הורוסקופ אהבה שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה – מזל טלה

מערכת אלטרנטיבלי
תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל טלה. לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות.

תחזית אסטרולוגית לאהבה – הורוסקופ אהבה מזל טלה
מעט על מזל טלה: אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר: דלי, תאומים ומאזניים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא תשע, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שש, תשע או שלוש. הכוכב שמביא לכם המון אנרגיה הוא מאדים. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא מלך השרביטים המסמל קטעים רומנטיים חמים ולוהטים. אבן המזל – יהלום. צבע המזל – אדום. הסמל – ראש של איל.

אתם נחשבים לטובי לב ונדיבים: אמיצים, מסתערים קדימה, לא עוקפים מכשולים: יוזמים, קופצים בראש: מתקשים לדחות סיפוקים. טיפוסים של רוצים ועושים, סלחנים: לא נוטרים טינה, לא נוקמים: ממהרים לכעוס אבל ממהרים גם להירגע: גלויים, בעלי סגנון ישיר, אומרים את מה שאתם חושבים מבלי לעשות חשבון לאיש.

מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנה הקרובה
בשנה הקרובה נראה כי אתם הוגים בקשר אשר רב בו הנסתר על הגלוי. ייתכן כי הסיפור הזה לא ממש שווה לכם. הנומרולוגיה השנתית שלכם מעודדת אתכם לרקום קשרים עם אנשים אשר צירוף אותיות שמם מעניק את המספר 6. הישמרו מפני אנשים שלשונם החלקלקה באה להסוות את נוכלותם. לא כולם מלאכים צחורי כנפיים, אתם יודעים.

צפוי קטע רומנטי הפכפך משהו. אתם נחלצים מבלגאן משפחתי שכמעט גלש אל פסים אישיים ואינטימיים. נראה כי פשרה היא תוצאה ראויה. היפטרו מתחושת אי הנעימות כאשר יש מי שמציע לכם את עזרתו. עכשיו אתם נעזרים בו ובעתיד הוא ייעזר בכם.


בחודשים מאי-יולי צפויה לכם נסיעה מסתורית רוויה באנרגיה רומנטית אך גם הזויה במקצת. מכל מקום, הימנעו מהתחייבות כלשהי. יהיה זה נבון מצידכם ללבן את העניין בסיוע מיסטיקן או מדריך רוחני. מתפוגג עימות רומנטי שטרד מנוחתכם. קחו בחשבון כי יהיה מי שינסה להצית מחדש את הלהבה. מישהו עשוי לרמוז כי הוא הקריב דבר מה לטובתכם. גם אם לא ביקשתם ממנו לנהוג כך, עדיין יש לכם בעיה. נראה כי אנשים שנשאו חן בעיניכם בתחילת התקופה מאבדים מקסמם בתום התקופה. בשלהי השנה נראה כי יסוד האדמה יעניק לכם הזדמנות לייצב את חייכם. השאלה היא עד כמה בא לכם לוותר על הרפתקאות.

רוצה לשאול את הטארוט מה יהיה באהבה? לחצו לקריאה בטארוט אונליין 


מאמרים קשורים

Back to top button