הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 26.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

קשה לכם לשבת במקום אחד ואתם מסתובבים כל היום. טוב שאתם משופעים בחברים שמוכנים לארח אתכם בכיף, כך שכתובות לא ממש חסר לכם. בן/ת הזוג מרגישים קצת מוזנחים וחשוב שתתנו את דעתכם על כך. מצד שני, לא כדאי לוותר על הצרכים האישיים שלכם. טיפ: למצוא פשרה מתקבלת על הדעת של שני הצדדים. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם מעניקים ייעוץ נבון לאחרים, אך אתם עצמכם פונים עורף לעצותיכם שלכם.


בילוי עם חברים שלא ממש מקשיבים רק גורם לכם להרגיש רע יותר עם עצמכם. מה שנחוץ לכם זה מישהו שיקשיב, יעודד וייתן לכם אופציות אחדות לפעולה. אתם מרגישים תקועים מצד אחד ומבודדים מצד שני, למרות שכל היום יש סביבכם אנשים. את המצב האבסורדי הזה אתם חייבים להפסיק. ומה שיותר מוקדם – יותר טוב! הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם נצמדים אל זיכרונות העבר, ועל כן הוא מציע לכם לפרץ דרך בכיוון חדש ומרענן.

אין לכם יותר מידי סבלנות עבור בן משפחה מבוגר שמנסה למשוך את תשומת לבכם. מצד שני, באופן מפתיע, אתם נכנעים למניפולציות של אדם אחר שמנסה 'להלביש' עליכם סממנים מאורח חייו. הראיה החודרת שלכם אינה עוזרת לכם היום לראות את הדברים בצורה שקופה וברורה. להתייעץ עם חבר/ה קרוב, יכול להקל עליכם מאוד. הרקיע רומז כי כשחוטבים עצים, עפים שבבים – אין דרך אחרת להגיע אל הפסגה.



היום יש לכם הזדמנות טובה לראות כיצד ההשקעה הרבה שלכם בעבר, נושאת פירות. אתם מוערכים בעבודה ויש מי שמלבד מילים טובות, גם מוכיח באופן מעשי את הערכתו. עליכם לתרגל הבעת תודה בדרך שונה וחדשה. עבדתם קשה מאוד ומה שאתם מקבלים בהחלט מגיע לכם. אל תרגישו מחויבים בתחום האישי. אל תתקנאו באנשים שלדעתכם שפר עליהם מזלם, היו אתם עצמכם וראיתם אור.


נצלו את כל אפיקי התקשורת העומדים לרשותכם. אל תחכו שמישהו אחר יעשה זאת עבורכם. יש לכם את הכלים הנחוצים להוציא מהכוח אל הפועל תוכנית מסוימת שעבדתם עליה זמן רב. רצוי להיעזר באדם בן מזל דלי לקידום האינטרסים הכלכליים שלכם. עשו את הטוב ביותר שאתם יכולים ואחר כך המתינו בסבלנות. הניחו את הכבוד לבעל השררה, והסתפקו בתשורות המתקבלות ממנו. יש במסר הזה משום הבטחה למענק או מתנה.


הפתיחות והרצון שלכם ללימודים הולכים וגוברים. עכשיו, העיתוי מתאים במיוחד ואתם יכולים בהחלט למצוא את הזמן הדרוש כדי ללמוד תחום חדש ולפתח בו מיומנות. זה יום בו תתמודדו עם החלטות. דמיון ותעוזה יכולים לסייע בפתרון הנושאים העומדים על הפרק. יום דרמטי אך מעניין במיוחד. הרקיע רומז כי החוויה הרוחנית היא נחלת מעטים, אך לא תוכלו להחמיצה אם תבצעו כראוי את ההתבוננות הפנימית.


יש לכם צורך עז להשתחרר מהכבלים בהם נדמה לכם שאתם נמצאים. ההתחייבויות חונקות אתכם וכך נוצרת תחושת עומס בלתי נסבלת. כדאי לנסות ולהירגע ולנטרל את הגורמים המעיקים במידת האפשר בלי לשבור את כל הכלים. מנוחה של כמה שעות או יציאה להתבודדות בחיק הטבע, יכולות לתרום הרבה מאוד לשלוות הנפש. צפוי לכם קטע נפלא ואופטימי המבשר על מצבים שופעי אושר. הקטע הזה רומז לכם על אנשים גלויי-לב כנים וישרים המשפיעים על חייכם.

זה יום בו אתם מתעוררים עם כעסים ותחושת קורבן. נדמה לכם שהנסיבות מכריחות אתכם לנקוט בצעדים מסוימים אך למעשה זאת בחירה. לכל דבר בחיים יש מחיר ואתם מעדיפים לעיתים לוותר לעצמכם יותר מידי, רק כדי להישאר ב'אזור התפקוד הנוח'. אם תצליחו להתגבר על החרדה הפנימית, תוכלו להגשים את הרצונות האמיתיים. הרקיע רומז על התלבטות בין מצבים ממוסדים לעומת מצבים הרפתקניים. ייתכן שמדובר בקריירה מכניסה אך משעממת, לעומת הצעה מפתה אך רבת סיכונים.


מישהו שיש לו קשרים ענפים בחו"ל, סוף סוף מושך בחוטים ומפעיל את השפעתו. נרקמת עסקה בעל פוטנציאל חיובי בממדים יותר גדולים ממה שחשבתם. נצלו את ההזדמנות לפני שתעלם. יש להקפיד בכל מה שקשור לענייני ניירת וחוזים משפטיים וכדאי מאד להיוועץ באיש מקצועי שידריך אתכם במלוא הזהירות הנדרשת. כל האפשרויות פתוחות בפניכם, בין אם מדובר בהתלבטות רומנטית – ובין אם בהתלבטות מתחום הקריירה.


בתוך כל האקשן והאנדרלמוסיה ששוררת בחיים שלכם היום, תתקשו למצוא קצה חוט. הכול הולך הפוך ולמרות כל המאמצים שלכם להשליט סדר בבלגן, הסיכויים להצלחה קלושים. ברקע יש בעיות שטורדות את מנוחתכם. קשה לכם כרגע להתמודד עם זה אבל יש השפעות מתחת לפני השטח. טיפ: לנסות להירגע, ללמוד להקשיב עם הלב. הרקיע רומז על התלבטות בין ההיגיון לבין הרגש. ייתכן כי מדובר באפיזודה רומנטית המתנהלת בחדרי חדרים.

קריסה של גבולות ומחסומים אישיים שהקמתם לעצמכם בדמיונכם, תאפשר לכם לחוות חוויות חשובות שיסמנו את האירועים העתידים להתרחש בחייכם בתקופה הקרובה. סוף סוף אתם מרשים לעצמכם לעשות ככול העולה על דעתכם. אתם מרגישים שמותר לכם הכול ושאתם בתהליך של בחירה מודעת בכול התחומים. המשיכו כך! הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בפיתויים פיקנטיים ועסיסיים. כמו כן הוא מציע לכם להיפטר מרגשי-אשמה שמעכירים את איכות חייכם.


התחום הזוגי היום נמצא בפריחה. נורא כיף לכם להיות מחוזרים ומקובלים על ידי כל מי שמכיר אתכם. אתם יודעים איך לתמרן בין האנשים כך שכל אחד מרגיש שהוא "בן יחיד". זהו כישרון מיוחד במינו שנותן לכם את האפשרות ליהנות מכל העולמות בלי לפגוע באף אחד. כדאי רק להבטיח שבן/ת הזוג הקבוע לא מקנאים בכל ההמולה שמתרחשת סביבכם. הרקיע רומז כי יש לנסות לראות את הדברים גם מנקודת המבט של הצד השני.

מאמרים קשורים

Back to top button