הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 1.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אדם בסביבתכם הקרובה מחפש דרך להצדיק את פעולותיו ואת התנהגותו, למרות שאינן עולות בקנה אחד עם הנורמות החברתיות המקובלות. מישהו קרוב שיוכל להכיל את מה שיש לכם לומר, ייתן לכם עצה מצוינת. השאלה היא האם יש לכם מספיק אומץ ליישם או שתעדיפו להמשיך במסלול הנוח יותר. הרקיע רומז כי נטישה אינה סימן רע בהכרח, לפעמים היא מבשרת על תחילתה של דרך חדשה.


חברים קרובים עוזרים לפרוק את המתח שנוצר. פעלתם בחוכמה כאשר התרחקתם. כדי להימנע מעימות דומה בעתיד מוטב יהיה, לאחר שהרוחות יירגעו, לדבר ולהסביר מה גרם לכעס הנוראי להתפרץ. יש מי ששמח לאיד, אך אל תתנו לאנשים מהסוג הזה את התענוג המפוקפק ואל תשתפו אנשים מיותרים ולא נחוצים בפרטים. במקביל נראה כי מישהו נדיב כלפיכם באופן תמוהה, נסו להבין מה מסתתר מאחורי טוב ליבו.

אל תרשו לעצמכם להיגרר למצבי רוח מלנכוליים. לאף אחד אין סבלנות לזה וגם המציאות מכתיבה מצב שבו אתם נדרשים לתפקד במלוא המרץ. מישהו שמנסה לעזור לכם גורם לכם לתחושת מחנק הכרוכה בנטילת האחריות שכל כך חשובה לכם מצד אחד, וכל כך מכבידה עליכם, מצד שני. הרגשות שלכם סוערים מידי ולכן עדיף לחכות לפני שתנקטו בהחלטות גורליות. נראה שאתם משקיעים אנרגיה רבה מדי תמורת גמול זעום. אל תמכרו את עצמכם בזול.



יוזמה שאתם נוקטים בקטע רומנטי, נתקלת במבוי סתום. למרות שאתם חשים אכזבה ודכדוך מסוימים, מוטב שפשוט תשכחו את מה שהיה ותמשיכו הלאה. תלמדו לכבד את עצמכם וכך, גם אחרים יכבדו אתכם. אל תכפו את דעותיכם על אחרים. מצד שני, אל תמכרו את עצמכם בזול רק למען פירורים. נראה כי אתם משקיעים אנרגיה רבה מדי בתוכניות בעלות גוון רומנטי, אך המזל הטוב ממתין לביצוע ולא לתוכניות.


זהו יום בו משתפרים היחסים עם הסובבים. אתם מצליחים להתרווח ואפילו יכולים להצהיר על שיפור משמעותי של ממש שחל לאחרונה. יוזמה מרעננת תביא לתוך המעגל החברתי שלכם אנשים חדשים שקודם לכן לא התפניתם להקדיש להם זמן. תופתעו לגלות את הפוטנציאל. תזרמו עם התחושות הפנימיות בבחירת חברים חדשים. קחו בחשבון כי האושר והעושר בהישג יד, אבל השגתם תלויה בגישה רכה ועדינה יותר.


נראה כי קשה לכם לשנות את אורח החיים שלכם ולהתאימו למציאות. הערכות מחודשת משולבת עם תוכנית יומיומית מפורטת- תעזור לכם. בני המשפחה ישתפו בפעולה. אתם חווים עכשיו קושי מסוים אך זה יעבור תוך זמן קצר. לא להילחץ. מילות המפתח להיום- פוקוס לתקווה! צפוי אירוע הקשור לשינוי רוחני. הוא מדגיש את הצורך להתבוננות פנימית. צפויים פריטים חדשים לאספנים שביניכם. נראה שאתם עולים על אוצר שלא התגלה לעיניכם עד כה.


ללא ספק, זהו יום טוב לרומנטיקה. תשתחררו מהתחייבויות משפחתיות ותנו ל-'קופידון' לעשות את עבודתו. כבר עשיתם כברת דרך לכיוון הנכון, וכעת הגיע הזמן ליהנות. אם אתם מוצאים את עצמכם בתוך רשת סבוכה של מניפולציות ולא בדיוק מבינים איך הגעתם למצב הזה, חפשו דרך פשוטה וקצרה להשיג את מבוקשכם. קחו בחשבון כי רגליים חזקות הן הכרחיות בביצועה של כל משימה, אך עדיין הכוח השכלי חשוב יותר.

אתם מצליחים לארגן אירוע חשוב וקוצרים מחמאות מאנשים קרובים וגם מאנשים זרים שמתפעלים מכישוריכם. למרות שאינכם פועלים משיקולי כדאיות, יש מי שיזכור ויזקוף לזכותכם הישגים אלה בעתיד. עליכם להקפיד וללמוד מניסיון העבר, אל תהיו צנועים מידי ובמקום שבו מגיעות לכם מחמאות, צאו לאור הזרקורים ואל תתנו לאף אחד לשכוח מי אחראי להצלחה. הפנימו את הרעיון לפיו ידע רוחני הוא משאב, וכמו כל משאב אחר, הוא מוגבל בגודלו. עשו הכל כדי להקדים את האחרים בהשגתו.


הפתרון עבורכם הוא פעילות חברתית. הקדישו את הערבים והלילות בימים הקרובים לטיפוח המעורבות הקהילתית והגדלת המעגל החברתי אליו אתם שייכים. אתם כמהים לקשר הולם אך ממעטים לפעול למען הגשמת מטרה זאת. עבודה היא ערך עליון אבל יש לכם הרבה זמן פנוי שלא מנוצל כהלכה. הגיע הרגע לשנות. כל צעד שאתם עושים במישור החומרי והמעשי, צריך להיות מאוזן על-ידי צעד נוסף במישור הרוחני וההתנדבותי.


אל תחכו יותר מדי ליוזמה של אחרים. הביישנות והפסיביות שתקפו אתכם היום אינם מתאימים כלל לרושם שאתם יוצרים על אחרים. המסרים שאתם מעבירים רק מבלבלים את מי שנמצא לידכם. הכו על הברזל בעודו חם ואל תפספסו את ההזדמנות שנפתחה עבורכם על ידי היקום. הזמן הטוב ביותר לפעולה הוא ללא ספק – עכשיו! ייתכן כי אנשים כלשהם שאתם רואים בהם את ידידיכם, אינם כה נפלאים כפי שנדמה ואילו אלה הנחשבים ליריביכם – עשויים להתגלות כמי שמסוגלים לעזור לכם.

התחכום שאתם מפעילים 'לא עוזר לכם'. אתם מקבלים גלים של ביקורת וטענות וצריכים למצוא את הדרך להתמודד איתם בלי להיפגע. נכון שאתם רגילים למחמאות ופורחים כשאתם מקבלים פידבקים חיוביים, אבל עליכם ללמוד גם לקבל הערות. אל תדכאו את הצורך לביטוי עצמי של מי שנמצא לידכם. חוש הומור והיכולת לצחוק על אודות עצמכם, עשויים לחלץ אתכם מכל מכשול ופגע. נסו זאת בפעם הבאה שאתם משוחחים עם המושכים בחוטים.


יש לכם הרגשה שמנסים לשלוט בכם ולהכתיב לכם איך להתנהג, מה שיוצר כמות גדולה במיוחד של טינה וכעסים. חבל שכך הם פני הדברים כי התחושות שלכם מבוססות על מידע סלקטיבי הנובע מקצרים בתקשורת. אינכם מפרשים נכון את הדברים שנאמרים לכם. כדאי להשקיע זמן ומאמצים כדי לתקשר בצורה יעילה יותר. מקדו את תשומת-ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים וזכרו כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של הטוב והאור.

מאמרים קשורים

Back to top button