הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 28.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מרגישים קצת עמוסים עם כל העניינים שהתחייבתם לטפל בהם. כדאי לנקוט אמצעי זהירות מוגברים וזאת בגלל חוסר ריכוז שיכול לגרום לאובדן חפצים או תקלות. מומלץ לארגן את סדר היום כבר משעות הבוקר כדי לוודא שנשאר זמן גם למנוחה. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם מובילים את האהבה אל תלם יציב ושפוי, ונמנעים מהרפתקנות שאין עימה תכלית.


השקט והשלווה שאתם חווים הם בדיוק מה שאתם זקוקים לו בימים אלה. לוח עבודה עמוס ביותר שעבר עליכם השבוע, הותיר אתכם מותשים ואת היום הזה אתם מקדישים להתאוששות חיונית. בן/ת הזוג משתף פעולה, כך שמתאפשר לכם לעבור את היום בלי יותר מידי מטלות מעיקות. ביקור של בן משפחה גורם לנחת רוח. הרקיע צופה מצבים של התחלות חדשות בכל תחומי החיים, והוא טוב ונפלא לכל אשר נובע מחיי הרגש.

באמצעות מערכת הקשרים החברתיים שלכם אתם מפעילים השפעה על מספר הולך וגובר של אנשים. אתם מתחילים לראות את הכוחות הגלומים בתוככם. עליכם לקבל החלטה מחייבת ולדבוק בה. הנטייה שלכם להתעייף באמצע התהליך לא מקדמת אתכם אלא להיפך. הרקיע רומז כי לא תוכלו להשביע את רצון כולם, השביעו את רצונכם שלכם לפחות. פליטת פה שלא במקומה עלולה לעורר מהומה. כדאי לכם למנות בלב עד עשר עוד לפני שמדברים.



הצורך לשלוט והרצון להיות במרכז העניינים מקלקלים לכם פעמים רבות. היום תאלצו להודות (לפחות לעצמכם) שהגזמתם לגמרי. תגובות צוננות, בלשון המעטה, שיגיעו מבן/ת זוג וחברים עשויות לגרום לכם לראות את הדברים כפי שהם. חוסר ההקשבה והתייחסות שלכם לאחרים גורם להצטברות של כעסים. הרקיע רומז על צורך בפסק-זמן ובשיקול הדעת. ייתכן שמדובר בסיטואציה אישית שאתם מבקשים לבחון מחדש.


אתם נוקטים יוזמה לקידום עניינים שברוח אבל במקום להתקדם לכיוון הנדרש, בכול פינה מתפתחים עימותים. עליכם להגדיר בצורה מדויקת מה אתם רוצים ולא לתת לאנשים סביבכם להסיט אתכם מהמסלול. הדרישות שמציבים לכם בני המשפחה הן לא מציאותיות ועליכם לעמוד על שלכם ביתר תקיפות. הרקיע מבשר על תקופה של פעילות וריגושים, אקשן הוא שם המשחק. יש להפסיק את ההתלבטויות ופשוט לצאת אל הדרך.


מצב הרוח חיובי. מתאים לכם היום להתעסק בכול מה שקשור ליצירה וליצירתיות, בין אם מדובר בהכנת ארוחת גורמה או עיסוק בתחום אומנותי כול שהוא. בתחום הרומנטי נראה כי קשרים קיימים מקבלים ממד של עומק וללא ספק יש התפתחות משמעותית. תנו ביטוי לרגשות שלכם ללא מעצורים מיותרים. הרווח יהיה כולו שלכם. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בקלילות, חינניות וקסם אישי. הוא פורץ מחסומים שהכבידו על המופנמים שביניכם.


אתם מרגישים פוגעים ומאוכזבים, יש לכם הרגשה שאף אחד לא מבין אתכם ושכל העולם סביבכם השתגע. חלק מהדברים המתרחשים כלל אינם נוגעים לכם ובוודאי אינם אישיים אך בגלל סף הרגישות הנמוך שלכם, אתם נוטים להיפגע מכל דבר. אל תחששו ללחוץ על אדם המשהה את תשובותיו, או מתחמק מקיום הבטחותיו. שיחה עם מישהו שלא פגשתם הרבה זמן עושה לכם טוב על הנשמה ומרגיעה הרבה מקומות כואבים.

יש לכם חשק לעשות שינוי רציני כמו לעבור דירה או להחליף מקצוע. לפני שאתם 'משתוללים' באופן אימפולסיבי, כדאי לחשוב עוד פעם… אתם יכולים לנצל וליישם את הכישורים והכישרונות הרבים בהם ניחנתם, במספר רב של תחומים. כרגע אתם עסוקים בשיקום המצב הכלכלי שלא ממש היה בשיאו לאחרונה. מומלץ לשמור על דבקות במטרה והתמדה. הרקיע רומז כי יש לפסוע בנתיב הרוחני, גם אם צצים גורמים שאינם שבעי רצון מזה.


משהו מתרחש בסביבה ואתם מרגישים בחוסר השקט ובתסיסה התת קרקעית מתחת לפני השטח. אל תעשו שום דבר שעלול לסכן את הקשר הקיים. חכו בסבלנות לשעת כושר ובינתיים נצלו את הזמן לצבור מידע ולבדוק מה קורה. רוצים לפוצץ? זה כבר נתון לשיקולכם. אבל, קחו בחשבון את המחיר… האימפולסיביות הבלתי צפויה עלולה להביא אתכם למצבים לא רצויים. חכו עוד קצת אך אל תהססו לשלוף ציפורניים מול אנשים המבקשים לגזול את השייך לכם.


תופעה קוסמית מבשרת טובות לאמנים וליוצרים שביניכם. צפוי יום רגוע. אתם יכולים סוף סוף להוריד את ההגנות ולהתרווח. יש סימני הצלחה. תנו לעצמכם ביטוי להתבטא ביתר חופשיות ולבטא את הרעיונות והיוזמות שלכם עד הסוף, גם אם יש מי שמחמיץ פנים. יש לכם קושי לחלק את הזמן בין ענייני הבית והחברה. נסו להיות יותר גמישים מבחינת השעות.

הרקיע מעורר בכם צורך להרחיב אופקים וללמוד דברים חדשים. אי אפשר להתחמק מבעיות לנצח. הפחד רק משתק אתכם. יש משהו שחייב פתרון מיידי וכל דחייה רק תזיק למצבכם הנפשי. נצלו את היכולת היצירתית שלכם ואם אתם לא יכולים לבד בקשו עזרה מחבר. אליכם להעמיד גבולות ברורים גם לגבי הסובבים אתכם. צפויה פגישה שמעוררת בכם שדים רדומים. מצד שני, כלל לא ברור כי כדאי לכם לחמוק מפניה.


תופעה קוסמית מבשרת על פעילות אינטנסיבית אך גם אובססיבית. דווקא אירוע שולי גורם לכם לבטל תוכניות לבילוי. חשוב שבעתיד תיקחו התפתחויות מסוג זה בחשבון, על מנת לא לוותר על החיים הפרטיים שלכם, בכל מקרה. אתם שוקעים בכעסים ובמקום לטפל בבעיות לגופן, עלולים להסתכסך בעיקר עם בני משפחה. נסו להירגע ולחשוב בצורה שקולה והגיונית. יש מי שמצביע על טעות שאתם עומדים לבצע. גם אם אתם בשוונג עדיין כדאי לכם לעצור ולבדוק.

מאמרים קשורים

Back to top button