הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 14.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כדאי שתפנימו את העובדה שהגיע הזמן שלכם. אתם צריכים לעשות את מה שחשוב לכם ולהעמיד את עצמכם בראש סדר העדיפויות. זה לא מין קטע אגואיסטי אלא התחברות לפנימיות ולרצונות הכמוסים ביותר שלכם. הגיע הזמן לפתוח את הלב כלפי פנים ולא רק להתרוצץ ולמלא חובות. יש לפשפש בנבכי העבר כדי להסיר את החסימות של ההווה. הצורך האמיתי שלכם הוא בכלל לנסוע לטיול ולהתנתק מהשגרה. תצטרכו לאלתר ולמצוא דרך לפתור את הצרכים המנוגדים.


אתם מנסים להבין מה קורה בזוגיות שלכם אבל המסקנות שלכם מתבססות על חומרים שגויים. אתם ניזונים יותר מידי משמועות. כדאי לדחות את המחשבות האלה למועד אחר. הרגשנות העודפת בה אתם שרויים לא תקדם אתכם. גם לא חקירה צולבת. הדבר המועדף הוא להרפות. תזרמו עם מה שקורה. "התעלומה" תיפתר מעצמה. זה הזמן לעשות למען אנשים צעירים במשפחה, וזאת גם אם הדברים באים על חשבונכם.

בין אם שמתם לב לזה או לא, יש אנשים שמנסים ליזום קשר איתכם אך מרגישים כאילו מתעלמים מהם בכוונה תחילה. רצוי שתנהגו ביתר רגישות ותנסו להבין איזה מסר מנסים להעביר אליהם. גם אם אינכם מעוניינים, אל תוותרו עד שתביאו את העניין הזה לידי סדירה מוצלחת פחות או יותר לכול מי שמעורב. כדאי לכם לעצור את עצמכם מלעשות טעות וזאת על ידי הימנעות מקבלת החלטות בעיקר כאלה הקשורות לקניות גדולות. הוצאה כספית אינה במקומה ואתם חייבים לעשות משהו לפני שיגרם לכם נזק.



נדמה לכם שעליתם על אותו 'משהו' שמעיב על אושרכם. נראה שאתם חולמים על שלמות. אך היגיע הזמן להתאפס ולהתפשר. נכון, זה קשה. מצד שני, אתם לא אשמים במה שקורה אבל תצטרכו לעשות עוד מאמץ קטן כדי למצוא את שביל הזהב המחבר בין מציאות ודמיון וליישם את העקרונות הללו בחיי היומיום. את המציאות אינכם צריכים לשנות, אולם אתם בהחלט יכולים להפיג את המתח על ידי התנהלות שונה ממה שעשיתם עד כה. מודעות גבוהה יותר כלפי המרוץ הבלתי פוסק, רק מזיק לכם ואתם חייבים להפסיק ולנוח.


ימים לא קלים עוברים עליכם. הסבלנות שלכם לא בשיא וכבר נמאס לכם להיענות לבעיות של אחרים. מה עוד שאתם ממש מעדיפים תמיד להיות במרכז העניינים. אז מה לעשות? בכול זאת, למרות הנסיבות, לעשות מאמץ ולא "לשלוף מהמותן". יש עוד אנשים שסובלים בסביבה וגם בהם צריכים להתחשב. נצלו את החוסן הפנימי שלכם לעזור לאחרים. הפנימו את המסר שלפיו אדם נאור רוכש את ניסיונו בתקופות של בכי, הצחוק מסמל את ניצחונו על החושך.


צפויה פריצה אפשרית בתחום הקריירה אך רק במידה שתפעילו הרבה חוצפה ו'תלחצו על הכפתורים' הנכונים. זוהי שעת כושר ואם תחכו שהיוזמה תבוא מידי אחרים- תפספסו ובגדול. בגדול, צפוי בקרוב שיפור משמעותי בתחום העבודה והאפשרויות לרווח כספי- נפתחות גם הן, ובגדול. אתם נכנסים אל תוך נתיב הצופן היכרויות רבות, תנועה ונסיעות לא מתוכננות. הספונטאניות היא בלב הדברים.


יש לכם הרגשה שמישהו מצפה מכם ליותר מידי. יש צורך שתשקיעו קצת יותר מרץ ומאמץ באנשים אחרים, למרות שנדמה לכם שאתם עושים מעל ומעבר, הרי שאצל אחרים מתעוררת הרגשת תרעומת וחוסר סיפוק. אז אל תחיו בבועה. מצד שני, לא צריך להסתובב כול היום בניסיון לרצות אחרים. מילת המפתח- איזון. הרקיע מבשר על פתרונה של בעיה משמעותית באמצעות אינטואיציה מפותחת.

משהו בפנים מושך אתכם כלפי מטה ואילו כוחות חיצוניים משפיעים עליכם לכיוון של שינוי הדיאלוג הפנימי, אמונות וצורת חשיבה חלופית. אתם בקונפליקט ועובר עליכם יום לא קל אבל בסופו של דבר, כף המאזניים נוטה לכיוון מעלה. ההרגשה שאתם לא בדיוק בשיא החיים לא מקדמת אתכם לשום מקום ואתם מרגישים מחויבים לשינוי. קנאתו של מישהו בסביבתכם עלולה להיות קשה מכפי שאתם משערים.


על סדר היום אתם מעמידים את הנושא הביתי. התנהלותו המטופשת של אדם בסביבתכם הקרובה, מטרידה מאוד את מנוחתכם ואתם לא רואים איך אפשר לפתור את הבעיה. הניסיונות שלכם עולים מתוך סערת רגשות ובעצם כדי למצוא את הדרך הנכונה, יש להתייעץ עם אדם שקול וענייני שפועל ומושפע בעיקר על ידי ההיגיון. יש להתפייס עם יריבים כל עוד אתם נמצאים עימם בסירה אחת.


היום יותר מתמיד אתם מגלים עד כמה אתם רגשניים ואיך אירועים חיצוניים שקשורים בכלל לאנשים אחרים- משפיעים עליכם לעומק. הזדהות יתר עם אחרים אינה בהכרח תכונה שלילית וחבל שתכעסו על עצמכם בגלל הנטייה לאלטרואיזם. הצורך שלכם לעזור לכול העולם מעיד על טוב לב ונתינה אדירה. רק אל תתישו את עצמכם. אין להסתפק באינטואיציה, יש לרכוש גם ידע על-מנת לפתח כוחות נסתרים.

אתם משקיעים את כל כולכם בעבודה. יש רגעים של נחת וגם סיפוק, ומצד שני לא תמיד מעריכים מספיק את העשייה האינטנסיבית. כדאי מאוד לשמור על פרופורציות ולא להיבלע לגמרי בתחום אחד. בן/ת הזוג מצפים מכם ליותר. מוטב שתיזהרו לא להיכנס לוויכוחים מילויים שעלולים להתדרדר למקומות לא רצויים. חלומות עלולים לקסום מקסם שווא, האמינו בכוחו של ההיגיון.


יום רומנטי. אתם מתמכרים לריגוש המתמשך על פני כל היום. אתם מחדשים קשר עם מישהו מהעבר והדבר מעורר אתכם למחשבות לא צפויות. יום מתאים לבילוי רומנטי. מומלץ לעשות משהו חדש ויצירתי במיוחד. כדאי שתצאו מהמסגרת, לכו על כל הקופה. קחו צ'אנס ואולי, עם קצת מזל, אפילו תתאהבו. קיימים כוחות שאינם ניתנים לחישה בחמשת החושים, אך אף-על-פי-כן הם קיימים.

מאמרים קשורים

Back to top button