הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 18.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום מוזר. כל מה שאתם מנסים לעשות יוצא לכם הפוך. קשר חדש שהתחיל בקול מהומה יורד לקרשים. אתם כבר לא יודעים אם אתם מעוניינים או לא. קשה לכם לאבד את החופש האישי ומצד שני אתם כמהים לאהבה ולחיבוק. הבלבול הרגשי יימשך במהלך הסוף שבוע. נסו לברר מה קורה באמת. זה הזמן לפרגן לעצמכם את אשר מעולם לא פרגנתם. לכו עם עצמכם עד הסוף.


אתם ממש נהנים מהקטע המשפחתי. שימו לב שכל זמן שאתם מוותרים- הכל בסדר. היזהרו לא להיכנס לרוטינה של שולט/נשלט. טוב הלב שלכם גובל לעיתים בנאיביות. אין צורך להיכנס למאבקי כוח, אבל מצד שני אתם לא צריכים לבלות את החיים בצעדה זקופה מתחת לשטיח. הפחד שלכם עלול להתברר כפחד מן ההצלחה, ולא מן הכישלון. נסו למצוא את ההסבר לכך בזיכרונות הילדות שלכם.

ייתכן כי הנסיבות גורמות לכם 'להירדם בשמירה'. נדמה לכם שאין לכם תחליף וזה גורם לכם לא להשקיע יותר מידי במקומות הנדרשים. אין טעם להיכנס למאבקי כוח אולם מאמץ קטן, ללא ספק יכול לשפר את המצב. גם אם אתם בטוחים שאתם צודקים, עדיין יש מקום לשיפור היחס כלפי מי שמרגיש פגוע וזנוח. קשיי ריכוז משפיעים על צורת ההתבטאות והביצועים שלכם. הגיע הזמן להתאפס.



היום תתעוררו בתחושה של קיפוח. כאילו לאף אחד בעולם לא ממש איכפת לכם. בחרו עשרה דברים נחמדים שאתם רוצים לעשות למען עצמכם. צאו לקניות, לכו לטייל, או שפשוט תתיישבו לקרוא את הספר שמונח על השידה כבר כמה ימים. כדאי היום להתחיל להירגע וליהנות! רבים מכם עומדים לקצור הצלחה הודות לכשרון כתיבה או יכולת הבעה. זהו מסר נפלא עבור אנשי השיווק שביניכם.


מישהו קרוב שאתם מספרים לו את הסודות הכי כמוסים שלכם, מאכזב אתכם. מידע שמגיע אליכם גורם לכם להרגיש מרומים. כדאי לספור עד עשר לפני שמקימים מהומה גדולה. בירור מעמיק יותר יגלה שאתם צריכים להיות זהירים יותר אבל בעצם, המצב אינו נורא כל כך כפי שזה נראה לכם בהתחלה. אתם מאוד ביקורתיים ורואים את עצמכם בצורה קשה יותר מאשר האחרים.


בזמן האחרון חשתם חוסר כיוון. זה לא מפתיע לאור העובדה שהיחסים האישיים מעורערים ומרבית האנרגיה שלכם עובדת בכיוון זה. דרך החשיבה והאמונה הבסיסית שלכם תשפיע על התוצאות סופיות. אתם כמהים לאהבה אבל מצפים שתופיע במקומות אבודים מראש והגיע הזמן להתפקח. הדברים יצליחו לכם הודות למקוריות, מרדנות וחריגה מהמוסכמות. אל תחששו להיות שונים מאחרים.


שימו לב מה קורה בשטח ואל תתפתו לאשליות ומילים יפות. אתם מוצאים את עצמכם מהווים 'כותל מערבי' לחברים שבאים להתייעץ. אתם מגלים הרבה חוכמת חיים וכושר מנהיגות, מה שגורם לכם להרגשה טובה של ממש. הכישרון להקשיב, היכולת לתת עצה בלי לשפוט וכושר האלתור, הופכים אתכם לאנשי סוד מוצלחים במיוחד. הרקיע רומז על הצורך לפנות זמן גם לעניינים המיטיבים עם הנפש ולא רק עם הכיס.

יתכנו עימותים עם אנשים בעלי סמכות והשפעה. כדאי לשמור על איפוק כדי לא להסתבך. אתם צריכים לפתח יותר עצמאות. קחו אחריות על מעשיכם. אם יש צורך-דברו על כך עם אדם מקצועי. הגיע הזמן לנקוט בפעולה דחופה. תנו כבוד ותקבלו הערכה. מומלץ לפתח את יכולת התמרון. הרקיע מציע לכם להימנע מפיתויים הרפתקניים ולהקשיב לעצתם של בעלי ניסיון. למרות שאתם זקוקים למנוחה, אתם מתוכננים לצאת בערב למפגש חברתי.


יום של החלטות. אתם מחליטים לשנות את דרך הפעולה שלכם לפחות בתחום אחד בחיים. שמרו על החלטיות והתמדה. מותר לכם לבוא בבקשות לגיטימיות לאחרים. אל תוותרו ואל תהססו לדרוש את מה שמגיע לכם. כדאי לשמור אנרגיות חיוביות. אם תמשיכו בדרך זאת תחזירו לעצמכם את ההערכה העצמית שאבדה לכם. הרקיע מבשר על הישגים מופלאים הצפויים לאחר תקופה של התכתשויות.


שום דבר לא יכול לעצור אתכם. הקסם האישי ויכולת ההקשבה, פותחים דלתות ואפשרויות. יום מתאים במיוחד להתקרבות למישהו שהקשר איתו קצת משעמם אתכם לאחרונה. אל תסתגרו בבית. התחום החברתי צריך להיות היום בראש סדר העדיפויות שלכם. אם תנקטו קצת יוזמה תיווכחו לדעת שיש תוצאות מהירות במיוחד. הרקיע מבשר על הצלחה גדולה בניגוד לכל סיכוי שהוא.

יום של הפתעות. חוש ההרפתקנות יביא אתכם היום למקומות מרגשים. צפויה נסיעה מעניינת. תהיו ספונטאניים. סקרנות היא תכונה שאתם צריכים ללמוד לפתח ולהתמסר לה. אתם קצת ביקורתיים היום בגלל חוסר שקט פנימי. אל תגיבו לכול גירוי שמתעורר בשטח. תנו לדברים להתפתח. שקלו את תגובתכם הראויה. לא למהר. הרקיע רומז על מצב בעייתי שיהווה מעין מדרגה לעתיד וורוד ואופטימי.


יום עמוס. יותר מידי אחריות מונחת על הכתפיים שלכם. אתם מרגישים לחוצים וקשה לכם לתפקד. לא פלא. ממש הגזמתם במה שלקחתם על עצמכם. אתם זקוקים לנופש. לפחות כמה שעות יעשו לכם טוב על הנשמה. רצוי שתצאו למקום בו תוכלו לתרגל פעילות גופנית מתונה באוויר הצח. שפע של הזדמנויות מחכות מעבר לפינה. הרקיע רומז על תקופה עתירת בילויים ושעשועים גשמיים ופיקנטיים.

מאמרים קשורים

Back to top button