הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 25.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום נפלא שמתחיל בהפתעה. אתם מרגישים התעוררות והתלהבות. חיי החברה שלכם מהווים מוקד מרכזי סביבו נעים כל יתר הדברים. התקשורת מצוינת ומאפשרת לכם להתחבר גם למי שקודם לא ממש הצלחתם. הירידה במתח ושיפור האווירה יוצרים הזדמנות אמיתית לשיפור גם בתחומים אחרים. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם מקננות במוחכם מחשבות רבות ותוכניות, אך משום מה ללא מימושן.


קשיי תקשורת גורמים לכל לתהות עד כמה תוכלו למתוח את הסבלנות שלכם. יש בין הסובבים אתכם גם כאלה אשר גורמים לכם למבוכה ואתם צריכים להתאמץ מאוד כדי לצאת מהעניין בשלום. חשוב מאוד שתשמרו על איפוק ותנסו להישאר רגועים. אין טעם לקלקל את כל היום בגלל אי הבנות, כעסים ולחצים. הרקיע צופה מצבים של שגרה וחולין, ועל כן הוא רומז על הצורך לצקת קצת יותר ספונטאניות אל מסלול חייכם.

הפרטיות שלכם מאוד חשובה לכם ואתם עלולים להגיב בחריפות כלפי אדם שנדמה לכם שעלול לסכן אותה. עדיף לא להיכנס לעימותים ולעבור הלאה, גם אם יש מי שמעיר הערות לא נעימות. סך הכל, זהו יום יעיל ומוצלח, בעיקר בכל מה שקשור לעבודה. טוב שאתם עסוקים וכך הזמן שנותר לכם לחשוב על התחום הבין אישי- קצר למדי. מידת המעורבות שלכם גבוהה מאוד ותקופת צינון יכולה להועיל. הרקיע רומז כי כשם שקל לשבור קיסם בודד, אך קשה לשבור אגודה של קיסמים – כך גם אתם זקוקים לשותפים.



איפוק רגשי שאתם מגלים היום, תורם לתדמית הרצינית שאתם מנסים לשדר. כושר הארגון שלכם, גם הוא מרשים במיוחד. אתם מפגינים בגרות ועצמאות ומתקדמים בנחישות לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם. העבודה הקשה מעולם לא הרתיעה אתכם, כל עוד אתם רואים בצורה ברורה את המטרה באופק. המשיכו כך! בהצלחה. הרקיע רומז כי ידיד אמת לעולם לא יכעס כאשר תצעקו עליו, על כן שימרו את חיוכיכם ליריביכם דווקא.


צפויה תופעה קוסמית המעניקה לכם קלילות ושובבות ילדותית ומהנה. יש לכם אפשרות של ממש לעשות משהו שישפר את מעמדכם בעבודה. גישה ישירה ואמיתית פשוט אין לה תחרות. בתחום האישי- יש לכם תחושה שמערכת יחסים טובה הולכת ונהרסת לה בהדרגה ולא עוזר שום דבר. אתם מנסים למנוע חיכוכים וויכוחים אבל זה קורה יותר מידי בזמן האחרון. אולי כדאי לעבור לפסים ידידותיים ולהוריד לחץ, לפחות באופן זמני.


צפויים לכם אירועים בעלי אופי קליל וידידותי. זהו יום מתאים להוציא עבודות או לבצע קניות שדחיתם זה זמן מה. הנסיבות מושכות אתכם לפעילות חיצונית וטוב תעשו אם תתמסרו לתחושות הפנימיות הללו. חיי הרגש שלכם זקוקים לרענון והדרך הטובה ביותר לעשות זאת הוא לעשות דברים בלי תכנון מוקדם. כדאי להיות ספונטאניים. בעיה שאתם מתחבטים בה תזכה בסיוע אנרגטי שמקורו בחו"ל. השאלה היא עד כמה אתם סגורים על העניין.


בעבודה אתם נכנסים לקטע של עימות עם מישהו ש – 'מחכה לכם בפינה' מזה זמן רב. אל דאגה. תצאו מחוזקים מכול העניין במידה ותשמרו על איפוק ועקביות. הנתיב הרומנטי מושפע כעת מאנרגיה שלווה ויציבה. הזוגיות צפויה להתנהל על מי-מנוחות ובסביבה המעוצבת בנוחות ובאנינות טעם. בשעות הערב והלילה תבלו היטב בחיק המשפחה ותגלו יכולת מפתיעה לתמרן ולגשר בין כמה דעות וגישות שונות ומנוגדות לחלוטין.

הרקיע שמעליכם מחליף אנרגיות מאתגרות עם כוכב האחראי על התקשורת המילולית. פירוש הדבר הוא כי גם אם יש לכם לא מעט ביקורת כלפי בן/ת הזוג, טוב תעשו, לפני שאתם מתפרצים, אם תבררו מה קורה. הניסיון לפתור את כול הבעיות בבת אחת, יכול רק להזיק לכם ולקשר שנמצא עכשיו בנקודה רגישה במיוחד. שגרת היום יום לא עושה לכם טוב ואחת הדרכים להשפיע ולשפר את האווירה הכללית היא בפעילות לא שגרתית שתרכך את העמדות.


אנרגיה מאתגרת במיוחד מגיעה אליכם ומציפה את כוכב יופיטר השולט בכם. לא פלא שצפויה תחושה של חוסר מנוחה. אתם עסוקים בנסיעות, מה שמתאים למצב הרוח הסוער שלכם. בגלל התוקפנות שנמצאת ברקע, עליכם להיזהר יותר מתמיד שלא להעליב אחרים או לחילופין, ברושם שאתם עושים על עמיתים לעבודה ובשמכם הטוב. גם אם לא ממש מתחשק לכם עכשיו להתעסק עם דיפלומטיה- זאת הדרך היחידה לעבור את היום.


כוכב סטורן שליט מזלכם מושפע עתה מכוכב בעל אנרגיה ברקית, מהפנטת ומחשמלת במיוחד. אתם מגלים אסרטיביות במערכת היחסים המורכבת בה אתם נמצאים וזה רק יכול לתרום למי שנמצא בצד השני ולא בטוח ברצונות ובגבולות שלכם. אתם משתמשים בחוש ההומור המצוין שלכם כדי לחפות על מבוכה. אווירת הקלילות שאתם מנסים להשרות מצליחה להקל באמת על המצב. מתנדפות מחייכם פרשיות בעלות נופך הרפתקני.

מילת המפתח ליום זה קשורה בחיפוש אחר הכוחות הפנימיים שכאילו נעלמו. יש לכם את זה ובגדול, אתם רק צריכים להתחבר. יש לכם צורך עמוק להיות קצת לבד, רצוי במקום שיש בו שמש, מים ומרחבים. יש פערים גדולים בין הרצונות והמציאות שלכם, אבל תוכלו להתגבר על הכול בעזרת גיוס המשאבים הפנימיים ורצון אמיתי להתפשר ולהיענות לזולת. באופק עולים מזל, אושר, עושר ופריון. האופק צופה הצלחה עצומה הודות למזל הטוב, וללא שום קשר עם תכנון מוקדם.


פשוט יום נהדר. אתם מלאי מרץ ואנרגיה כפי שלא חשתם מזה זמן רב. הביטחון העצמי שלכם בשיאו ואתם מפזרים סביבכם כל כך הרבה קסם אישי עד שאי אפשר לעמוד בפניכם. זה הזמן לבקש העלאה וקידום בעבודה, לשוחח עם בני המשפחה על בעיות שונות ולצאת לבילוי במידה ואתם מחפשים אהבה. יום שכולו טוב. במקביל, הרקיע מצביע על פשרות שאתם מוכנים לבצע כדי לזכות בעתיד טוב יותר. ייתכן שאתם מקריבים דבר מה למען ילדיכם.

מאמרים קשורים

Back to top button