הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 29.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מה שבעבר פתח דלתות, היום גורם להן להיסגר אחריכן בקול טריקה רמה. מתחדדת הבחירה בין חיי חברה ובין מערכת זוגית. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם פוגשים אנשים שכבר חלפו בעולמכם ועתה הם חוזרים להשפיע על מהלך חייכם. הנוסטלגיה צפויה לשחק תפקיד חשוב בחייכם. זיכרונות שכוסו באבק ייתבעו מכם תשומת לב רבה מהרגיל. זה הזמן לטפל באוספים ישנים, כמו גם בהשקעות שכבר שכחתם מקיומן.


היום יש לכם רצון בלתי נשלט לטפל ולעסוק בעניינים שברוח. התחושה המיסטית גורמת לכם לראות סימנים ואותות בכל מיני דברים לא מוסברים שמתרחשים במהלך היום. אתם גם מצליחים למצוא את הקישורים והקשרים בין הדברים. אתם מתחילים בתהליך מעניין שיכול להפוך לעיסוק בפני עצמו. השאלה היא עד כמה תפתחו את הלב. הרקיע רומז כי בתוך הגוונים כולם, מסתתר הצבע הלבן. כך גם אתם נדרשים להפריד בין טפל לעיקר.

ציות לנורמות ומוסכמות זה לא בדיוק ה"כוס תה שלכם". חוסר היכולת להיות קונפורמיסטיים גורם לכם לנקוט בצעדים שנראים לאחרים כחסרי אחריות. חוסר היציבות נובע מכמה רעיונות במקביל שמתרוצצים לכם בראש. כדי להתאפס, עליכם להחליט מה הכיוון הרצוי לכם ולא לטפל ביותר מתחום אחד בו זמנית. יום לא קל אך מעניין. הפנימו את האמרה 'בצאתכם לצוד את העכביש, עשו זאת בשעה שהוא צד את הנמלה' זכרו מסר זה בשעה שאתם יוצאים לפעול נגד מתחריכם.



תקלות ושיבושים צפויים היום. מן הסתם כל אותם דברים שתכננתם לעשות, לא היו אמורים להתרחש. נסו לראות את מה שקורה בנימה פילוסופית. זה יעזור לכם מאוד להתגבר על האכזבה ולמצוא את הכוח ליצור תכניות חילופיות. יום שמהווה אתגר רגשי ומוכיח לכם שאתם פתוחים לשינויים, למרות הכול. הרקיע רומז כי המסע הארוך שבכוונתכם לצאת אליו, דורש צעד קטנטן בתחילתו. זו תקופה נפלאה עבורכם לפעול כיועציהם של אנשים שוחרי קרבות.


אתם מושפעים מתופעה קוסמית השייכת ליסוד האדמה הנחשב לתכליתי ומעשי ומצליחים לחדש כוחות נפשיים. יש מי שלא מבין מה בדיוק אתם מנסים לעשות ויתכן שתשמעו לא מעט דברי ביקורת, שמוטב להתעלם מהם. הכיוון שלכם ברור לכם לחלוטין וגם ככה יש לכם רגשי אשמה, כך שללא ספק אינכם זקוקים לתוספות שליליות. מישהו מבטיח להחזיר לכם דברים שנלקחו מכם בניגוד לרצונכם. בסיפור הזה כדאי לכם להמתין לתוצאות מבלי להתרשם ממילים.


בתחום הביתי צפות בעיות שכדאי לשים אליהן לב ולטפל בהן עוד לפני שיתפסו ממדים גדולים יותר. לעיתים אתם שוכחים להשקיע ולשמור קשר עם בני משפחה. הדבר עלול לגרום לעימותים שנובעים מתסכולים ותחושה של הזנחה וחוסר תשומת לב. כבר היום כדאי תתחילו לתכנן בילוי משותף כל שהוא לשבוע הבא. חומר למחשבה- זה מה שיש. צפוי לכם קטע מיסטי הרומז על דברים שהשתיקה יפה להם. שימו לב להסתודדויות המתנהלות מאחורי הקלעים.


יש לכם הזדמנות להגיע לרמה של אינטימיות ביחסים הזוגיים, בין אם מדובר בשיחה פתוחה במיוחד עם בן/ת הזוג או בילוי משותף. במידה ואינכם נמצאים בקשר, אתם עשויים להיות מופתעים לטובה. צצה אפשרות להגשים פנטזיות ומאווים שרציתם להתנסות בהם כבר מזמן אבל לא היה לכם עם מי. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה להסרת מכשולים שהכבידו בתחום הביתי והמשפחתי. כמו כן הוא נושא בשורה טובה ליצירתיים ולאמנים שביניכם.

יום מעניין בו אתם מוקפים בהרבה אנשים שרוצים לפרגן לכם אבל אתם מקיפים את עצמכם בחומה. זה מקשה מאוד על תקשורת ועל התחום החברתי הזקוק לעבודה מאומצת במיוחד. הגיע הזמן להגביר קצת את המודעות העצמית ולהפסיק להאשים אחרים בכל מה שקורה לכם. מצד שני, מומלץ גם להוריד את הביקורת העצמית. בקיצור: תירגעו! הרקיע רומז כי יש לגלות אסרטיביות ומנהיגות כלפי אנשים התלויים בכם.


יום חביב בו על פניו, אין לכם על מה להתלונן. אתם אולי מרגישים קצת מתוסכלים כי חיי האהבה שלכם זקוקים ל'מתיחת פנים'. הפסיקו להטיל על אנשים אחרים את האשמה והאחריות למצב. בואו ונראה אתכם יוזמים פעולה ישירה לשיפור. הרקיע רומז כי צפויים לכם מסרים רומנטיים שבעבר העדפתם להתעלם מהם. אדם שחיזרתם אחריו יהפוך את פניו ויחזר אחריכם. לאחר שוך גלי ההפתעה נסו לבלוש אחר הסיבה למהפך.


סערות רגשיות עוברות עתה על כוכב סטורן שליטכם. התופעה מעודדת אתכם להעניק עדיפות ראשונה לענייני הבית. כדאי לצאת לבילוי שקט ואינטימי עם בן/ת הזוג. לפנויים: זה בהחלט יום שמתאים להיכרות חדשה. נסו להקשיב עם הלב ולא לנתח מבחינה הגיונית כל אירוע שאתם מעורבים בו. מישהו מבני הבית משמיע דברים שמקוממים אתכם. קחו נשימה עמוקה לפני שאתם מגיבים. כדאי לזכור שלא כל דבר הוא אישי.

אירוע קוסמי משגר אליכם אנרגיות של התחדשות ומהפכים. במקביל, אתם מתרחקים מחברים ישנים אך לא ממהרים למצוא אנשים אחרים למלא את מקומם. מצב זה מקשה עליכם ועלול ליצור תחושת בדידות גורפת. התסכול שלכם גורם לכם לבלות ערב שלם בבית, ולזלול מכל הבא ליד. לפחות נצלו את הזמן לקריאת ספר טוב או לכל פעילות אחרת שגורמת לכם להנאה של ממש.


הרקיע משגר אנרגיה אימפולסיבית וגועשת אל כוכב נפטון שליטכם. עליכם לתכנן בצורה טובה יותר את סדר היום שלכם. חיי החברה שלכם לא זוכים לתשומת לב מספקת וזאת בגלל שאתם מעבירים את שעות הערב והלילה ב…הרהורים. נסו להכניס את עצמכם למשטר פעילות התואם פחות או יותר את השעות המקובלות. אל תוותרו לעצמכם וצאו לבלות לפחות פעמיים בשבוע. כדאי לנצל לטובה את מפלי האנרגיה הפיסית, המורעפים עליכם עתה.

מאמרים קשורים

Back to top button