הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 30.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לכם את הרבה סיבות אישיות להרגיש מאושרים עד הגג. אל תעצרו את עצמכם והתמכרו לתחושה הנהדרת שמציפה אתכם. חשוב לא לתת לאף אחד להוריד לכם את ההתלהבות. תחושה של התחדשות מעלה רצון לפרויקטים חדשים שעד היום לא ממש חשבתם שיהיה לכם הכוח להגשים. הרקיע רומז כי צפויים לכם כבוד ותהילה, הגמול הכספי יגיע בשלב מאוחר יותר.


היום מגיעה לשיא תחושת הבדידות שאתם חווים. חבל שלא תכננתם קודם לכן את מעשיכם כדי למנוע את ההתפתחות הבלתי רצויה הזאת. יש בעיה שעליכם לפתור, אך תוכלו לעמוד ברשות עצמכם רק לאחר שתגייסו את הכוחות הפנימיים ותבינו שזהו צעד חשוב לכם במיוחד לאור ההתפתחויות האחרונות. הרקיע רומז כי צפויה לכם אהבה יפה וטהורה, אל תלחצו עליה כדי להשיג יותר מזה.

אולי לא ממש נדמה לכם שאתם פרנואידים, אבל העובדה היא שאין מי שמוכן להקשיב לכם היום. אתם מנסים ליצור קשר כדי לשפוך את הלב אבל נשארים מתוסכלים בגלל חוסר היענות. נסו לנתח את המצב ולשקול מה הגורמים לכך. יתכן כי היום אתם משלמים את המחיר של התקופה האחרונה, שבמהלכה יצא לכם להתבודד די הרבה ולשקוע בתוך העניינים האישיים שלכם. הרקיע מעודד פרשיה רומנטית המבוססת על מניעים רגשיים, מבלי לערב בעניין מניעים תועלתניים.



אנשים או אירועים שכבר פגשתם בעבר הרחוק, שבים לפקוד את מסלול חייכם. אל תיקחו ללב את מי שמתייחס אל עקרונותיכם כאילו היו ילדותיים. מיד לאחר שישיג את מבוקשו, הוא יפנה לכם עורף. אדם שרק אתמול סירב להוזיל מחירים, חוזר עם הצעה חדשה. אם תפגינו אדישות, תוכלו לזכות בהצעה טובה יותר. אל תמהרו להתחבר עם מכרים מזדמנים, וזאת גם אם לכאורה אין לכם מה להפסיד. כדאי שתנהגו בסגנון של כבדהו וחשדהו.


אתם מפגינים יכולות גבוהות ומצליחים להרשים אנשים שדעתם עליכם – חשובה לכם. הבסיס שעליו ניסיתם לבסס קשר רומנטי, מתערער, למרות המאמצים שאתם משקיעים. תחושת ייאוש קלה עלולה להתגנב לליבכם לנוכח ההתפתחויות. לפני שאתם נוטשים את המערכה באופן סופי, תנו לעצמכם עוד צ'אנס. אל תהססו לפרגן לעצמכם מעט בילויים קלילים ולא מחייבים, המזל הטוב בא להתארח כאשר אינכם מצפים לו.


תחושה של חוסר בטחון גורמת לכם לסרב ולהיסגר בפני הצעות, שבעיקרון יכולות להתאים לכם מאוד. אתם מצפים יותר מידי מאנשים בעלי מגבלות של אינטליגנציה רגשית ולכן לא פלא שאתם מתאכזבים לעיתים קרובות. תזרמו עם מה שקורה, צאו לבלות בחברת אנשים, בלי ציפיות מוגזמות ומוקדמות. צפוי מצב אשר לפיו אתם מתלבטים בין הרגש לבין ההיגיון: איש לא יעזור לכם בפתרון החידה, התשובה נמצאת בידיכם.


יום תזזיתי בו אתם חסרי מנוחה החל משעות הבוקר המוקדמות. זאת למרות עייפות רבה. בעצם הייתם רוצים לבלות את היום בשינה אבל הנסיבות אינן מאפשרות זאת. כדאי להימנע מכל פעילות אחרת הדורשת מאמץ גופני חריג. קחו את היום הזה ב"איזי". הקדישו את שעות הפנאי לתוכניות לעתיד. צפוי קטע חלומי לכל סוגי השותפויות, כולל אלו הקשורות בזוגיות.

אתם אוהבים את החיבור האינטנסיבי והאולטימטיבי במיוחד כאשר מדובר בענייני הלב, אולם לא תמיד הדברים קורים 'כמו בסרטים'. האטו את הקצב הבלתי מרוסן שלכם ותנו לאחרים להתבטא. אסור לכם לקבוע דברים רק בגלל ניסיונות 'דומים' בעבר. מה שהיה כבר חלף ונגמר. השיקולים שלכם צריכים להיות ענייניים. יש לפתח קשר עם המון סבלנות וקבלה הדדית. קחו בחשבון כי אדם רוחני מסייע לאלה הזקוקים לעזרתו. בצניעותו הוא מסתלק ונעלם מיד עם תום העבודה מבלי לצפות לגמול כלשהו.


לפעמים נדמה שאתם נמצאים עדיין בתהליך ההתבגרות. יש לכם צורך להפגין עקשנות והתמרדות גם כלפי אנשים קרובים לכם ביותר. מאבקי הכוח אינם תורמים דבר. בעצם אתם עסוקים בלהוציא קיטור השייך בכלל למקומות אחרים. כדאי לעשות פסק זמן ולקחת את העניינים בידיים. בקיצור. להתחבר למציאות גם מבחינה רגשית. הפנימו את הרעיון לפיו המפתח להצלחתכם טמון ביכולתכם לחדור אל תוך נפשה של הדמות שברצונכם לחקות את הליכותיה. אל תתביישו לבטל את ה"אגו" שלכם מפניה.


אתם חווים אווירה של מתיחות. כל זאת בגלל חוסר היציבות הנוצרת בגלל התקף הבזבוזים המיותר. רבים מכם עברו את הגבולות שהצבתם לעצמכם רק לאחרונה. למרות שברור לכם לגמרי שאתם עושים טעות שעליה תצטרכו לשם מחיר ולא רק כספי, אתם ממשיכים לנהוג בצורה כפייתית כמעט. נסו לחשוב בכנות מה הסיבות שדוחפות אתכם לעשות את מה שאתם עושים. הפנימו את הרעיון לפיו אין טעם במדיטציה אם רוחכם נסערת. סגרו תחילה את חשבונותיכם עם הגשמי ורק אז תוכלו לשוב אל הרוחני.

אתם בדילמה ואף אחד מלבדכם לא יכול לפתור ולענות על השאלות שאתם שואלים. אתם מציבים קריטריונים חדשים שמערערים את הקשרים הקיימים. אין פלא שניצוצות עפים באוויר ויש מי שמשמיע קולות מחאה רמים. תוכלו להתגבר על חוסר היציבות לאחר שתקבלו החלטה עקרונית מה מתאים לכם. אל תניחו לבעלי אנרגיות שלילות להפריע לכם בהשגת מטרותיכם או בהגשמה העצמית שלכם.


איש מקצוע יחולל נפלאות בנושא שעד כה טיפלתם בו בכלים חובבניים. תנו לו את הכבוד המגיע לו. התחום האישי צופן מהמורות ופיתויים. גם אם מישהו תופס לפתע רגליים קרות, הרי שאין לכם מה לחשוש בנוגע להזדמנויותיכם בעתיד. שיקלו היטב עד כמה אתם מעוניינים להדק את הקשר עם אדם אשר נעזרתם בו כדי לשפוך את הלב. בסיפור הזה תתקשו לאחוז במקל משני קצותיו, או 'כותל מערבי' – או קשר אישי.

מאמרים קשורים

Back to top button