביות. להיות אתם זה אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות למען עצמכם. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם כדאי לכם לוותר על הצעה פיננסית שאינה מתגמלת אתכם כראוי, ולהמתין לזו המכירה בכישוריכם המקצועיים.

הכללים שקבעתם לעצמכם בעבר, כבר לא כל כך עובדים. אירועים בשטח שמתרחשים במהירות מסחררת, גורמים לכם לשנות את דעתכם בנושאים חשובים. אתם עסוקים בפתרון בעיות אישיות. הפעילו את היצירתיות וההשראה. למרות העומס נסו למצוא זמן גם עבור אנשים קרובים שמבקשים את עזרתכם. הפנימו את האמרה 'אהוב את רעך כמוך' אך לא יותר ממך: הכוונה היא – היו טובים אל זולתכם, אך לא יותר מכפי שאתם טובים אל עצמכם.



תופעות קוסמיות מצליחות לעודד את האנרגיות של הירח שליטכם אך צפוי יום תובעני במיוחד בתחום הקריירה. אתם עושים מאמצים גדולים לעמוד בכול ההתחייבויות שלכם ומצליחים בכלל לא רע. צפו היום לשינוי בתחומי כספים וכלכלה. התפתחות אצל מישהו שנמצא בחו"ל עשויה ליצור אווירה מתאימה לחידוש עסקה רדומה. יש לכם צורך בגיוון ואקשן. למרות העומס, אל תוותרו על בילוי מתוכנן בשעות הערב.


מה שמעסיק אתכם רוב היום- זה פינוק עצמי. סוף סוף יש לכם קצת זמן להקדיש לעצמכם ואתם עושים זאת בכול דרך אפשרית. אתם חולקים עם עוד אנשים את מצב הרוח הטוב שירד עליכם. עיתוי מתאים לחופשה או לבילוי זמן איכות עם אהובים. אחרי אגירת הכוחות תוכלו לחזור לעבודה בשיא המרץ. טיפוס חשדן עלול לעלות לטונים שלא הכרתם עד כה. מאחר שממילא לא תצליחו לשכנע אותו, הרי שחבל על האנרגיה שאתם מבזבזים עליו.


יום מתאים להפגין את כישרונותיכם. אתם חייבים להרבות בתנועה ולצאת מהפסיביות שתקפה אתכם לאחרונה. שיפור התנאים הסביבתיים מקנה לכם ביטחון להמשיך. אתם צפויים לקבל סכום כסף לא מבוטל. השתמשו בו בתבונה. אל תתרגשו מתגובות של אנשים שממילא אין לכם שום תוכניות להיות במצב של קירבה אליהם, בטח לא לאורך זמן. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה לפעילות פיננסית המגלגלת כסף שהופקד בידיכם. כמו כן צפויות בשורות טובות לאלה מכם שתחום עיסוקם קשור במדעי ההתנהגות.


מצב הרוח שלכם מתדרדר אבל אתם לא נותנים לעצמכם לגלוש לתהומות עמוקים מידי וטוב שכך. עליכם לצאת מתחום הדיבורים ולעבור לתחום המעשים, במיוחד בכול מה שקשור בבני משפחה. פידבק חיובי מגיע מכיוון העבודה. אתם מקבלים מחמאות ונותנים לכם להרגיש שלוקחים אתכם ברצינות. הרקיע מבשר על תקופה של זוהר ומלכותיות. הוא צופה קשרים עם אנשי שררה, כמו גם עם גורמים ב-"חלונות הגבוהים".

יום לחוץ בעיקר בעבודה. התנהגות שבאה מהלב ולא מה-'ראש' תעזור לכם להתמודד. "עניינים שבלב" נמצאים משום מה בשלב של עיכובים. הדברים לא זורמים ואתם מרגישים חנוקים. גלו התחשבות ואמפטיה למה שהצד השני מרגיש. במקרה הזה, ספונטאניות והפעלת הצד הרך שלכם- תעזור לשיפור ההרגשה ההדדית. הרקיע מבשר על תקופה שופעת הרמוניה ואיזון. השאלות שהתלבטתם בהן יצטיירו לכם עתה בפרספקטיבה הרבה יותר מציאותית מבעבר.


חוסר וודאות מכניס אתכם למצבים של דאגנות יתר. תחושה לא טובה במיוחד. אתם מתלבטים זמן רב מידי לגבי מספר נושאים שמעסיקים אתכם. הגיע הזמן להחליט החלטות ולעמוד מאחוריהן. התבוננות מציאותית ומחיקת האשליות והפנטזיות, הכרחית להמשך התהליך הרגשי שאתם עוברים. הרקיע מבשר על תקופה בה יש לעצור ולברר פרשיות רומנטיות המרחפות בחלל ללא מטרה מוגדרת. מומלץ לבחון דברים לעומק, גם אם יאשימו אתכם בגישה תכליתית וחסרת ספונטאניות.



יום גדוש פעילות. בעבודה אתם עושים מאמצים לרצות את כל מי שבא אליכם בדרישות אבל המגמה הזאת עלולה להתפרש כחולשה, אז אל תגזימו בקטע. חשוב לדרוש את מה שמגיע לכם בלי להרגיש אשמים. גם בבית יש לכם נטייה לתת עוד ועוד עד אשר אתם מתישים את עצמכם ומרגישים מרוקנים ואפילו קצת מנוצלים. כדאי פשוט להפסיק. הרקיע רומז כי יש להעניק יתרון לרגש על פני קולו של ההיגיון.

אתם מרגישים קצת לחוצים. יש מישהו שאתם לא בטוחים לגבי רגשותיו כלפיכם. נדמה לכם שהמצב לא בשיא אבל למעשה, מחכה לכם היום, בדיוק מאותו הכיוון, הפתעה נעימה. את כל הפחדים והחששות שלכם, אתם יכולים לזרוק החוצה דרך החלון. אתם צפויים לקבל חדשות טובות הקשורות למישהו מחו"ל. הרקיע רומז כי צפויים להתרחש אירועים אשר יועילו מאוד לבית ולחיי המשפחה. אדם נדיב מוכן להעניק לכם יותר מכפי ששיערתם. זה לא הזמן למשחקים של אי-נעימות, אלא פשוט להציג את שאתם נכספים לו.


תופעה קוסמית מבשרת על אנרגיה קלילה ולא מחייבת. נתקפתם בקטע של נהנתנות וקשה לכם לחשוב על שום דבר אחר מלבד איך לעשות כיף. יש לכם מעט מאוד מוטיבציה ללכת לעבודה ואתם עושים זאת בקושי רב. המגבלות שלכם בתחום העסקי גורמות לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר ומצד שני, זה מוציא לכם את כל החשק. צריך למצוא את המסלול האופטימאלי שיכלול גם סיפוק וגם הכנסה נאותה.

מאמרים קשורים

Back to top button