הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 26.10.2019 – 20.10.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 26.10.2019 – 20.10.2019

הורוסקופ מזל טלה

קולים: אתם משחקים אותה 'קול' מול מישהו שאתם הרוסים עליו, רק בגלל שלא בא לכם להתפדח, אבל בסוף זה יבוא לכם בטבעיות.

אקשן: צפוי לכם אקשן שבהתחלה בכלל לא היה בראש שלכם, אבל בהמשך אתם נדלקים עליו בסבבה. יש מצב גם למשהו רומנטי
.
מילים: גם אם נורא הא לכם להגיד למישהו את מה שאתם חושבים עליו, כדאי שתחשבו על זה שוב. לא כל מה שקופץ לראש, חייב לצאת לכם מהפה.

שידוכים: זה לגמרי סבבה שאתם דופקים שידוכים בשביל החברים שלכם, רק שכדאי לכם לעשות את זה בלי שאתם מעורבים בהם רגשית.


מזל שור

קטעים: באים לכם אחלה קטעים עם חברים שעוברים את אותן החוויות שאתם עוברים עכשיו. הידידות מתחזקת הודות לסודות משותפים.

מקובלים: אתם מקובלים ופופולאריים וזה עושה טוב לביטחון העצמי שלכם. עכשיו תוכלו לעזור למישהו שהביטחון העצמי שלו על הפנים.

רכילויות: אל תתנו לרכילויות להשפיע על ההחלטות שלכם. הכי כדאי לכם להיזהר מרכילויות שקשורות למישהו שאתם לא אדישים כלפיו.

השקעות: מישהו מוכן להשקיע המון בשביל להראות לכם מה הוא מרגיש כלפיכם. תעשו את מה שהלב שלכם אומר ולא את מה שמייעצים לכם.



מזל תאומים

החלטות: מישהו מחכה שתקבלו החלטה שקשורה ליחסים שלו איתכם. יש מצב שהוא פוחד שאולי תבחרו במישהו אחר ולא בו.

נפנופים: אתם מנפנפים מישהו שהחברות שלו איתכם לא הייתה מכל הלב. סבבה, אתם לא צריכים מישהו שנמצא איתכם רק בשביל הקטע.

מצבים: יש מצב שאתם עדיין חושבים על קשר רומנטי שכבר שייך להיסטוריה. אם זה מה שקורה לכם, כדאי שתצאו מזה כמה שיותר מהר.

חברות: אל תתרגשו ממישהו שההתנהגות שלכם לא מוצאת חן בעיניו. אם החברות שלו איתכם לא מתאימה לו, אז שיחפש לעצמו חברים חדשים.


מזל סרטן

חגיגות: מישהו מתחיל לתכנן חגיגה עם המון משתתפים וכאלה. זה לגמרי סבבה שגם אתם בפנים, רק כדאי שלא תתנו לו סיבות לקנא.

רגשות: אתם מתחילים להרגיש משהו כלפי מישהו שממבט ראשון לא התאהבתם בו, אבל מבט שני הדליק את הלב שלכם. דברים טובים, באים לאט.

הבטחות: מישהו מקיים לכם הבטחה שנתן לכם לפני המון זמן. אז נכון שכמעט שכחתם ממנה, אבל מה שיקרה בהמשך, יוכיח לכם שהיה שווה לחכות.

רמזים: ידיד רומז לכם שהוא חושב שיש מישהו ששם עליכם עין. אם אתם מתביישים לפנות אל המישהו הזה, תוכלו לעשות את זה בעזרת הידיד.



מזל אריה

כיוון: סיפור אהבה שבהתחלה לא ממש הצליח לכם, תופס כיוון סבבה. עכשיו אתם לומדים שאף פעם אסור להתייאש ותמיד צריך להיות אופטימיים.

התעלמות: הכי טוב לכם להתעלם ממישהו שכל מה שיש לו בראש זה רק רכילויות. אם הוא יראה שאתם לא שמים עליו, זה ימאס לו והוא יפסיק.

קליקים: צפוי קטע מדליק בחברת מישהו שיש לו מקום רומנטי בלב שלכם. אם אתם חושבים שהוא אדיש כלפיכם, כדאי שתדעו שהוא לא.

אחריות: אנשים טוחנים לכם במוח, אבל אתם עושים את מה שהלב שלכם אומר. תמיד יהיו כאלה שיגידו לכם מה לעשות, בלי שיש להם אחריות על התוצאה.


מזל בתולה

התייעצות: יש מישהו שרוצה שתגידו לו מה אתם מרגישים כלפיו, אבל לא ממהר להגיד את מה שהוא מרגיש כלפיכם. בסיפור הזה כדאי שתתייעצו עם מישהו נוסף.

תדהמה: אתם לא מאמינים שזה קורה לכם, אבל מתברר שמישהו שחשבתם שהוא לא מחבב אתכם, נחשף באהבתו כלפיכם. החיים מלאים בהפתעות.

חיטוטים: מישהו שלא ממש מצליח לו בקטעים שבין בנים לבנות, מחטט לכם בקטעים שלכם. אם זה מה שקורה, כדאי שתרחמו עליו ותתעלמו ממנו.

צירופים: יבואו לכם אחלה קטעים עם אנשים שנולדו במזלות דגים, עקרב וסרטן. הנומרולוגיה מסדרת לכם יחסים עם מי שמספר המזל שלו הוא 6.



מזל מאזניים

בלגאנים: יש מצב שאתם רוצים להרגיע את הבלגאנים שהיו לכם עם מישהו שאתם מכירים, אבל יש דברים שלא כדאי לכם להתפשר עליהם.

סיפורים: מישהו מספר לכם רכילויות על מישהו אחר שאתם יודעים עליו. אם תגידו למישהו הזה את מה שאתם חושבים על הקטע הזה, אז מחר הוא יספר את זה לאחרים.

הזדמנות: נפתחת לכם הזדמנות לקשר שמרגש אתכם, רק שאתם לא ממש סגורים עליו. אל תעשו שום דבר עד שתהיו בטוחים לגמרי.

רעיון: מישהו מביא לכם רעיון סוף הדרך. יש מצב שזה משהו שהמטרה שלו היא לגרום למישהו אחר להתעניין בכם. אם זה מה שזה, לכו על זה.


מזל עקרב

מתנה: צפויה לכם מתנה שבכלל לא קשורה למשהו שהיה לכם בראש. המישהו שנותן לכם אותה רוצה שתדעו שאתם ממש חשובים בשבילו.

שיקולים: הפחד שלכם מפני פאדיחות, עלול לעכב לכם קשר שיכול להתגלגל בכיוון רומנטי. אז נכון שלא צריך לחשוף את כל הרגשות, אבל אפשר רק קצת.

בהירות: מישהו אומר לכם מילים יפות, רק שאתם לא ממש מאמינים לו. כדאי שתיקחו התייעצות עם מישהו שאתם סומכים עליו, בשביל שהדברים יהיו קצת יותר ברורים.

התאמות: הנומרולוגיה ממשיכה לפרגן לכם עם אנשים שחיבור האותיות של השם שלהם או המספרים של תאריך הלידה שלהם, מסתכמים במספר 8 שנחשב למספר רומנטי.



מזל קשת

סודות: מישהו בקטע של כאילו רוצה להבין אתכם, מנסה להוציא מכם סודות שלא בא לכם לספר עליהם. אתם לא חייבים לו שום דבר, אתם בטח יודעים את זה.

בשורות: באות לכם בשורות טובות שקשורות במישהו שאתם ממש מחבבים. אם בהמשך תהיה אצלו חגיגה מהבשורות האלה, אז כדאי שאתם תהיו הכוכבים שלה.

סבבה: היחסים שבין בנים לבין בנות מסתדרים לכם הרבה יותר טוב ממה שחשבתם. זה עושה סבבה לביטחון העצמי שלכם שקצת הלך לכם לאיבוד.

עשייה: אם אתם רואים שכולם אדישים כלפי מישהו מסוים, ורק אתם דלוקים עליו, אז תעשו את מה שבא לכם, בלי להתחשב במה שכולם אומרים.


מזל גדי

הרגעה: הדבר האחרון שאתם צריכים עכשיו, זה לריב עם מישהו. אז נכון שאתם לא חייבים להסכים לכל מילה שלו, אבל גם לא חייבים להתכסח על כל שטות.

חוויות: אתם מופתעים לטובה ממישהו שכל מילה שהוא אומר, היא בדיוק כמו שגם אתם חשבתם. צפויות לכם חוויות משותפות עם המישהו הזה.

אטרף: אתם נדלקים על קטע רומנטי שתופס כיוון שונה ומקורי ממה שאתם רגילים. גם אם ההתנהגות של מישהו נראית קצת מוטרפת, עדיין אתם הרוסים עליו.

תגובות: אתם שולחים רמזים למישהו שלא ישר מחזיר לכם תגובות לרמזים האלה. אולי כדאי לכם לדבר איתו קצת יותר ברור ובלי רמזים.



מזל דלי

והתחברות: יש מישהו שנורא רוצה להתחבר איתכם, רק שהוא לא בטוח איך תגיבו אם הוא יגיד לכם את זה. אל תפחדו להגיד לו את מה שאתם חושבים.

בזבוזים: כסף יבוא לכם בסבבה, וגם ילך מכם בסבבה. אז נכון שאתם מבזבזים ים של כסף, אבל זה הכול בשביל דברים שעושים לכם טוב.

סיומים: אם בראש שלכם להתחיל קשר חדש עם מישהו מדהים, תצטרכו לסיים קשר ישן עם מישהו לא כל כך מדהים. ככה זה ואתם יודעים את זה.

תאריכים: היחסים הרומנטיים והחברתיים שלכם יזרמו עם מישהו שהמספר 7 קשור בשם שלו או בתאריך בלידה שלו. שימו לב למי שנולדו במזלות אריה, קשת וטלה.


מזל דגים

אמנות: צפוי קטע מדהים שאיכשהו קשור ביצירתיות שלכם שגובלת ביכולות אמנותיות. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתעשו עם זה משהו.

סבלנות: מישהו רוצה לספר לכם על הרגשות שלו כלפיכם, אבל לא רוצה שכולם ידעו שזה מה שהוא מרגיש. תצטרכו ללכת איתו לאט-לאט בקטע הזה.

שמועות: אתם שומעים ים ברכילויות על מישהו שפעם היה לכם קטע איתו. לא כדאי לכם לזרוק מילים, בגלל שהרכילויות בכלל לא קשורות בכם.

חיבורים: הנומרולוגיה לוקחת אתכם למקומות עם אנשים שמספר המזל שלהם הוא 3. יש מצב ליחסים טובים גם עם מי שנולדו במזלות גדי, שור ובתולה.


מאמרים קשורים

Back to top button