הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 5.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

פרטים שלא היה ניתן לראות אותם לפני זמן קצר, מתגלים לכם. נצלו את כושר האינטואיציה הגבוה שיש לכם על מנת להסיק מסקנות שניתן יהיה לתרגם אותם בעתיד להישגים כבירים. לפני הכל יש לנקות את הסביבה הקרובה לכם מהשפעות שליליות, במיוחד בתחום האנרגטי. הרקיע רומז כי היצמדות אל הקיים מסייעת לכם להימנע מהרפתקאות חסרות תכלית.


אתם מגשימים תוכנית שחלמתם עליה זמן רב. האמת שעובר עליכם יום כיף. החוויות הרבות ילוו אתכם עוד ימים רבים ויותירו השראה לעתיד. אתם מוכיחים לעצמכם את היכולות שלכם. יש לכם אופי חזק הרבה יותר מהנראה לעין. צפוי אירוע הרומז על ניתוק מהשפעות קודמות, והליכה אל עתיד טוב יותר. אתם מתלבטים בנוגע למחווה כלשהי שצריכה להיעשות על – פי המוסכמות החברתיות. גם אם אינכם סגורים על העניין, הרי שתצטרכו להשלים איתו ולו רק כדי להשביע את רצון הסובבים אתכם.

אתם מרגישים קצת במלכוד. מצד אחד יש לכם רצון לעשות דברים מרגשים מתוך התלהבות פנימית. מצד שני, יש לכם שיקולים אחרים שדורשים מכם איפוק והתחשבות באחרים. הכוונה בעיקר לבן/ת הזוג שהקצב והרצונות שלהם כל כך שונים משלכם. הפערים קיימים ונראה כי היום נדרשת מכם סבלנות אינסופית. קשה, קשה. יחד עם זה, צפוי אירוע נפלא להצלחה במעשים הדורשים אומץ לב.



תשומת לב ופינוקים מצידם של בני המשפחה ובן/ת הזוג גורמים לכם להרגיש שייכים ועטופים באהבה. שווה. אתם מפויסים ומתנהגים כמו ילד קטן שקיבל סוכרייה על מקל. נחמד. צפוי אירוע המבטיח הצלחה שתושג בעזרת התלהבות ואופטימיות. מישהו שאתם רוצים בחברתו, מתחיל להקשות על מערכת היחסים. נראה שאתם כה שקועים בסיפור הזה, עד שכדאי לכם להתייעץ עם ידידים אובייקטיביים.


הכרה בערך העצמי שלכם הייתה עושה את החיים הרבה יותר קלים. התהליך אולי אינו קל אבל אפשרי. אפשר גם להיעזר בחבר קרוב, אם קשה לכם לבד. התת מודע שלכם עובד שעות נוספות ומכשיל אתכם במקומות מפתיעים. הצטרפות לקבוצת לימוד רוחנית העוסקת בתחומי מודעות היא צעד נבון. צפוי אירוע נפלא המבטיח הצלחה בכל התחומים ובעיקר אם מדובר בנסיעות וטיולים.


יום חביב ששיאו במפגש מרגש. אתם מרוצים ומלאי אופטימיות והאנרגיה הזאת זורמת גם אל הסובבים אתכם. המצב החברתי משתפר במהלך בילוי עם כמה חברים קרובים. כדאי להכין את עצמכם מראש למקרה של שינוי בתוכניות. אל תוותרו על עצמכם רק בגלל שמישהו מבקש מכם יפה לעשות משהו לא הגיוני. קחו בחשבון כי אדם רוחני אינו מתלונן כאשר שורר מצב של התנגדות, אלא אף משתמש בו על מנת לחזק את עצמאותו.


היום, יותר מתמיד, אתם תלויים בתגובות הסביבה. כמיהתכם לרומנטיקה אינה ניתנת לכיבוש ואתם עושים כול מה שביכולתכם וזה ממש בסדר. השקעה אישית מצד אחד ושמירה על 'דלת פתוחה' תאפשר נגישות. אתם נראים ומרגישים נהדר ובטוח שהאנרגיות הללו יזמנו לכם את מה שאתם רוצים. זה הזמן לדפדף בנייד ולהתחיל לחייג. קחו בחשבון כי ישנם זמנים בחייו של אדם בהם רצוי שיקריב קורבן כלשהו במטרה לנצל את ההזדמנות העומדת בפניו.

היום אתם שקועים עמוק בענייני רומנטיקה. תחושות של כמיהה ורצון לאהוב ולהיות נאהבים מציפות אתכם. די קשה לכם לתפקד ולעסוק בזוטות כאשר קופידון עושה לכם עיניים כל הזמן. היזהרו מפעולה תחת השפעות של אשליות ופנטזיות. התוצאה יכולה להיות פגיעה בביטחון העצמי השברירי שלכם. הפנימו את הרעיון לפיו היפוכו של אור אינו חושך. חושך אינו היפוכו של אור. חושך הוא היעדר אור. הביאו את האור, וממילא יתנדף החושך.


אתם מנסים לצאת מפלונטר רגשי. התנגדות תגיע מכל מיני כיוונים אבל אתם נחושים בדעתכם לנהוג בצורה שונה מהמקובל. אל תטילו ספק בעצמכם ובהחלטות שלכם ופשוט התקדמו קדימה לכיוון שקבעתם לעצמכם. מצב של תקיעות וחוסר יכולת להחליט לא מתאים לכם. צאו לחופשי מהמגבלות שלא מתאימות לכם. הגיע הזמן. אתם עלולים להתרשם מאנשים שצברו השכלה. נסו לזכור שההשכלה מטשטשת את הבורות, אך אינה מבטלת את הטיפשות.


ניסיון לקדם את מערכת היחסים בקצב מהיר מידי, מכניס אתכם לתחושת מחנק, למרות שאתם מעוניינים בקשר. נסו להוריד פרופיל ולהרוויח זמן. הבהירו לבן/ת הזוג שחלקים שונים באישיות שלכם 'רוצים' דברים שונים, בו זמנית. התקדמו בקצב המתאים לכם! צפו להעמקת הקשר ופתיחה של רובד אינטימי חדש. כדאי שתשקלו תחביב המשלב יצירתיות עם עבודת-כפיים. אם כך תעשו, תצליחו לבטל חלק גדול מחרדותיכם.

יום בו אתם נתקלים בלא מעט קשיים ובמציאות נוקשה למדי. מצבים הכרוכים במבוכה וערפול יצוצו מכמה כיוונים אפשריים. עליכם להיזהר מאנשים שמנסים לשכנע אתכם לנקוט בפעולות שאינן לרוחכם. גלו אחריות. מאמץ רצוף יניב פירות ויביא אתכם למפגשים עם אנשים מעוררי השראה. הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם. נראה כי הרהורי חרטה רק מעכירים את איכות חייכם. לא אתם בראתם את העולם, ועל-כן לא אתם צריכים לדאוג לו.


אתם 'מצליחים' להסתכסך עם מישהו קרוב שאיתו את נמצאים בקשר יומיומי. זה חבל, במיוחד לאור העובדה שאין לכם כרגע תחליף עבורו. עצירה זמנית וחשיבה בעניין זה תיתן לכם נקודת השקפה חדשה ופרופורציות נכונות יורת על כל העניין. מאבקי הכוח לא יובילו לשום מקום חיובי. אדם שנהג להכשיל אתכם משנה את התנהגותו ברגע בו הוא קולט כי מישהו הלעיט אותו במידע כוזב.

מאמרים קשורים

Back to top button