הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 31.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

ייסורי מצפון עלולים ללוות אתכם לאורך היום הזה. אתם מאמינים כי יש לכם על מה לחשוב ועל מה להצטער. חשוב לעבור חוויה של היטהרות לפני שתמשיכו הלאה. אתם יכולים להשתחרר לגמרי מהרגשות השליליים, זה אפשרי אולם יתכן מאוד שתתקשו לעשות את תהליך הסליחה והמחילה (כלפי עצמכם וכלפי הזולת)- בעצמכם ושתצטרכו עזרה. בעצם למה לא? הרקיע רומז כי אם תוציאו מעולמכם אדם בעל אנרגיות שליליות, ישתנה מזלכם לטובה.


אתם מתעוררים ולא מצליחים לשמור על רמת ערנות מספקת כדי להיות פעילים במהלך היום. חכו לשעות הערב כדי לעשות את מה שקבעתם לעצמכם. חדשות מעניינות שמגיעות אליכם מאדם אשר בשמו מופיעה האות נון, מעוררות את סקרנותכם בצורה משמעותית. אם אינכם יכולים להתאפק ולחכות לשעת כושר כדי לגלות עוד פרטים, אתם יכולים לערוך מחקר פרטי בעצמכם. הרקיע רומז כי תוכלו לכבוש את העולם בעזרת סגנון מלכותי שתאמצו לעצמכם, אל תחששו לערוך לעצמכם מסע של ניצחון.

אתם מבלים שעות יפות בחברה טובה. בסך הכל עובר עליכם יום נחמד. אתם מצליחים להירגע. הנושא הזוגי מעסיק אתכם ואתם ממשיכים במאמצים לשפר את האווירה. כדאי להמשיך ולגלות רצון טוב כלפי בן/ת הזוג. אל תסתפקו בלצאת ידי חובה. עשו את המקסימום שאתם יכולים. ניחנתם ביכולת נתינה, חוש הומור ואינטליגנציה. עשו בהם שימוש מרבי. מניפולטיביות אינה מלה גסה, אל תהססו להשתמש בה כדי להביס את מתחריכם.



אתם מתעוררים נמרצים במיוחד. ייתכן כי מישהו מעלה אפשרות של שינוי מקום מגורים, מה שגורר אתכם לנסיעת גישוש ראשונית. יש מי שמתנגד לעניין. נסו לא להיכנס לקונפליקטים שיעכירו את האווירה הביתית. כל מה שעליכם לעשות זה להסביר את השיקולים שלכם. כדאי שתפתחו את עצמכם לביקורת שתגיע מגורמים בעלי השפעה. צפוי אירוע מבורך אשר קשור להרגשה נפלאה שבאה בעקבות שחרור מדאגה.


עודף כנות אינו הדבר הנכון בשלב זה. חכו עד שהמצב יהיה בשל יותר ובמיוחד האדם אליו אתם 'הולכים לכבס את מצפונכם'. מעשה שעשיתם בעבר גורמים לכם להרגיש כאילו היקום מעניש אתכם. ההמלצה היא להתמודד עם ההרגשה הזאת ולקחת אחריות אישית. לחשוף את העובדות בעיתוי הנוכחי אינו רצוי. אתם זקוקים למנוחה ובעיקר… לחשוב על התוצאות. קחו בחשבון כי אדם רוחני שומר על כבודו והגינותו לכל אורך הדרך ואינו משנה את אופיו גם בנסיבות קשות: כך הוא זוכה בהערצת הסובבים אותו על אצילותו.


חברים שלכם אינם עומדים בלוח הזמנים שנקבע. תגובתכם עשויה להוות את ההבדל בין יום מינורי אך רגוע, ובין יום עמוס מידי עם הרבה אקשן ורגשות סוערים. חוסר השליטה במצב מרגיז אתכם ומוציא אתכם משיווי המשקל כשבעצם לא קרה שום דבר דרסטי. שמרו על גמישות. אף אחד לא חייב להיות שותף בהתקף המרץ הבלתי נדלה שאתם חווים. כדאי שתלמדו לוותר. קחו בחשבון כי אדם רוחני מתייחס בצניעות ובענווה אל הבאים להתייעץ איתו ואינו נותן להם להרגיש כי הוא נעלה מהם.


זה אולי נשמע בנאלי אבל אם אתם לא רוצים לשבת בבית, קחו את העניינים בידיים ותיזמו יציאה. ההמתנה המתמשכת לא 'תנחית' אצלכם את ההזמנה לה אתם מחכים. "לאהוב את מה שיש" הוא כלל חשוב שכדאי ליישמו, במיוחד לאור העובדה שאין לכם ביטחון שמה שרצוי לכם בכלל יתגשם. תנו לדמיון ולשאיפות להוביל אתכם אבל עד לנקודה מסוימת. קחו בחשבון כי אדם רוחני פונה לאחרים כדי שיסייעו לו, אך אם הם אינם נענים – הוא חייב לבצע את המשימה בכוחות עצמו.

הביטחון וההערכה העצמית שלכם זקוקים לריסון. נכון שאתם מאוד 'מבוקשים', אבל לכול אדם יש תחליף. תתמקדו במי ובמה שעושה לכם טוב ואל תאיימו בעזיבה אם משאלותיכם לא יתגשמו. אל תיקחו סיכונים. אתם עלולים לשמוע דברים שלא ישמחו אתכם ולא יהיה לכם קל לחזור בכם. אין טעם לדבר אם אינכם מתכוונים לכך באמת. שימו לב! למילים יש יותר כוח ממה שאתם חושבים. קחו בחשבון כי עזרה הדדית בין אנשים היא אבן היסוד להצלחתכם. אל תהססו לפתח שותפויות ועבודת צוות.


תחושת אופוריה משתלטת עליכם הודות לכמה הצלחות מרשימות. סמנו "וי" וטפחו לעצמכם על השכם. בהחלט מגיעות לכם תשואות. נצלו את היום הזה כדי לבסס את מעמדכם בעבודה. למרות ההתקדמות עדיין לא הגיעו הזמן לנוח על זרי דפנה. תשומת לב רבה שתגיע מכיוון הממונים עליכם דורשת התנהלות מופתית וקפדנית בלי וויתורים. מומלצת לכם פעילות חברתית, קהילתית ואפילו פוליטית. המזל הטוב יגיע כתוצאה משיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם.


יום מתאים לבילויים וליצירת מוקדים של זמן איכות. אתם מרגישים טוב ומשרים סביבכם מצב רוח קליל. בן/ת הזוג מרגישים מה עובר עליכם וישתפו פעולה בשמחה. זה הזמן המתאים לנצל את הידע העומד לרשותכם ולבטא את היצירתיות והאנרגיות הטובות שזורמות אליכם מהיקום. זכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין. פירוש הדבר הוא כי שמירה על סודיות וחשאיות, תקדם את מטרותיכם.

יש לכם רצון עז להצליח ולכן אתם נוטים לסמוך יותר מידי על אחרים ש'יקצרו' עבורכם את הדרך. אתם עלולים להתאכזב כאשר תגלו שאתם לא בראש סולם העדיפויות של אלא שסמכתם עליהם בעיניים עצומות. לעומת זאת, מבחינה חברתית המצב מעודד. יש מי שדואג להציע לכם הצעות לצאת מהבית לבלות. היענות חיובית תוכיח את עצמה ככדאית. יש מי שפועל למענכם מאחורי הקלעים. גם אם אינכם מודעים למעשיו הרי שבקרוב תוכלו להיווכח בתוצאותיהם.


נפתחות בפניכם אפשרויות חדשות בתחום החברתי. אתם פוגשים אדם חדש שמתאים לכם מאוד לידידות. העניין המשותף עשוי להוביל בהמשך הדרך להתפתחות של משהו נוסף, אבל יש לקחת את הדברים בפרופורציה ולא לפתח ציפיות, לפחות לא בשלב זה. תחושת התאוששות ואופטימיות מציפה אתכם. גלו סבלנות לבעיות של אנשים אחרים. גם אם לא בראש שלכם להשתתף באירוע שהולך וקרב, נראה כי תאלצו להבליג ופשוט לזרום איתו.

מאמרים קשורים

Back to top button