הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 02.11.2019 – 27.10.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 02.11.2019 – 27.10.2019

הורוסקופ מזל טלה

מהמם: בא לכם אחלה רעיון מהמם בשביל להתחיל עם מישהו שאתם דלוקים עליו. יש מצב שאתם מבשלים לו הפתעה שפשוט קורעת אותו.

צ'אנס: מישהו שעד עכשיו לא ממש התחבר לרגשות שיש לו כלפיכם, עושה קולות של רוצה לתת צ'אנס לקטע. סבבה, רק שאתם לא חייבים למהר.

נדנדה: תבוא לכם נדנדה רגשית בין מה שכולם אומרים לכם ובין מה שהלב שלכם אומר. אם אתם רוצים שיהיה לכם טוב, תלכו על מה שהלב אומר.

טיפים בקטנה: אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר: דלי, מאזניים ותאומים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא תשע, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שש, תשע או שלוש. הכוכב שמביא לכם המון אנרגיה הוא מארס. הקלף שלכם בקלפי ה"טארוט" הוא 'מלך המטות' המסמל קטעים
רומנטיים חמים ולוהטים. אבן המזל – יהלום. צבע המזל – אדום. הסמל – ראש של איל.


מזל שור

מחזרים: סבבה לכם עם זה שהמחזרים שלכם מחמיאים לכם, אבל בא לכם לדעת מי מהם בקטע של רצינות – ומי סתם בא לו לטחון לכם במוח.

נסיעה: צפויה לכם נסיעה מרגשת בחברת מישהו שלא פגשתם המון זמן. זה הצ'אנס שלכם לסגור את הקשר שאתם קרועים עליו.

קטעים: צפויים קטעים מוזרים עם מישהו שפעם התכסחתם איתו אבל הזמן שחלף גרם לכולם להתבגר ולהירגע. אפילו תצליחו להעמיק את הקשר.

טיפים בקטנה: אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: עקרב, סרטן ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שש ( בשותפות עם מזל מאזניים), שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שלוש, שש ותשע. הכוכב שמביא לכם אהבה הוא ונוס (בשותפות עם מזל מאזניים). הקלף שלכם בקלפי ה"טארוט" הוא "מלכת המטבעות" המסמל אהבות שקטות ויציבות. אבן המזל – ספיר. צבע המזל – וורוד. הסמל – ראש של שור.



מזל תאומים

בילויים: משהו שקשור לקטע רומנטי זורק אתכם לבילויים שלא חלמתם עליהם. אנשים שמכירים אתכם המומים מהתדמית המשודרגת שלכם.

מפרגנים: החברים שלכם נורא משתדלים ומפרגנים לכם. סבבה, רק שהשבוע כדאי לכם להרגיע דווקא את אלה שקצת מקנאים בכם.

מעריצים: מישהו שממש מעריץ אתכם מחכה שתתחילו לספור אותו. גם אם הלב שלכם לא ממש נעול עליו, כדאי שתזרקו לו איזו מילה טובה.

טיפים בקטנה: אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש. טלה, אריה וקשת. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא חמש (בשותפות עם מזל בתולה), שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם. אחת, חמש ולפעמים גם שבע. הכוכב שמעניק לכם קסם אישי הוא מרקורי (בשותפות עם מזל בתולה). הקלף שלכם בקלפי ה"טארוט" הוא "נסיך החרבות" המסמל קטעים רומנטיים המתפתחים תוך כדי נסיעות. אבן המזל – אגת. צבע המזל – צהוב. הסמל – זוג תאומים.


מזל סרטן

חולמים: צפוי לכם סיפור רומנטי מהמם כמו שכולם חולמים עליו, רק שלא לכולם יש אומץ להגשים אותו. סבבה, אבל כדאי שגם תתייעצו על הקטע.

דיבורים: צפויים המון דיבורים על דברים שפעם העדפתם להתעלם מהם. ממש חשוב לכם להבין מה בדיוק קורה בראש של הצד השני.

מופתעים: אתם הולכים להיות מופתעים ממישהו שחושף בפניכם את הסודות שלו, בעיקר אם עד היום הוא שיחק אותה בפוזה של קשוח או אדיש.

טיפים בקטנה: אתם שייכים למזלות המים וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האדמה: שור, גדי ובתולה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שתיים, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: ארבע, שתיים ושמונה. הירח שולט ברגשותיכם וגורם להם להיות סוערים ורומנטיים. הקלף שלכם בקלפי ה"טארוט" הוא "מלך הגביעים" המסמל אהבות חמות ואינטימיות. תכשיט המזל – פנינה. צבע המזל – כסף. הסמל – סרטן עם שריון נוקשה המגן על רכות פנימית.
.



מזל אריה

נקרעים: מקומות בילוי שכבר ממבט ראשון אתם נקרעים עליהם, מתגלים כאיכותיים ושווים. ההישגים שלכם מביאים לכם אחלה מקובלות ופופולאריות.

חוויות: צפויות לכם חוויות והתנסויות בחברת מישהו שמתמודד עם בעיות דומות לאלה שאתם מתמודדים איתן. מתחזקים הקשרים עם חברים וידידים.

הופעה: ה – לוק החדש שלכם מפתיע את אלה שלא ראו אתכם המון זמן. יבואו לכם אחלה אנרגיות בקטעים של שירה, ריקוד ומוסיקה.

טיפים בקטנה: אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר: דלי, תאומים ומאזניים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא אחת, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: חמש, אחת ושבע. השמש מעניקה לכם עוצמה ויכולת מנהיגות. הקלף שלכם בקלפי ה"טארוט" הוא "מלכת המטות" המסמל פרשיות רומנטיות במקומות מדהימים ומפוארים. אבן המזל – אודם. צבע המזל – זהב. הסמל – ראש של אריה מלך היער.


מזל בתולה

ספונטאני: בילוי שהסתיים מהר מדי משאיר אתכם עם טעם של עוד. אם תשחקו אותה בספונטאניות יש מצב שתצליחו לחזור על הקטע.

לוהט: חיזור לוהט מביא לכם הרגשה שאתם מושכים ושווים. אפילו הרכילויות שרצות עליכם לא מצליחות לקלקל לכם את ההרגשה.

רומן: ההתייעצויות עם מי שמבין עניין עוזרות לכם להשתחרר מדאגות שקשורות בקטעים שבין בנים לבנות. כתוצאה מהסיפור הזה צפוי לכם רומן יפה ושקט.

טיפים בקטנה: אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: סרטן, עקרב ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא חמש (בשותפות עם מזל תאומים) שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: אחת, חמש ושבע. הכוכב שמעניק לכם אינטליגנציה וחוש הומור הוא מרקורי (בשותפות עם מזל תאומים). הקלף שלכם בקלפי ה"טארוט" הוא "נסיך המטבעות" המסמל פרשיות רומנטיות שפויות וממושכות. אבן המזל – שוהם. צבע המזל – כחול. בסמל – נערה אוחזת זר (אלומה) של דגנים.



מזל מאזניים

זרימה: צפוי לכם קטע רומנטי שבהתחלה קצת מבלבל אתכם אבל בהמשך הוא הופך להיות שיחת השבוע. תנו לדברים לזרום ואל תלחיצו את עצמכם.

שידוכים: הפופולאריות שלכם עולה בזכות מה שאתם עושים לטובת החברים שלכם. בקרוב תרגישו שזה גם משתלם לכם בקטע של שידוכים והיכרויות חדשות.

רעיונות: צפויים קטעים מדליקים עם מישהו שתמיד יש לו רעיונות טובים, רק שלא תמיד יצא לכם להגשים אותם. השבוע אתם הולכים על זה בענק.

טיפים בקטנה: אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש: טלה, קשת ואריה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שש (בשותפות עם מזל שור), שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שלוש, שש ותשע. הכוכב שמעניק לכם יופי, אהבה ויצירתיות הוא ונוס (בשותפות עם מזל שור). הקלף שלכם בקלפי ה"טארוט" הוא "מלך החרבות" המסמל הרמוניה, חביבות, קסם אישי ונתינה. אבן המזל – ירקן. צבע המזל – תכלת. הסמל – זוג מאזניים.

 


מזל עקרב

מקובלים: יש מישהו שזה ממש מפריע לו שאתם מקובלים ומחוזרים. כדאי שתדעו שזה לא בגלל שהוא שונא אתכם אלא בגלל שהחיים שלו על הפנים בקטע הזה.

פגישות: אתם עוזרים לאחרים ואפילו מבסוטים למלא תפקיד של שדכנים. צפויה לכם פגישה קורעת עם מישהו שפעם היה ביניכם קליק רומנטי.

דלוקים: אתם ממשיכים לזרום עם תחביב שנדלקתם עליו לפני איזה חודש. יש מצב שגם החברים שלכם יתחילו להיסחף עם הטרנד הזה.

טיפים בקטנה: אתם שייכים למזלות המים וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האדמה: גדי, שור ובתולה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שמונה, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שתיים, שמונה וארבע. הכוכב שגורם לכם להיות מושכים ומרתקים הוא פלוטו. הקלף שלכם בקלפי ה"טארוט" הוא "מלכת הגביעים" המסמל אהבות סוערות ואינטימיות. אבן המזל – לשם. צבע המזל – בורדו. הסמל – עקרב מסתורי.



מזל קשת

טיולים: צפוי לכם טיול אל מקום שעד עכשיו יצא לכם רק לפנטז עליו. עושה רושם שגם דברים שקשורים לבעלי-חיים יביאו לכם כיף גדול.

שמחות: מישהו שהחיים שלו לא משהו, מספר לכם שרק אתם מצליחים להביא לו שמחה בלב. כדאי שתקדישו לו קצת יותר מהזמן הפנוי שלכם.

סודות: מתגלגל אליכם מסר סודי ממישהו שדלוק עליכם יותר ממה שהוא מוכן להראות. עכשיו התפקיד שלכם זה לשכנע אותו שאין לו במה להתבייש.

טיפים בקטנה: אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר: דלי, תאומים ומאזניים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שלוש, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שש, שלוש ותשע. הכוכב שמביא לכם מזל והצלחה הוא יופיטר. הקלף שלכם בקלפי ה"טארוט" הוא "נסיך המטות" המסמל אהבות המתרחשות בטיולים ובמקומות רחוקים. אבן המזל – טופז. צבע המזל – סגול. הסמל – קשת רוכב על סוס ויורה חץ.


מזל גדי

פרשיות: צפויה לכם פרשייה מפתיעה עם מישהו שמפגיש אתכם עם קטעים שלא מהעולם הזה. השאלה היא אם בכלל בא לכם לזרום איתו.

רגשות: יבואו לכם רגשות שאין לכם מספיק מילים בשביל לתאר אותם. אל תרגישו שמשהו לא בסדר איתכם בגלל שלא כל דבר אפשר להסביר במילים.

אינטימי: שיחות אינטימיות עם חבר קרוב עושות טוב לחיים הרומנטיים שלכם. מצד שני, לא כל דבר שקורה אצלו חייב לקרות ככה בדיוק גם אצלכם.

טיפים בקטנה: אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: עקרב, סרטן ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא ארבע, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שתיים, ארבע או שמונה. הכוכב שסוחף אתכם אל פסגת ההצלחה הוא סטורן. הקלף שלכם בקלפי ה"טארוט" הוא "מלך המטבעות" המסמל אהבות רציניות, מחייבות ועקביות. אבן המזל – טורקיז. צבע המזל – חום. הסמל – יעלי עין-גדי.



מזל דלי

וציפיות: מישהו מהחברים שלכם מצפה שתגידו לו את כל מה שאתם חושבים עליו. אז נכון שבא לכם להיות אמיתיים וכל זה, אבל יש דברים שלא חייבים להגיד.

ריגושים: הצעות רומנטיות לא שגרתיות מביאות לכם קטעים מה-זה טובים. צפוי לכם ריגוש גדול אם תתנו צ'אנס לרעיון שנראה מוטרף ממבט ראשון.

מחבבים: צפוי לכם דיבור כאילו סתמי עם מישהו שאתם מחבבים. יש מצב שהקטע הזה יתגלגל אל משהו שאתם אפילו לא חולמים עליו.

טיפים בקטנה: אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש: טלה, אריה וקשת. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא עשרים ושתיים, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: אחת עשרה, שבע ועשרים ושתיים. הכוכב שמעניק לכם סטייל מקורי, מדהים ומהמם – הוא אוראנוס. הקלף שלכם בקלפי ה"טארוט" הוא "מלכת החרבות" – המייצג אהבות מוטרפות ומאוד לא שגרתיות. אבן המזל – אחלמה. צבע המזל – טורקיז. הסמל – נערה יוצקת מים משני כדים.


מזל דגים

התפייסות: בלגאן רגשי שבהתחלה הוביל אל ויכוחים וכל זה, מתחיל לזרום אל קטע של התפייסות. בסוף הכול מסתדר לכם בגדול.

אטרפים: מישהו מהחברים שלכם מנסה לגרור אתכם אל קטע שנראה לכם יותר מדי מוטרף. כדאי שתקשיבו ללב שלכם ולא לאף אחד אחר.

טיימינג: מישהו שווה עובר משלב של גישושים אל שלב של חיזור אמיתי. הימים שני וחמישי הם סבבה בשביל להעביר או להחזיר מסר רומנטי.

טיפים בקטנה: אתם שייכים למזלות המים וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האדמה: שור, גדי ובתולה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שבע שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: עשרים ושתיים, אחת עשרה או שבע. הכוכב שמעניק לכם אנרגיה רומנטית, כמו גם כישרונות יצירתיים – הוא נפטון. הקלף שלכם בקלפי ה"טארוט" הוא "נסיך הגביעים" המייצג אהבה טהורה, כנה, אמיתית ותמימה. אבן המזל – אקוואמרין. צבע המזל – ירוק. הסמל – זוג דגים.


מאמרים קשורים

Back to top button