הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 13.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

במשך היום אתם עובדים קשה מאוד ורק לקראת הערב יש לכם הזדמנות להירגע. לפנויים זה יום מתאים במיוחד ליציאה לבלות אצל חברים. משהו שקט עדיף על פני פאבים אפופי עשן או מועדונים רועשים. בא לכם להתחבר אבל בקצב איטי ורגוע. חברים קרובים דווקא מוכנים לשתף פעולה. לכו על זה. היזהרו מאנשים המתיימרים להיות חזקים וסמכותיים מכפי שהם באמת.


היום אינכם על הגובה. יש לכם תחושה לא נעימה ונדמה לכם ששום דבר לא הולך כמו שצריך. אתם חשים מאוכזבים. בן/ת הזוג שלכם לא ממש מתחבר להרגשה הפנימית שלכם. אל תהפכו מישהו אחר לאחראי. יום מתאים לחשבון נפש ולבדיקה פנימית. תנו לעצמכם זמן לחשוב. נכון שזה לא משהו שאתם ממש ששים לקראתו אבל התהליך יגרום לכם בסופו של דבר לתענוג רב.

הערות לא מחמיאות אינן תורמות דבר לקשרים בינאישיים, גם אם הן נאמרות בשם הכנות. לא יזיק לכם לתרגל קצת דיפלומטיות. זה לא אומר שאתם צריכים לשפוט את עצמכם לפי קנה מידה של אנשים אחרים, אך מצד שני לא הכי בריא להוציא מהפה כול מחשבה שחולפת לכם במוח. ממש מיותר. בשלב מוקדם של היום תגלו שיש לכם הרבה אנשים שאוהבים אתכם.



אתם מנסים לברר לעצמכם מה קורה, והאם אפשר למנוע את התסבוכות שאתם נוטים להיכנס אליהן וכן במי להיעזר. הרבה מחשבות ליום אחד שלא ממש שופע אנרגיות. אל תנסו לפתור את כול השאלות והאתגרים בבת אחד. התמקדו במטרה אחת או שתיים ורק אחרי שתחזקו את עצמכם בניצחון קטן – המשיכו הלאה. התלבטות תגרור אחריה שקיעה במצב רוח מדכדך ולכן עדיף להרים טלפון לחבר או חברה ולקחת יוזמה לגבי פגישה.


מתבררות לכם עובדות שלאחרים ברורות כבר מזמן. הגיע הזמן להתנתק ממסגרת שמגבילה אתכם. אדם בן מזל דגים דורש מכם יותר מידי, ואתם מרגישים לחוצים. בתחום הקריירה הגיעה העת לקבל החלטות קשות. אל 'תרדימו' את עצמכם באמצעות כל מיני 'סוכריות' וקניות מיותרות. הדברים הטובים עשויים לנחות עליכם בעיתויים ובמקומות הכי פחות צפויים. נראה שגם אתם הולכים לעשות בית ספר לטיפוס שחצן.


יום אקטיבי. אתם מלאי אמביציות. מוטב שתשקיעו את עצמכם בעבודה או בכל פעילות אחרת שתגרום לכם להזיע ולהוציא את העודפים של המרץ החוצה. בתחום הזוגי אתם מרגישים כאילו בן/ת הזוג שלכם לא כל כך מפרגנים ואפילו בתחרות איתכם. אל תגיבו באגרסיביות. הטקטיקה הנכונה היא לעשות בדיוק להיפך. צפויים שפע ופריון לאלה מכם המצפים להרחבת המשפחה.


פניה חיובית ומפתיעה בתחום העבודה גורמת לכם לחוש מלאי תקווה ואופטימיות הרבה יותר מאשר חוויתם מזה זמן רב. בכלל, זהו יום חשוב מאוד בתחום הקריירה ועליכם לחשוב היטב לפני שאתם מתחייבים. מה שחסר לכם זה הכישרון לדחוף את עצמכם קדימה, כמו שאתם עושים לאחרים בלי בעיה. העתיד צופן ברכה לנועזים, אם אין סיכון, אין סיכוי. צפויה לכם חוויה אינטלקטואלית בחברת אדם שתבונתו מקסימה אתכם. נראה שהוא מרגש אתכם מבלי להתאמץ.

יש לכם הרגשה של חוסר פרגון מצד אנשים קרובים וגם בני משפחה. אתם מרגישים עומס ולחץ שקשה לכם להסתדר איתו למרות מאגרי אנרגיה בלתי נדלים. כדאי לבדוק בצורה הכי אובייקטיבית שאפשר מה וכמה אתם משקיעים באמת ועל מה קמה כל המהומה. ברור יישר את ההדורים וישפר את האווירה. שווה. אדם חכם מדריך אתכם בדרך הנכונה, אך אינו יכול לעשות את העבודה במקומכם.


יום מעשי. בכל מה שאתם עושים היום ניכרת השפעה מעשית ותכליתית. אתם רוצים לדעת את הכל. נמאס לכם לבזבז זמן על דיבורי סרק ועל מחשבות שרצות במעגלים בלי להגיע למסקנות. נסו לשחרר כעסים פנימיים שצברתם. תגלו שהדבר יגרום לבהירות מחשבתית ולריכוז יתר. אתם זקוקים למממן או לשותף, על מנת להצליח בתכניותיכם הפיננסיות. מישהו ינסה להרגיע את מצפונו בעזרת סיפורים המכילים חצאי אמיתות. כדי לקבל את התמונה האמיתית, תצטרכו להפעיל את האינטואיציה שלכם.


יש מי שכועס עליכם ולא בלי סיבה. יש לכם לעיתים קרובות נטייה לקצר תהליכים ולמצוא דרכים פתלתלות לבצע משימות ולהגיע למטרות. הדבר גורם לאנשים אחרים לחוש שאתם לא מדייקים ולא תמיד אומרים את האמת לאמיתה. כדי להחזיר את הביטחון האבוד והאמונה בכם יהיה עליכם לנקוט בצעד דרסטי. הבשורות הטובות תגענה אליכם באמצעות שליח, ולא במישרין.

יום של סגירת חשבונות. אתם מרגישים תקועים בגלל סכסוכים עם מישהו קרוב. העניין מקלקל לכם את מצב הרוח ברמה רגשית ורוחנית. גם כך אתם מבזבזים יותר מידי אנרגיות על ספקולציות שחלקן דמיוניות. הגיע הזמן לפתוח קצת יותר את הראש ולפתח סובלנות כלפי אנשים אחרים. זה הזמן לעשות למען בני ביתכם ומשפחתכם, זאת גם על חשבון עיסוקים אחרים.


הגיע הזמן שתפתחו בדיאלוג אמיתי וכנה יותר עם הסביבה. היום מתחיל בנימה צורמת כאשר מישהו מטיח בפניכם טענות על ההתנהלות שלכם שאינה משקפת את הרגשותיכם הפנימיים. המצב נראה די רע אבל יש מקום לשיפור במידה ותתחברו לעוצמה ולאנרגיה הפנימית. ביטוי אישי הוא פשוט מצרך חיוני בימים אלה. ככל שתברחו מן התהילה, כך היא זו אשר תרדוף אחריכם.

מאמרים קשורים

Back to top button