הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 6.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום מוזר. מגמות לא מוגדרות מתפתחות וגורמות לכם להתבלבל. קיימת תקיעות במישורים מסוימים מול התפתחות במישורים אחרים. עליכם להפעיל יצירתיות וחוש הומור כדי לשרוד את היום הזה. בתחום האהבה עליכם לגלות העזה וקצת חוצפה. רק כך תוכלו להתקדם. תגרמו לדברים להתרחש. כדאי להפעיל יוזמה. יהיה נחמד. הרקיע מבשר על ידיעה מרנינה שתושמע באוזניכם כבר בימים הקרובים.


צרות בגן עדן? יתכן משברון קטן בתחום הזוגי. תבדקו את תרומתכם למצב ואל תמהרו להאשים את הצד השני. חשוב לבדוק את העובדות בלי פרשנות. אתם מרגישים מתוסכלים וזה לאו דווקא קשור בבן הזוג. אז יש קצת אכזבות ובעיות. כן, יש גם ימים כאלה ולא צריך להילחץ יותר מידי. גם זה יעבור. שמרו על פרופיל נמוך. צפוי שיפור אווירה משמעותי בשעות הערב. הרקיע מציע לכם להתמקד בפירותיה הגשמיים של הזוגיות, מבלי להתפלסף בנוגע לזוטות שוליות.

חשוב לקחת את העניינים לידיים ולא להיגרר אחרי אנשים שמנסים להכניס אתכם לפינות שאינן נוחות לכן. בעיות בעבודה יכולות להתעורר ולהתלקח בגלל תחרות ויריבות סמויה. הפעילו את הכישרון הדיפלומטי שלכם על מנת למנוע מהרגשות הסוערים להביא למצבים קיצוניים שאין מהם דרך בחזרה. כל סיום הוא רמז לתחילתה של פרשייה חדשה. אין טעם לשחזר את אכזבות העבר.



התחום החברתי ממריא אל על. גם ביחסים האישיים יש על מה לברך. יופי של יום בכל מה שקשור ליחסים שלכם עם ה'עולם החיצוני'. שינויים חיוביים ברמת האנרגיה גורמים לכם להגשים חלומות ישנים ולהיכנס לפעילות מהנה הקשורה ליצירה וליצירתיות. יש מצב לרומן חדש אך זאת בתנאי שתצליחו להתגבר על החששות מפני שינוי. הערכה רבה צפויה לכם מצד אנשים אשר יש לכם עימם קשרי עבודה. יחד עם זה, נראה שפה ושם הדברים גולשים לפסים אישיים.


אל תחכו שיקרה משהו דרסטי כדי להתחיל לפעול ביתר מרץ. אתם מנסים לממש את עצמכם אבל לא בקצב הנכון עבורכם. הסחבת מפריעה לא רק לכם אלא גם לאנשים שקרובים אליכם ורואים אתכם בצורה יותר אובייקטיבית. אל תחזרו על שגיאות העבר. לכו קדימה באומץ גם אם יש לכם חששות פנימיים. אנרגיות טובות משפיעות על בית הקריירה שלכם. נצלו את התופעה כדי לצבור הישגים בכל מה שנוגע לשכר, קידום או הטבות.


שמרו על יחסים טובים בבית, זה מקור הכוח עבורכם. במהלך הימים הקרובים תוזמנו לאירוע חברתי. המפגש ירגיע אתכם ויתכן גם שתפגשו אנשים שמתאימים לכם לחברות מתמשכת. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אין מצב אשר נמשך לנצח והאפשרויות אשר לא תוגשמנה עתה, לא תוגשמנה גם בעתיד. יש להוציא את הדברים מן הכוח אל הפועל. זו תקופה נפלאה כדי לפנות לעיסוקים הדורשים הופעה נאה וייצוגיות. זה הזמן הנכון להשתלב בערוצים המעניקים חשיבות ליכולת ביטוי וכושר שכנוע.


הזוגיות דורשת השקעה ושיפור. היום זה יכול להצליח לכם ובגדול, אך זאת במידה ותתנו צ'אנס לאנשים אחרים לדבר ולא תהיו עסוקים יותר מידי בעניינים שלכם. הרושם שאתם יוצרים סביבכם הוא של תוקפנות וחוסר הקשבה חבל. ניתן לבטל את הכעסים וההתנגדויות, על ידי מילה אחת טובה- זה כל מה שדרוש. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אדם נאור צובר נכסים כאשר הוא זוכה בהיענותם של הכפופים לו, בכך הוא זוכה גם בברכת שמיים.

עליכם להקדיש יותר תשומת לב לאנשים הקרובים אליכם ביותר. תהיה זאת טעות להשקיע את כל כולכם בעבודה, כפי שיש לכם, לעיתים קרובות מידי, נטייה לעשות. מי שעמד לצידכם בזמנים קשים, בהחלט "הרוויח" את הזכות ליחס דומה בהווה. תנו לרגישות הגבוהה שלכם מקום של כבוד ביחסים הבינאישיים. אל תכחישו את אשר אבד עליו הכלח, שאו עיניכם אל העתיד.


היום אתם מרגישים שבאמת חזרתם לעצמכם ויש לכם מספיק כוחות כדי לצעוד קדימה במלוא המרץ. גייסו את כל הכישורים והמשאבים האישיים שיש לכם לקידום המטרות שהצבתם לעצמכם. החשוב מכל זה להתמקד ולא לסטות ימינה או שמאלה. התעלמו ממשביתי שמחה ומרפי ידיים למיניהם ש'מתחפשים' לדורשי טובתכם. עם חברים כאלה מי צריך יריבים? שותפות של אמת מבוססת על שני לבבות טהורים. אל תתפתו לפחות מזה.


אתם עוברים תהליך של התחברות לשפע. כמעט כל יום מתרחש משהו טוב שמעיד על פתיחה של אפשרויות חדשות. זה טוב שאתם מתלהבים מכל הצעה שמגיעה אליכם, אבל זה הזמן לעשות מיון ולקחת על עצמכם את האפשרויות הטובות והמתאימות ביותר. קחו בחשבון לא רק על הצד הכלכלי. בגלל הרגישות הרבה שלכם הקטע של יחסי אנוש חשוב יותר מכסף. הדיבורים על כסף או על פעילויות בעלות אופי חומרי, יהיו קשורים ביחסים שבינו לבינה. נראה שהפעם אתם נהנים לדון בהם.

אתגרים חדשים בתחום העבודה מסיטים את תשומת הלב מעניינים רומנטיים ואחרים. פרגון ומחמאות שאתם מקבלים מאנשים בעלי השפעה שדעתם חשובה לכם, מספקים אתכם. צפוי לכם הישג כביר אם תשכילו לראות את התמונה כולה, מבלי להתמקד בפרטים קטנוניים. אירועים המתרחשים במישור הרומנטי, עשויים להשתלט על שגרת יומכם. נראה שאתם פוגשים אדם שפשוט משדר איתכם על גל אחד.


יש לכם תחושה שהחיים מחייכם אליכם ובגדול. הבעיות הכלכליות שלכם נראות לכם כמכשול שניתן להתגבר עליו בקלות יחסית. עוד אין לכם דרך ברורה לבצע את החלומות שלכם, אבל לפחות מתגבש לו כיוון הרבה יותר ברור מאשר בעבר. בתחום הרומנטי- אתם מודעים לטעויות אך חוזרים על עצמכם באותו דפוס. אין פלא שאתם נפגעים רגשית. האינטואיציה שלכם חדה ופולחת כתער, אך אל תסגירו לאחרים את שהיא גילתה לכם.

מאמרים קשורים

Back to top button