הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 19.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום נהדר. אתם סוגרים שבוע פורה במיוחד. יוזמה שלכם יכולה להוביל את כל היום החופשי הזה לכיוונים חדשים ומרתקים. יש מי שממתין שתעשו את הצעד הראשון. למי שנמצא בקשר, הגיע הזמן לרענן את המערכת וכן, גם לצאת ולבלות מחוץ לבית. אינטימיות אמיתית אינה נמדדת בישיבה משותפת על הספה בסלון. תתעוררו! רמז קטן שתקבלו יסייע לכם לפתור תעלומה גדולה.


במקום להתלונן נסו להתלהב, אפילו אם בהתחלה זה יהיה ממש לא ספונטאני. מה כבר ביקשו מכם לעשות? אתם מגוננים בקנאות רבה על הטריטוריה שלכם. אתם עלולים לשמש טרף קל מדי לטיפוסים שלשונם נוטפת דבש, אך לא כאלה הן כוונותיהם. מאוד חשוב לכם להירגע ולהיכנס למצב רוח נינוח כדי לעבור את סוף השבוע בצורה חיובית. אם לא תעשו זאת, תסבלו בעצמכם וגם תגרמו עוגמת נפש לכל מי שנמצא סביבכם.

אתם מגלים תוקפנות כלפי אנשים שכבר מזמן נמאסו עליכם. לא שזה רע לבטא את הרגשות האמיתיים שלכם, אבל יש אפשרות לעשות זאת בדרך טאקטית ולא להשתולל יותר מידי. אם תציבו אולטימאטום אתם עלולים להישאר די מבודדים במערכה. התחרותיות שאתם מגלים אינה במקומה. הפנימו את המסר שלפיו אדם נאור אינו אדיש לגורלם של זרים ואינו מעדיף את טובתם של אלו הקרובים- כך הוא מעצים את מזלו הטוב.



חברים קרובים מכניסים אתכם למצב ממנו קשה לכם להתחמק. מצד שני, גם לא ממש מתאים לכם לשתף פעולה. אין ספק שאתם מגלים עדינות והתחשבות יתר באחרים ולא תמיד זוכים ליחס דומה. יש מי שמנסה להשפיע עליכם יותר מידי וזה יוצר התנגדות פנימית אצלכם. לא צריך לחפש תירוצים. פשוט לומר: לא. הפנימו את המסר שלפיו אדם נאור פועל על פי הצו העליון ובכך הוא נמנע משגיאות, גם הקרובים לו ייהנו מן הברכה.


צפויה פגישה רומנטית מוצלחת מאוד ומעוררת התרגשות פנימית. אתם חושבים על מיסוד הקשר או העמקתו על ידי צעד דרסטי. מי שפנוי, מחפש בקדחתנות אחרי אהבה חדשה. יש סיכוי למצוא קשר רומנטי במקום הכי פחות צפוי. אתם עדיין מודאגים בקשר לעתיד. אל תנסו לתכנן יותר מידי רחוק. הדברים יסתדרו. הפנימו את המסר שלפיו הרוחניות מיטיבה עם הענווים והצנועים, אך אינה יכולה להועיל למתרברבים ולמתנשאים.


אתם מסתכסכים אם אדם קרוב שמגלה צד מאוד לא סימפטי באישיותו. אין צורך שתנסו שוב ושוב להוכיח את צדקתכם. חכו קצת ותראו שכל העניין ישכח. אתם לוקחים ללב יותר מידי דברים שאחרים בכלל לא מתעכבים עליהם. שיחה וגישה קלילה יותר יקלו עליכם את ההתמודדות. הפנימו את המסר שלפיו אין מצב אשר נמשך לנצח והאפשרויות אשר לא תוגשמנה עתה, לא תוגשמנה גם בעתיד. יש להוציא את הדברים מן הכוח אל הפועל.


הצעה רומנטית מגיעה מכיוון לא צפוי. אתם שוקלים ברצינות אולם לא לוקחים בחשבון מספר מרכיבים חשובים. הנטייה שלכם לנהנתנות ולבזבוזים קצת מבלבלת לכם את החושים. יש לכם הזדמנות לבדוק באמת, האם אתם רוצים לתת צ'אנס לקשר או לא. במהלך יציאה משותפת לבילוי ממושך תקבלו את התשובות. הפנימו את המסר שלפיו אדם נאור נוהג ביושר ובאצילות. מזלו הטוב נובע מהתנהגותו הנינוחה.

הריחוף והחולמניות שלעיתים קרובות אתם מסתתרים מאחוריהם, חייבים להתחלף בגישה מעשית יותר. יש לכם המון מזל ולא מעט הזדמנויות של אנשים טובים באמצע הדרך שמוכנים להושיט יד לעזרה. צריך לעשות שינוי. ההמתנה היא בעוכריכם. צאו מהבית ועשו את מה שצריך לעשות. מה שעוצר אתכם זה פחדים פנימיים וחששות. השד לא נורא כל כך כמו שאתם חושבים. ברגע שתתחילו תגלו שהתהליך זורם כמעט מעצמו.


הבלבול שמלווה אתכם החל משעות הבוקר המוקדמות יחלוף לקראת הצהריים, לאחר שיחה שתבהיר סיטואציה שמטרידה אתכם. מישהו שנראה כאילו הוא מעוניין בקשר- יאכזב. מצד שני, אם תתגברו על הנטייה הטבעית שיש לכם להתכרבל מתחת לשמיכה ולרחם על עצמכם-צפוי לכם ערב נהדר. זו תקופה חשובה בחייכם ואתם עומדים להיכנס אל נתיב אשר יתקיים זמן רב בחייכם, דווקא משום כך כדאי שתגלו זהירות בהחלטותיכם.


יום לא פשוט. סוף השבוע כאן ואתם לא מתלהבים מאווירת המשפחתיות שצונחת עליכם. אתם מתלבטים בנושאים אישיים הקשורים בעיקר לתחום האישי וזקוקים למרחב ולשקט כדי לרכז את המחשבות ולחשוב על פתרונות הולמים. מה שנחוץ לכם הוא מישהו שייתן ליטוף ועצה. חפשו אוזן קשבת בסביבה הקרובה. זה בהחלט בר ביצוע. אתם עומדים לפרוץ אל תוך מסגרת יוקרתית אשר קשה מאוד להתקבל אליה.

צפויה לכם היום חוויה בעלת משמעות רבה, שמהווה בעצם- תמרור אזהרה. עליכם ללמוד להציב גבולות ולא להיגרר בצורה פסיבית אחרי אנשים שמנסים לשלוט בכם, פשוטו כמשמעו. תדאגו קודם כל לעצמכם ולא לאנשים אחרים שמנסים, בין יתר, סדרה של מניפולציות כדי לעורר אצלכם רגשות אשמה. יותר מדי חששות, חרדות ופחדים. דאגות מעכבות את ההצלחה. הניחו לדברים לזרום והפסיקו להתפלסף.


ניתוק קשרים חברתיים גורם לכם עוגמת נפש אך המצב הוא בלתי נמנע. אין לכם ברירה אלא לכוון את היוזמה והאנרגיה המתחדשת שלכם להרחבת המעגל החברתי. אותם אנשים שאתם אולי מצטערים להפסיד, כבר לא מתאימים לכם, במידה שהייתה בעבר. אין מקום לדאגה של ממש. לא תישארו בודדים. צפויה לכם הצלחה כבירה הודות לפעולה נועזת, אמיצה, הרפתקנית ולא ממש מחושבת.

מאמרים קשורים

Back to top button