הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 4.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרומנטיקה בראש מעייניכם בימים אלה. זהו יכול להיות יום בלתי נשכח. תלוי בכם! התקשורת הדו משמעית מתפרשת אצלכם כאתגר, לכו על זה בגדול. הרקיע רומז כי מצב הנדמה כאשלייתי והזוי, עשוי להיות הפתרון לכל בעיותיכם. זו תקופה הפכפכה לאלה מכם המהמרים על כספם. בעיקר כדאי להישמר מפני טיפוסים המציגים את עצמם כבעלי קשרים עם יודעי דבר.


סוף שבוע של חוסר יציבות. לא ברור לכם מה לעשות ונדמה שאתם מקיפים את עצמכם בכמה שיותר אנשים כדי לא להישאר לבד. הפסיקו לבזבז את זמנכם על האנשים הלא מתאימים. צפוי מצב המאפשר לכם להיחלץ מקשיים כלכליים. רעיון חדש פותח בפניכם אפיקים שלא שיערתם את קיומם. אדם שהערכתם כסתמי, עונה לכם תשובות שנונות שמפתיעות אתכם.

אם אין לכם חברים קרובים שיכולים לתת לכם כתף ותמיכה בשעות קשות., הרי שיהיה עליכם ליצור לעצמכם מעגלים חברתיים רחבים יותר. לא קל לכם כי אתם ביקורתיים מידי וגם לא מהססים לבטא את הרגשתכם. למראית עין, יש לכם יכולת התחברות והסתגלות מעולה למצבים אולם עמוק בפנים, אתם מתקשים להתמודד. כדאי להיצמד אל הקיים ולהשקיע בו. במקביל, יש לדחות לפעם אחרת רעיון שרוח הרפתקנית נושבת במפרשיו.



נורא חשוב לכם מה חושבים עליכם אנשים אחרים. עובדה זו גורמת לכם לעיתים לנהוג בצורה המתפרשת על ידי אחרים כחולשה. מועקה פנימית נגרמת כתוצאה מתסכולים על רקע זה. אל תיענו להזמנות או להצעות שאינכם שלמים איתן. אל תהססו להביע את דעתכם. החלטות מהירות וספונטאניות לא תמיד פועלות לטובתכם. צפוי אירוע הרומז על הצלחה ואושר אך מזהיר מפני התנשאות ושחצנות.


זרימה של אהבה, התחברות ונתינה מאפיינות את היום הזה. הפשטות הזאת של להיות במקומות המוכרים בלי לחשוב יותר מידי ומבלי לשפוט, עושה לכם פלאים. אתם מרגישים נינוחים ורגועים כפי שלא חשתם מזה זמן רב. לא יזיק לכם לגלות את הצד הרך באישיותכם לעיתים קרובות יותר. צפוי אירוע רומז כי דרושים שינויים. רק התחדשות ומהפך עשויים להוביל להצלחה.


ייתכן כי אתם חווים משבר בזוגיות אולם אין פירושו של דבר סיום מערכת היחסים הקיימת. הקשר עובר מטמורפוזה ועליכם להיות ערוכים לקבל את השינויים. משמעת עצמית משחקת במקרה זה תפקיד חשוב במיוחד. תעזבו את משחקי הכבוד. תפתחו את הלב ותנו להבנה, חמלה והתחשבות לעבוד שעות נוספות. אין ספק שתמצאו את הדרך הנכונה. אל תעריצו את עקרונותיכם. הערצת עקרונותיכם פירושה שאתם מעדיפים את ה"אגו" שלכם על פני האמת.


היום צפוי לכם מעבר חד אך חיוני מדיבורים למעשים. נושא שדשתם בו עד דק קורם סוף סוף עור וגידים. הגיע הזמן לעבור מתיאוריה למעשה. תחושת הזנחה ועלבון גורמים להאצה של תהליך שכבר מזמן היה צריך להתבצע. אירוע חברתי בו תשתתפו יוכיח לכם בפעם המי יודע כמה, שאתם יכולים ליהנות מאוד גם מסתם זוטות. התבוננו בילדים קטנים והפנימו את אורחותיהם. מה שאתם זקוקים לו יותר מכל, היא סקרנות המלווה את צעדיהם.

מוטב להמשיך בקו של התקדמות בלי להביט אחורנית ולטחון כול מהלך עד לאבק דק. אתם מצליחים לשמור על איזון ושלוות נפש למרות הנתונים בשטח. אמונה היא אלמנט חשוב בימים אלה. אל תתנו לעצמכם לשקוע במחשבות קודרות. נסו להתבונן על חייכם מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. לאחר מכן יישמו על עצמכם את העצות שהייתם מעניקים לאחרים אילו היו במצבכם.


מערכת יחסים שהתחילה לאחרונה מקבלת תפנית. אתם מקבלים את השינויים בהתפעלות ובהפתעה. יתכן שתחושו בשלב מסוים מעין לחץ או חוסר נוחות, זאת בגלל שאינכם רגילים לתחושת הרוגע והשלווה שאתם מקבלים מהצד השני. אל תפרשו את האווירה בצורה לא נכונה. תעזבו את הפרטים והפרשנויות ופשט תזרמו עם זה ובכיף. גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם.


כדאי שתנסו להיות יותר גמישים בכל מה שנוגע לענייני הלב. יש מי שרוצה מאוד את קרבתכם דווקא בגלל שאתם מפגינים קשיחות ואדישות, אולם הקשר הזה לא יחזיק מעמד הרבה זמן אם תתמידו בתגובות הקרירות שלכם. שקלו האם באמת אין לכם כל עניין באותו אדם, כדי שלא תתחרטו כאשר כבר יהיה מאוחר מידי. צפויה נסיעה – או פגישה – שמתנהלת בדרך שונה מזו שתכננתם. קחו בחשבון כי הכוכבים מעודדים פתיחות וספונטאניות.

אל תתנו שום תנאים. פשוט תזרמו ותנו לאוויר שבחוץ לעשות את שלו. מערכת יחסים חדשה מתחילה ואתם בהחלט זקוקים למנה גדושה של סבלנות כדי לתת לדברים להתפתח בקצב שלהם. לא ללחוץ ולא לדחוף. השאירו את המוסכמות בצד. מה שנראה לכם היום כבלתי אפשרי וכלל לא סביר, אינו בהכרח נכון. נראה כי אתם כועסים על אדם שמסרב לקחת אחריות על מעשיו. בסיפור הזה כדאי לכם לערב גורם שלישי.


אתם מתחילים תקופה מצוינת מבחינה רומנטית. חשוב שתזכרו זאת כי עדיין לא ממש התאוששתם ממשקעי העבר שנוטים למשוך אתכם למטה. אין לכם מפני מה לפחד. לא תאבדו את החופש האישי שלכם ואינכם חייבים לוותר על כול העקרונות שלכם. אתם יכולים לקבוע כיצד לנהל קשרים חדשים שתתחילו עכשיו. הכול פתוח. הנדיבות שניחנתם בה היא תכונה נעלה אך עלולה גם להכשיל. שימו לב למי שמנצל את טוב ליבכם.

מאמרים קשורים

Back to top button