הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 16.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הגיע הזמן שתלמדו להקשיב יותר לאינטואיציות הפנימיות שלכם. חלק גדול מהתוכניות שעשיתם להיום לא מתבצע. אתם מרגישים שאינכם נאמנים לעצמכם ואת ה'חשבון' על כך, אתם משלמים במצב רוח ירוד. תוזמנו לאירוע חברתי בערב, סמוך למקום מגוריכם. השיקול צריך להיות מה באמת בא לכם לעשות. הזוגיות היא עניין חשוב, אך יש לה מגבלות שצריך להתפשר עימן.


יום זה מאופיין בקטעים נהדרים מבחינה חברתית. הבית מלא אורחים, בני משפחה וחברים. תופתעו לגלות שיש מישהו קרוב ממש שמפתח כלפיכם רעיונות רומנטיים. אתם מרעיפים חיבה ופתיחות ויש מי שמפרש לא נכון את התנהגותכם. שימו גבולות והבהירו לנוגעים בדבר שאין לכם כל עניין, ויפה שעה אחת קודם. אתם גדולים וחזקים מכפי שנדמה לכם, את המשוב לכך תקבלו מגורמים שלא שיערתם את קיומם.

אתם מציגים חזות נחושה, אחידה וחזקה כלפי חוץ אבל בפנים המצב לא מזהיר. העומס גובה מכם מחיר יקר ונראה שעליכם לקחת את העניין ברצינות יותר גדולה מכפי שעשיתם עד היום. אל תתפלאו על הקרירות שאתם מרגישים בקשרים אישיים וחברתיים. אם יש לכם הרגשה שאין לכם זמן- כדאי שתשנו את סדר העדיפויות שלכם. אתם עלולים לגלות שאננות רבה מדי ביחסיכם עם אדם המתחרה בכם, הגיע הזמן לפקוח עין חשדנית.



אתם מרגישים כאילו זה בדיוק הזמן המתאים לפלס לעצמכם דרך חדשה, במיוחד בכול מה שקשור בקשרים רומנטיים. אתם מחפשים אהבה ומותר לכם ליהנות מכול הטוב שמגיע אליכם, גם אם זה לא משהו מחייב. קחו את העניין ביתר קלילות מאשר בדרך כלל ותנו לעצמכם להתנסות ולחוות. החלטות חשובות יש לדחות לשבוע הבא. מישהו שאוהב אתכם, עלול לדרוש יותר מכפי שאתם מסוגלים להעניק: ייתכן שהוא מבקש יותר מדי.


מה שאתם הכי זקוקים לו הוא שקט. אל תבלבלו בין מצב רוח ירוד לבין הרצון שלכם להתבודד ולא לשמוע שוב ושוב את אותם דברים מאותם אנשים. אם יבוא לכם בהמשך היום לצאת מהבדידות המזהרת שגזרתם על עצמכם, תוכלו לעשות זאת בקלילות. מצד שני, למה שלא תקשיבו לקול הפנימי ותיקחו פסק זמן מכולם ומהכול? הפנימו את המסר שלפיו החכם אינו מתערב בהמולת החיים, בדרך זו הוא שומר על עוצמתו ועל שלוותו הפנימית המביאה עימה מזל ושגשוג.


אתם לא ישנים מספיק בגלל דאגות שווא. עד שלא תסדירו את העניין הזה בצורה תקיפה והחלטית, פשוט תמשיכו לסבול ולהוציא את הכעס שלכם בדרכים עקיפות. מישהו קרוב לכם זקוק להכוונה ולייעוץ. הפניה לאיש מקצוע תסייע מאוד. ואילו אתם צריכים ללמוד להרפות ולנקות את הראש. בחרו מתוך מבחר שיטות את המתאימה לכם ביותר. נסו למצוא את שביל הזהב ולהחליט באיזה גישה אתם נוקטים. קרה ועניינית או חמה ורגשית.


היום תהיה לכם הזדמנות לתמוך בבן (בת) הזוג, בשעת צורך אמיתי. התגובה האוהדת שתגיע תפתיע אתכם בעוצמה. הגיע הזמן ללמוד מהי נתינה אמיתית מהלב ללא ציפייה לאישור או לתמורה הולמת. המשיכו בגישה הזאת ותקטפו את הפירות. התנהגותכם הנדיבה והאוהבת תשפיע במידה רבה על כל בני המשפחה. הזוגיות הפורחת נותנת לכם המון שמחה ואדרנלין. אל תתנו לתחום הרגשי לבלבל אתכם. צריך ללמוד להפריד בין הדברים.

היום אתם במצב רוח פילוסופי, תוהים מה מידת ההתאמה לעיסוק היומיומי שלכם. מה התכלית ומה משמעות הכול. בדקו אפשרויות לפעילות מחוץ לשעות העבודה. בחרו משהו באופן אינטואיטיבי ביותר ואל תתפתו להיכנע לתירוצים לא ללכת עם זה עד הסוף. ביטוי עצמי היא הסיסמה ליום הזה. גמישות מחשבתית וספונטאניות הן תכונות שיש לכם בדרך כלל, אבל בגלל עייפות פיסית לא בא לכם לשנות תוכניות כל כך מהר.


הימנעו מפעולות תוקפניות כלפי אנשים קרובים. הרמזים והקיטורים שלכם לא עוזרים לאף אחד. כדאי לכם להתעשת, ללמוד להגדיר מילולית בצורה קצרה ועניינית את רצונכם. מערכות יחסים שיש לכם עם אחדים מבני המשפחה, דורשות שינוי מהותי ולאו דווקא לכיוון שנראה על פני השטח. תרפו! תנו לדברים לקרות בלי לנסות לשנות שום דבר. אל תתנו את ליבכם לאדם אנוכי המרוכז בתוך עצמו, מגיע לכם הרבה יותר טוב מזה.


מבחינה חברתית המזל מאיר לכם פנים. יש לכם לא מעט מעריצים/ת וכל מה שנשאר זה לבחור עם מי אתם בוחרים לבלות את זמנכם. בעיקרון, רמת הפעילות וההספקים שלכם כרגע גבוהים מהרגיל. בעוד אתם מתלהבים ומסתחררים מעט מעודף 'אקשן', ייתכן כי אתם מפסידים דברים שלא נראים מרשימים במבט חטוף אך ללא ספק מצדיקים בדיקה מעמיקה. לא כדאי לעשות יותר מידי כדי לרצות בן/ת או חברים קרובים כי בסופו של דבר, אתם מרגישים מקופחים ומצוברחים.

יום עם המון הפתעות לא צפויות. יש שיפור באווירה עם בן/ת הזוג. בן מזל תאומים משפיע עליכם מאוד בכיוונים שאתם מתלבטים בהם מזה זמן רב. אתם גאים בהישגים שלכם ויש מי שנותן לכם פידבק חיובי. הקפידו להקיף את עצמכם עם אנשים בעלי אופי רגוע ואנרגיות חיוביות. אל תנסו לשנות את תכונות אופייכם רק כדי להשביע את רצונו של טיפוס שתלטן: היו טבעיים כפי שאתם באמת.


תחושות של התחזקות מעוררות אתכם להיענות לאתגרים חדשים. נראה שזהו שלב מוקדם מידי ואין טעם לבצע תוכניות גרנדיוזיות שאין לכם את היכולת להוציא מהכוח אל הפועל, לפחות לא בשלב זה. כדאי להאט את הקצב, להתבסס ולהתחזק מבחינה פנימית וכלכלית. אין זה זמן מתאים לשינויים ומהפכות בחיים האישיים. פרשייה שאתם מלבטים בה זורמת אל סיום מוצלח מאוד המכניס את הדברים אל תוך מסגרת רשמית.

מאמרים קשורים

Back to top button