הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 22.09.2019 – 28.09.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 22.09.2019 – 28.09.2019

הורוסקופ מזל טלה

מילים: הימים הזוגיים שני, רביעי ושישי יביאו לכם קטעים רומנטיים שלא חלמתם עליהם. אל תגידו ואל תגלו סודות שאחר כך תצטערו בגללם.

צ'אנס: מישהו שאתם חושבים עליו מנסה לעשות קולות של כאילו לא אכפת לו. זה אחלה צ'אנס בשביל להגיד לו בחזרה "ההפסד כולו שלך".

מקומות: אתם נכנסים למקום חדש שמביא לכם רעיון רומנטי. דברים מוטרפים מתחילים לקרות לכם תיכף אחרי שמישהו מהמם מתחיל להחזיר לכם מסרים.

טיפ אהבה: כשבת מזל טלה מאוהבת היא הולכת על הקטע רומנטי עם כל מה שיש לה, לא עושה חשבון ולא מתביישת ברגשותיה. כובשת בסערה את מי שנדלקה


מזל שור

בזבוזים: משום מה אתם מתחילים לבזבז כסף ללא הכרה. אתם קונים המון דברים שאף אחד לא מבין בשביל מה אתם צריכים אותם. באמת בשביל מה?

כישרונות: זה אחלה טיימינג בשביל להראות לכולם את הכישרונות היצירתיים שלכם. אם אתם שוורים אמיתיים אז כדאי שתלכו על מוסיקה או עיצוב.

התגשמות: האהבה שלכם מתחילה להתגשם, גם אם אתם צריכים לעשות שינוי באיזשהו עיקרון ישן. מישהו שווה נמשך אליכם בזכות האנרגיות שאתם משדרים.

טיפ אהבה: כשבת מזל שור מאוהבת היא מחזרת בעקשנות ואין לה בעיה להתחרות על מי שכבש את ליבה. מצד שני, היא ממש כועסת על מי שלא מתבייש לשחק ברגשותיה.



מזל תאומים

בילויים: נופל עליכם קטע מטריף עם מישהו שכבר המון זמן לא נפגשתם איתו. יש מצב לבילוי קורע שאיכשהו משתלבת בו גם נסיעה מהממת.

גוונים: הגוונים שכדאי לכם לזרום איתם השבוע הם אדום וירוק חשמלי. כדאי שתשלבו אותם בבגדים שלכם. תכשיטי כסף יביאו לכם אנרגיות עם מזל.

ויכוחים: מישהו שתמיד התווכח איתכם מתחיל להבין את הראש שלכם. צפויים לכם איתו בילויים משותפים ואפילו דיבורים עם רמזים רומנטיים.

טיפ אהבה: כשבת מזל תאומים מאוהבת היא נוהגת לדבר על אהבותיה עם כל העולם, לא עושה מזה סוד גדול. יש מצב לקבל ממנה טלפון שיסדיר את העניינים. בעלת כושר שכנוע שמשאיר את הצד השני בלי נשימה.


מזל סרטן

התייעצות: אתם זורמים עם מחזרים שמחפשים אקשן ולא מסתפקים בסתם בילויים שגרתיים. זה סבבה וכל זה, רק כדאי שתתייעצו עם ההורים שלכם.

בכיף: צפוי לכם שבוע בכיף וזה אחלה טיימינג בשביל לפרגן ולפנק את אלה שאתם אוהבים. כל מה שתתנו עכשיו למישהו אחר, יחזור אליכם פי שתיים.

פתיחות: אתם לא צריכים לפחוד מקצת יותר שיחות בקטעים הרומנטיים. תגידו בספונטאניות את כל מה שאתם מרגישים ותנו לצד השני להגיב על זה.

טיפ אהבה: כשבת מזל סרטן מאוהבת היא מעבירה מסרים חמים ולוהטים, ולא שוכחת להתייעץ עם קרובים, משפחה וידידים. מחכה לרגע בו תוכל להתוודות על
אהבתה.



מזל אריה

מחמאות: מישהו שכולם קרועים עליו מביא לכם מחמאה שעושה לכם את השבוע. יש מצב שאתם והוא הולכים על בילוי שתמיד חלמתם עליו.

צ'אנסים: מחזר חדש עושה משהו מהמם בשביל לקבל מכם קצת תשומי. גם אם אתם קצת כועסים עליו, כדאי שתתנו לו עוד צ'אנס אחד.

זורמים: אתם זורמים עכשיו עם אנרגיות שמביאות לכם טיולים ונסיעות. אהבה גדולה מחכה לכם בדרכים ובכל מה שמזכיר אקשן בלי חשבון.

טיפ אהבה: כשבת מזל אריה מאוהבת היא מעבירה את המסר הנכון לנסיך הנכון. מפגינה התנהגות מלכותית וזוהרת, ואין צ'אנס לעמוד בקסמיה. משחקת אותה בגדול כמו שמתאים ללביאה אמיתית.


מזל בתולה

חלומות: צפוי שבוע חלומי לכל אלה מביניכם שהחיים הרומנטיים שלהם קצת נרדמו. הפתעה מהממת הולכת להגיע אליכם בעזרת חיזור מפתיע.

מסרים: אתם מקבלים רמזים ומסרים שגורמים לכם להשתכנע בכוונותיו הטובות של מישהו שמחזר אחריכם. יכול להיות שמישהו סתם מנסה לסכסך ביניכם.

טבעי: הכי טבעי זה גם הכי יפה וזה גם מה שמדליק עליכם מחזרים שווים. צפויה לכם פרשייה רומנטית עם מישהו שמאוהב בכם כמו שאתם בלי לעשות שינוי.

טיפ אהבה: כשבת מזל בתולה מאוהבת היא בוחנת את אהבתה בהיגיון ולא בעצבים. מחפשת נסיך מושלם. לא מוכנה להתאכזב. אין לה בעיה להכריז על אהבתה אבל רק כשהיא ממש-ממש משוכנעת.



מזל מאזניים

מזל: אנחנו נמצאים בסוף מזל בתולה ובתחילת מזל מאזניים. המזל השבועי שלכם קשור בילדים ובאנשים שחיבור אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם בסוף במספר 6.

קולטים: מתחילים לזוז אצלכם קטעים בתחום שבין בנים לבנות. אתם מתחילים לקלוט שאם לא תעשו משהו, יש מצב שמישהו אחר יחטוף לכם.

יופי: לכוכב שעושה לכם את זה קוראים ונוס והוא זה שמביא לכם יופי ומשיכה. קחו בקלות את אלה שמקנאים בכם ומרכלים עליכם מאחורי הגב.

טיפ אהבה: כשבת מזל מאזניים מאוהבת היא נוהגת להתייעץ עם ידידותיה ומחפשת שליח שיעביר את המסר הנכון לנסיך הנכון. מתעטפת באווירה רומנטית שאי אפשר לטעות בה.


מזל עקרב

רמזים: יש מישהו שבא לו לחזר אחריכם אבל הוא מחכה שתזרקו לו איזה רמז בכיוון. מצד שני, יש מצב שלפני הכול אתם צריכים לסגור קטע אחר.

אנרגיות: קופידון מביא לכם אנרגיה שמסדרת לכם את הקטעים הרומנטיים. אל תפחדו להגשים רעיון מקורי שיזרז את הקשר שאתם חולמים עליו.

דיבורים: אתם תופסים דיבור עם מישהו שמשחק אותה מבולבל, אבל כולם אומרים שהוא מאוהב בכם. אל תפחדו להלחיץ אותו בשביל לא לקבל תשובות מתחמקות.

טיפ אהבה: כשבת מזל עקרב מאוהבת היא נוהגת להעביר מסרים מסתוריים אל הנסיך שכבש את ליבה. משגרת אליו אנרגיה רומנטית וממגנטת אותו על מבטיה.



מזל קשת

אקשן: מה שטוב אצלכם זה שאתם אוהבים אקשן ולא סתם התפלספויות. מה שאתם צריכים עכשיו זה מישהו שיבין את הראש שלכם גם כשאתם מבואסים.

מזלות: הנומרולוגיה משדכת אתכם לבני זוג ששייכים למזלות תאומים, מאזניים ודלי. יש מצב גם למחזרים שהמספר 3 קשור לתאריך הלידה שלהם.

אופנה: תחביבים הקשורים לאופנה וליופי יכולים לעשות לכם הרבה יותר טוב ממה שאתם חושבים. בהפוך על הפוך הם גם יכולים לסדר לכם קשר עם מישהו שווה.

טיפ אהבה: כשבת מזל קשת מאוהבת היא מדברת על זה בגלוי, בפתיחות ועם המון חן וקסם אישי. מוכנה לתת הזדמנות נוספת אבל יודעת להישמר מטיפוסים לא
רציניים.


מזל גדי

התפתחות: אהבה או קשר שעד עכשיו נראו לכם כמו אשליות, מתחילים לתפוס גובה. אל תפחדו לקחת את הצ'אנס שלכם בקטע של חיזור שאתם יוזמים.

קליקים: הצעה מוטרפת תביא לכם את הקליק הנכון עם מישהו שבא לכם עליו. תיכף אחרי זה צפוי לכם בילוי קורע שיקפיץ את מצב הרוח שלכם.

הופעה: לכוכב שלכם קוראים סטורן והוא זורם עכשיו בראש טוב עם אנרגיות של אהבה ויופי. אל תתפלאו אם יגידו לכם שההופעה שלכם מושכת יותר מתמיד.

טיפ אהבה: כשבת מזל גדי מאוהבת היא בודקת שמדובר בקשר רציני ואיכותי. אין מצב שהיא תשפוך את ליבה עוד לפני ששקלה ובחנה את כל הפרטים.



מזל דלי

ביטחון: אל תעשו חשבון לכל מיני כאלה שמקנאים בכם. אם יש לכם דעה טובה על איך שאתם נראים ועל מי שאתם, אין מצב שלא תוכלו להביס אותם.

התעניינות: אתם מתחילים להתעניין בתחום שעד עכשיו לא ממש הדליק אתכם. צפויה לכם הפתעה כאשר מישהו שאתם רוצים בו מספר לכם על התחום הזה.

אטרף: מישהו שרק עכשיו הכרתם מציע לכם משהו שמפיל אתכם לקרשים. מצד שני ואם אתם דליים אמיתיים, אין מצב שלא תיקחו את הצ'אנס.

טיפ אהבה: כשבת מזל דלי מאוהבת היא ממציאה דרכים ושיטות מדהימות ומקוריות כדי להעביר את המסר למי שצריך. הכיף הכי גדול שלה הוא להפתיע את הצד השני.


מזל דגים

סקרנות: דווקא מישהו שמסקרן אתכם לא מפסיק לקשקש שטויות שמעצבנות אתכם. סבבה, אבל בשביל לשנות אותו תצטרכו לכבוש את ליבו.

קטעים: צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שכלפי חוץ הוא ביישן ומופנם, אבל בפנים הוא סוער ולוהט. אל תתנו לעיניים שלכם להטעות אתכם.

רגשות: מישהו שנמצא איתכם בקטע של ידידות, חושף בפניכם את הרגשות האמיתיים שלו. גם אם זה נפלט לו במקרה, עדיין שווה לכם ללכת על זה.

טיפ אהבה: כשבת מזל דגים מאוהבת אין מצב שלא יראו את זה עליה. הופכת להיות חולמנית ורומנטית עד שהצד השני נשאר בלי מילים. אין לה בעיה להיסחף ברגשותיה.


מאמרים קשורים

Back to top button