הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 3.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

עליכם להיות קצת יותר יסודיים במה שאתם עושים ולא להשאיר קצוות לא סגורים. היום בא לכם להתפנק ולקבל תשומת לב מאנשים קרובים אליכם. שינוי גישה יביא לתוצאות טובות יותר בשטח, והתחשבות באחרים תגרום לתחושת קירבה שכבר מזמן לא הרגשתם. נסו לראות את הצד הטוב במצב החדש. אנרגיות רומנטיות מציפות את מסלול חייכם. נראה כי הן מנסות להעניק לכם דבר-מה שאתם זקוקים לו.


מצב הרוח שלכם הפכפך הרבה יותר מן הרגיל. אתם מתגברים על הביישנות ולא נעצרים בגבולות הרגילים שלכם. הקטע החברתי לא כל כך יציב היום, במיוחד לאור העובדה שמתפתח ויכוח עקרוני שמסיבות שונות אינו ניתן לפתרון מיידי. הלחץ שאתם חשים עובר גם לאחרים וגורם למתח להתגבר. אם הגעתם לפרשת-דרכים ביחסיכם עם אדם אהוב, נראה שאתם זקוקים להכוונתו של יועץ ומגשר.

יום המאופיין בעצבנות מסוימת ובאי שקט. אתם מרגישים עייפות וירידה באנרגיות. אל תיקחו את זה יותר מידי קשה. התחושה תעבור בקרוב. חוסר המיקוד מלווה בחוסר יעילות עלול למנוע מכם לבצע משימות שהבטחתם לעצמכם לעשות במהלך סוף השבוע. הימנעו מביקורת עצמית. צפויה הצלחה לאלה מכם העוסקים בעולם התקשורת, כמו גם ליוצאים למסע הרפתקני.



עליכם לחשוב לא רק על עצמכם אלא גם על הצד השני. המלחמה על תשומת הלב עלולה להיגרר בקלות לעימות חריף ומומלץ שתנסו למנוע זאת. גם אין טעם להזכיר נשכחות, זה פשוט לא רלוונטי לחלוטין – היו ממוקדים וזה יעזור לכם להשיג את מבוקשכם. הצעה ליציאה לחופשה עשויה להיות פתרון נאות. קחו בחשבון כי גם בנסיבות המבטיחות התקדמות, עלולים לצוץ מכשולים: כאשר מופיעים המכשולים בצורת אנשים עוינים, תמיד כדאי לנהוג בהם בנדיבות.


אדם שטיפחתם כלפיו רגשות שליליים, חושף בפניכם את מניעיו. גם אם לא מדובר בתחילתה של ידידות מופלאה, הרי שלפחות תבינו לרוחו. שמרו על אופטימיות זהירה אך עם זאת הישארו מחוברים למציאות ותנו לעצמכם תמונה כוללת של כל האפשרויות העומדות לפניכם. הפנימו את הרעיון לפיו הרוח היא פראית, אם תנסו להציב לה גבולות – אל תופתעו אם היא תלעג לכם.


אתם עסוקים במאמצי הסברה ושיווק עצמי מסיבי. נראה לכם שאתם צריכים להצדיק את קיומכם. האמת היא שהמאמצים שלכם מיותרים וגוזלים זמן ואנרגיה יקרים. נכון לעכשיו, אף אחד לא פנוי להקדיש לכם תשומת לב. חברים שקועים בענייניהם וגם בעבודה, אתם לא בדיוק במרכז העניינים, אז אתם יכולים להירגע ולנצל את הזמן לפתוח מיומנויות אישיות. הפנימו את הרעיון לפיו לפעמים, כדאי לשחק את התמים. כך אתם מסירים מעליכם את חשדותיהם של הסובבים אתכם. בעצם, מה איכפת לכם ???


חדשות טובות שמגיעות אליכם מעודדות אתכם להמשיך ולפעול בכיוון שבו התחלתם. הנושא הביתי בו אתם מטפלים, מתחזק. אפשרות של עבודה חדשה עולה על הפרק. אל תדחו את ההצעה לפני שתבדקו אותה לעומק. חשובות גם הנפשות הפועלות בשטח- לא רק המשכורת! למרות עיכובים ושיבושים אתם מצליחים להוציא אל הפועל מיזם מרגש. כל עכבה לטובה, אתם יודעים.

זרימה מרעננת וחיובית של אנרגיה משפרת את מצב הרוח ומכניסה אתכם למצב של עשייה ואופטימיות. ביקור של חברים מעודד אתכם, במיוחד לאור העובדה שהם מציעים לכם הצעות עבודה שונות. הזדמנות חדשה להכנסה כספית נוספת עולה על הפרק. צפויה הצעה שאילו הייתה מתגלגלת אליכם לפני שבוע, הייתם קופצים עליה, אך עתה היא איחרה את הרכבת.


אתם מרגישים תשושים ולא בא לכם לעשות שום דבר, חוץ ממה שבאמת מוכרחים. ההרגשה תשתפר לקראת סוף היום. חשוב לטפל בנושאים של מודעות עצמית ולא לזלזל בתחושות בטן. תקשורת עם מישהו קרוב אשר בשמו מופיעה האות י', עלולה להגיע למבוי סתום. לא כדאי לדאוג יותר מידי. מישהו חושד כי אינכם נוהגים עימו בגילוי לב. לא שהוא סבור כי אתם משקרים אלא לא ממש אומרים את כל האמת.


בתכלס, יש לכם כוחות שמאפשרים לכם להתאושש מכל מצב, אבל גם לכם, יש ימים 'לא להיט'- כמו היום. ברגע שאתם מאבדים תחושת שליטה בזוגיות, קשה לכם להתמודד עם זה ואתם מתחילים לשלוף ציפורניים ולהיות עצבניים. אם אתם באמת כל כך לא מרוצים, תמיד תוכלו לבחור להמשיך הלאה. נופלת עליכם שיחה שאיכשהו השתדלתם לדחות את עיתויה. נראה כי יש מי שממש מתעקש לקיים אותה.

המישור האישי צופן הרמוניה אך פליטת פה מעצבנת עלולה לקלקל. כדאי למנות בלב עד עשר עוד לפני שמדברים. אירוע רשמי שנכפה עליכם מפגיש אתכם עם דמות מעניינת. ההתרחשות סביבכם עלולה לשעמם, אך השיחה עצמה תהיה מרתקת. אופייכם ההרפתקני אינו פוסל שום אפשרות. מישהו שקשה להשביע את רצונו, מציב בפניכם רף גבוה. אם תדלגו מעל המשוכה, תזכו באשראי גדול מצידו.


אתם מחפשים תמיכה בקשרים רומנטיים. הרעיון לא רע אך אינו מציאותי, במיוחד כשמדובר בקשר חדש. יש להניח שהציפיות שאתם מעמיסים על אדם שרק נכנס לכם לחיים שלכם- לא יתממשו. להיפך אתם יכולים רק לקלקל קשר פוטנציאלי. קחו זאת לתשומת ליבכם. שיחות נפש? בשביל זה יש חברים וותיקים שתמיד יהיו מוכנים לשמוע. מתחדש קשר שהתגעגעתם אליו. עכשיו תוכלו לברר עד כמה טשטשתם את הגבול שבין חלום למציאות.

מאמרים קשורים

Back to top button