הורוסקופ אהבה שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה – מזל שור

מערכת אלטרנטיבלי
תחזית אסטרולוגית שנתית 2017 לאהבה – מזל שור. לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות

תחזית אסטרולוגית לאהבה – הורוסקופ אהבה מזל שור
מעט על מזל שור:
 אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: סרטן, עקרב ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שש [ בשותפות עם מזל מאזניים], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שלוש, שש ותשע. הכוכב שמביא לכם אהבה הוא נוגה [בשותפות עם מזל מאזניים]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלכת המטבעות" המסמל אהבות שקטות ויציבות. אבן המזל – ספיר. צבע המזל– וורוד. הסמל – ראש של שור.

אתם מתמודדים עם קשיים מבלי לאבד את הסבלנות: לא חשופים למצבי רוח הפכפכים, מגשימים את תוכניותיכם: נוהגים על-פי צווי החברה: אוהבים קביעות ומתעבים שינויים: מסוגלים להתמודד עם קשיים אבל מעדיפים להתרחק מהרפתקאות: מגשימים את עצמכם כאן ועכשיו ולא מפנטזים פנטזיות.

מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנה הקרובה
ייתכן כי מוסכמות חברתיות חוצצות ביניכם לבין אדם שאתם רוצים בחברתו. לכל דבר יש מחיר, אתם יודעים. צפויים בילויים במקומות אקזוטיים. אנרגיות טובות זורמות אל כל אשר מדיף ניחוח של חופש ומרחבים. תופעה שמימית נדירה מכניסה ריגושים רבים אל חייכם: הסיפור הזה ישמח את חובבי האדרנלין שביניכם, אך עלול לעצבן את מחפשיי השקט והשלווה. הפנויים שביניכם עשויים לחוות תקופה עתירה בחיזורים, וזאת גם אם שפע ההזדמנויות עלול לבלבל. על מנת להרחיב את קשת ההזדמנויות הניצבת בפניכם כדאי לכם לנהל שיחה בנושא עם יועץ רוחני מיסטי. מישהו שלא פגשתם זמן רב שב אל חייכם: גם אם יש לכם עימו חשבון לא סגור, כדי שתדחו את ההתדיינות לפעם אחרת.


בחודשים מאי-יולי עלולה להופיע נטייה להסתגר ולהתבודד: עשו כל שביכולתכם כדי לשהות במחיצת אנשים שמשמחים אתכם. התבודדות היא הדבר האחרון שאתם יכולים להרשות לעצמכם עכשיו. בתחום שבינו לבינה כדאי לכם לתת צ'אנס גם לפגישות שלא ממש בא לכם עליהן: הדברים צפויים להתגלגל בכיוונים ממוזלים. הדברים מתחילים לזוז עם אדם שהיו לכם עימו אין ספור המראות ונפילות: עכשיו צריך לעבור מדיבורים למעשים. מישהו שנפרד מכם מעניק הרהור נוסף לגורמים שהביאו לפרידה: מצד שני, משחקים של אגו עלולים למנוע ממנו להרים טלפון.

בחודש נובמבר: היכרות חדשה וסוערת עלולה לאיים על קשר בעל פוטנציאל איכותי: אל תניחו להרפתקה אקראית לקלקל לכם את מה שהושג בעמל רב.

רוצה לשאול את הטארוט מה יהיה באהבה? לחצו לקריאה בטארוט אונליין


מאמרים קשורים

Back to top button