הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 27.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הקשר האינטימי נמצא בשיא אבל אתם מתקשים לראות זאת. כמה שאתם מקבלים, נראה לכם לא ממש מספיק. המעשים והפעולות של בן/ת הזוג, גם אם אינם כלל קשורים בכם, מעוררים תרעומת. חבל שאתם לא לומדים להתפשר יותר. איכות החיים שלכם הייתה עולה עשרת מונים. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם כדאי לכם לנקוט גישה עקיפה, דיפלומטית ומתוחכמת – ולהימנע מללכת במסלולים צפויים מראש.


מצב הרוח הטוב חוזר אליכם לאחר תקופה של נדודים. הרגשתכם תהיה כאילו שבתם הביתה. הביישנות שלכם מגיעה לידי ביטוי במקומות הכי לא מתאימים והיום אתם חווים לא מעט רגעי מבוכה. למרות ההרגשה הפנימית, הרושם שאתם עושים על אנשים הוא טוב ועליכם להפנים את העובדה שלא כולם מרגישים את הסערה המתחוללת אצלכם בפנים. אל תסרבו מראש להצעות גם אם הן לא נראות לכם. קחו זמן לחשוב.

יום של מבוכה ואפילו ניתן לומר סערה. עד כמה זה חמור? תלוי בחשיבות שתעניקו לעניין. מידע שמגיע לאוזניים הלא נכונות עלול לסבך אתכם. אתם נדרשים להתכונן ולהיות בערנות גבוהה מהרגיל. כושר האלתור יסייע לכם לצאת מהפלונטר אליו נכנסתם בלי כוונה. צפוי משבר שייפתר לאחר שתספקו הסברים מספקים. היזהרו מפליטות פה. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בספונטאניות ובאימפולסיביות. החלטות שתתקבלנה "על רגל אחת", תתבררנה כמוצלחות יותר מאלו השקולות והמדודות.



יום פרגמאטי מאוד בו אתם עסוקים בעשייה וקוטפים פירות. זה יום ממוזל וכדאי לכם לנצל את ההזדמנות לעשות דברים שבאופן רגיל הייתם נמנעים מהם. הפתעה לבן/ת הזוג תתקבל בשמחה. כל רעיון חדש שיגיע היום, הוא בבחינת המלצה חמה לביצוע. מילת המפתח ליום זה: אומץ. העיתוי מתאים. קדימה! הרקיע מצביע על דמויות אמיצות וסמכותיות המשפיעות לטובה על חייכם. הוא מעודד אתכם לפעול בנחישות כלפי מתחרים ויריבים.


התחלה של מערכת יחסים שמעניינת אתכם, מתרחשת בעצלתיים וזה לא בדיוק משמח אתכם. שלחו רמז עבה לצד השני שאינכם מתכוונים לחכות לנצח. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת ביציבות, קביעות, מסירות ונאמנות. הוא מיטיב עם זוגיות ממוסדת, אך מתרה ומזהיר את ההרפתקנים שבחבורה. אתם חבים לעצמכם קצת יותר יחסי ציבור. צניעות היא תכונה נעלה אך לא ממש מקדמת את ענייניכם.


האובססיה שלכם לסדר ולניקיון בפרט וכמו כן לשליטה בכל מצב, גורמת לכם לתשישות ומשגעת את כל מי שנמצא בסביבה הקרובה. כשתסכולים יגיעו לנקודת אל חזור, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב של 'מפקד בלי צבא'. מרוב הגזמה בשאיפה לשלמות, יש סכנה שתהרסו כל חלקה טובה. הגיע הזמן להירגע קצת. הרקיע מעודד אתכם להפעיל את עוצמתכם האישית, מבלי למתוח ביקורת על מעשי האחרים. העיתוי נפלא וטוב.


אתם מרגישים קצת מתוסכלים היום, אבל זו לא סיבה של ממש להיכנס לדכדוך או לדיכאון. אתם מנסים לבצע יותר מידי קומבינות בבת אחת וכשמשהו לא מצליח, אתם מתנהגים כאילו קיבלתם 'נוק אאוט'. האמת היא שמצבכם די טוב, גם בתחום הקריירה וגם בבית. אם תצליחו להירגע ולהפסיק ללמד את כל העולם איך לחיות- תוכלו להתחבר לתחושה הפנימית של שלווה וסיפוק. אל תהיו "כבדים", גישה קלילה ומרפרפת, תביא לכם אושר גדול.

אתם מושפעים עתה מפלח רקע השייך ליסוד האש. זו הסיבה לכך שצפוי יום סוער. אחרי תקופה רגועה יחסית בזוגיות, שוב אתם עוברים יום הפכפך. איבדתם את תחושת הביטחון ועליכם למצוא דרך להתגבר על הרגישות המיותרת והנטייה לענות בתוקפנות על כול מילה שנאמרת. אין טעם לחשוב ולהזכיר את אירועי העבר. מה שהיה כבר נגמר. יש מי שנתקף רגשי אשם בגלל התנהגותו כלפיכם. גם אם ייטיב את דרכיו עדיין הוא שבוי באינטרסים שלו.


זה הזמן להאיץ תהליכים ולקבל החלטות. יש לכם פגישה חשובה ועליכם להחליט מיד במקום מה אתם הולכים לעשות לגבי עניין שמטריד אתכם מזה מספר חודשים. קחו אחריות וקבלו על עצמכם בשלמות לבצע עד הסוף את מה שתחליטו. שמרו על חשאיות ואל תשתפו יותר מידי אנשים בתוכניות שלכם. הכוכבים מזרימים אליכם אנרגיה טובה, אך אין להסיק מכך כי מותר לכם לשבת באפס מעש ולצפות לניסים.


ההיבט המסתורי שנוצר ברקיע מעיד על אנרגיות בעלות אופי סודי. אתם מוצפים ברגשות ומשתדלים להסתיר זאת, אך ללא הצלחה. בן/ת הזוג לא מבינים מה עובר עליכם. רצוי שקודם כל תבררו מה קורה לכם ביניכם ובין עצמכם. יש לכם הרבה מה להציע אך חוסר הביטחון שנוחת עליכם לפעמים, עלול לשבש כל מערכת יחסים, לאו דווקא זוגית. שמרו על פרופיל נמוך, גם בעבודה. היום עדיף לדבר כמה שפחות.

הרקיע משגר אנרגיות רומנטיות אל כוכב אוראנוס שליטכם, אך גם לא מעט התפנקות ונהנתנות. קשה לכם לשבת במקום אחד. יום העבודה עובר עליכם בעצלתיים ואתם ממתינים בקוצר רוח לערב. מה שבא לכם לעשות זה לצאת לבלות ולהשתולל, בלי לעשות חשבון לאף אחד. פגישה עם אנשים חדשים, תהווה מקום מתאים עבורכם לבטא את התחרותיות והרצון להתבלט.


מצב הרקיע מעיד על רצון להתרפק על זיכרונות שהפכו נוסטלגיים. בכל זאת אתם מצליחים לאסוף כוחות ולדהור קדימה ללא ליאות. בעבודה יש קונפליקטים בין העובדים להנהלה ואתם מוצאים את עצמכם מעורבים. למרות שאתם מנסים לשמור על ניטרליות, זה לא ממש עוזר. טיפ: יש לכם מספיק ידע כדי לנצל מצבים לא נעימים לטובתכם האישית. אל תניחו לשמועות להכתיב את התנהגותכם כלפי אדם שאתם מחבבים. בכל מקום יש לשונות רעות, אתם יודעים.

מאמרים קשורים

Back to top button