הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.11.2019 – 03.11.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.11.2019 – 03.11.2019

הורוסקופ מזל טלה

ציפיות: מישהו מצפה שתתנו לו יותר רמזים על מה שאתם מרגישים כלפיו. כמו שזה נראה אז הוא לא ממש חוסך במסרים שהוא מעביר אליכם.

קטעים: מישהו בקטע של 'נורא רוצה לעשות טוב', מצליח רק לעצבן אתכם. יש מצב שתצטרכו לדבר על זה עם מישהו שאתם ממש אוהבים.

טיפוסים: יש מצב שבא לכם לעשות קצת כסף. תבוא לכם הצלחה גדולה בקטע הזה, אבל אל תקנו שום דבר מכל מיני טיפוסים מפוקפקים.

פרטים: אתם בקטע רומנטי שזורם בסבבה עם הראש שלכם. יחד עם זה, אתם לא חייבים לדווח פרטים למי שעלול להפיץ רכילות מרושעת.


מזל שור

מצרפים: אתם מצרפים אליכם חברים חדשים ולא שוכחים לחדש קשרים עם מי שהיו הידידים שלכם. צפוי שבוע אנרגטי עם חגיגות ספונטאניות.
 
זורקים: רעיונות מוטרפים זורקים אתכם אל מקומות שבהם תוכלו להתחבר עם תחביבים יצירתיים. דווקא שם תמצאו את מי שאתם מחפשים.

מצליחים: מישהו מצליח להרגיז אתכם בגלל השטויות שיש לו בראש. סבבה, אתם לא ממש חייבים לצרף אותו לבילויים שלכם.

סודות: לא כדאי לכם להכניס יותר מדי אנשים לתוך הסודות שלכם. מישהו מסוים שקשור לסודות האלה עלול לפחוד שתעשו לו פדיחות.



מזל תאומים

צופים: הכוכבים צופים לכם קטע רומנטי בו אתם וגם מישהו אהוב, מצליחים להגשים חלומות בלי לפגוע ברגשות ובלי לוותר על עקרונות.

זורמים: יש מצב שאתם מתחילים לזרום עם טרנד שלא מהעולם הזה. אל תתרגשו אם יופיעו כל מיני מעריצים שינסו לחקות אתכם.

דלוקים: אתם מתחילים להתרגל לראש המוטרף של מישהו שאתם דלוקים עליו. איך שזה נראה, הוא לא הולך להשתנות וגם אתם לא.

גולשים: צפויה לכם גלישה על גבי חוויות שהן כאילו סוד ביניכם לבין מישהו קורע. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז ככה זה גם צריך להישאר.


מזל סרטן

שומרים: ביחסים שבין בנים לבנות הכי כדאי לכם לשמור מרחק מכל מיני טיפוסים שרוצים לייעץ לכם, וכדאי שתדברו על זה רק עם ההורים שלכם.

מצטרפים: אל תרשו לאף אחד להשתלט לכם על הקטעים הרומנטיים. שימו לב שכשאתם מצליחים אז תמיד יש מישהו שמנסה להצטרף אליכם.

חברתיים: אתם עסוקים בקטע חברתי כשפתאום נופל עליכם מסר שיש לו משמעות רומנטית. מישהו יצטרך לחכות עד שהראש שלכם יהיה פנוי אליו.

 סופשבוע: פרשיה רומנטית הולכת לעשות לכם את סוף השבוע. בהתחלה אתם לא לגמרי סגורים על עצמכם, אבל בהמשך אתם מאושרים מהקטע.



מזל אריה

מחליפים: מישהו מציע לכם להחליף משהו ישן במשהו חדש שאתם לא לגמרי שלמים איתו. לא תמיד כדאי לכם ללכת על חידושים, לפעמים דווקא ישן זה טוב.

עיתויים: חבל לבזבז את הימים שלישי ושישי על סתם שטויות, בגלל שהשבוע הימים האלה הולכים להביא לכם מזל גדול באהבה.

אוהבים: מישהו שממש אוהב אתכם רוצה לספר לכם משהו אישי על החיים שלו, אבל פוחד מפדיחות. תצטרכו לתת לו את הביטחון שהוא זקוק לו.

לוקחים: הקטעים שבין בנים לבנות לוקחים אתכם אל קטע מקורי ויוצא דופן. מצד שני, אלה שמקנאים בכם יגידו שזה קצת גדול עליכם וכל זה.


מזל בתולה

קופצים: הצעה חלומית מצליחה להטריף אתכם עד שאתם קופצים עליה בעיניים עצומות. מצד שני, יש מצב שדווקא הספונטאניות הזו מביאה לכם אחלה חוויות.

מסתקרנים: היצירתיות שלכם גורמת להרבה אנשים להסתקרן לגביכם. גם אם אתם חושבים שאין לכם כישרונות מיוחדים, כדאי שתתנו לאחרים לשפוט.

טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל לסגור דברים שעד עכשיו התביישתם לדבר עליהם. גם הצד השני רוצה לזרום איתכם בקטעים האלה.

מופתעים: אתם המומים לקבל הודעה ממישהו שכאילו שכח אתכם. יכול להיות שזה מה שחשבתם אבל יש מצב שהוא רק חיכה להזדמנות.



מזל מאזניים

פוגשים: אתם הולכים לפגוש מישהו מסוים שדמיינתם אותו לגמרי אחרת ממה שהוא נראה במציאות. מצד שני, אולי זה בכלל עושה לכם טוב.

קרועים: מישהו שאתם לא ממש קרועים עליו, מראה לכם את הצד היותר מיוחד שלו. פתאום מתברר שיש לכם איתו הרבה מן המשותף.

מתחרים: זה ממש סבבה שאתם מצליחים להביס מתחרה בקטע של תחרות רומנטית. נפלא, רק שעכשיו גם תצטרכו לעשות משהו עם פירות הניצחון.

כובשים: אתם לא זקוקים לעידוד או לתמיכה בשביל לכבוש את ליבו של המישהו המסוים שבראש שלכם. כל מה שאתם צריכים הוא רק קצת יותר ביטחון עצמי. לא ככה?


מזל עקרב

מילים: אל תתבלבלו ממישהו מבאס שאומר לכם מילים יפות אבל ההתנהגות שלו לא הולכת יד ביד עם המילים האלו. בעצם, היא הולכת הפוך.

עיניים: מישהו עושה לכם עיניים אבל בא לכם לדעת מה הוא באמת חושב עליכם. הכי טוב בשבילכם זה להפתיע אותו בשאלה שפשוט תהמם אותו. שיטת ההלם, הכי טוב.

דיבורים: אתם תופסים דיבור עם מישהו מסוים שהאטרף שלו התחיל לעצבן אתכם. אז נכון שפעם זה היה נחמד אבל עכשיו זה כבר לא מעניין כמו שזה היה.

פגישות: מקבץ של פגישות לא צפויות הולך לעשות לכם את השבוע. אנשים שמעריצים אתכם מסדרים בשבילכם קטעים שלא חלמתם עליהם.



מזל קשת

כספים: המזל הטוב מביא לכם כסף שלא בניתם עליו. זה סבבה שאתם מבסוטים מזה שמפלס הכסף שלכם עולה אבל כדאי שגם תשימו קצת בצד. חיסכון, אתם יודעים.

מושכים: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות כדאי לכם לשלב גוונים של בורדו בבגדים שלכם ולענוד תכשיט עם אבן ששמה 'אבן הירח'.

מוטרפים: צפויים לכם קטעים מפתיעים עם אנשים מאוד לא שגרתיים. מצד שני, אם הם לא עושים חשבון לאף אחד, אז מחר הם לא יעשו חשבון גם לכם. לא ככה?

תמימים: משהו שאמרתם בשיא הטבעיות והתמימות יכול להתפרש עבור מישהו כאילו זה רמז רומנטי. אם זה בכלל לא נכון אז כדאי שתגידו לו.


מזל גדי

מחמאות: אתם מקבלים מחמאות שקשורות ל – לוק ולהופעה המסחררת שלכם. כל מיני גדיים שסבלו מדימוי עצמי לא משהו, ירגישו הרבה יותר טוב עם עצמם.

מוצאים: אתם מוצאים כל מיני דברים שהלכו לאיבוד ושחיפשתם אותם. זה גם אחלה טיימינג בשביל לפתוח ולהציץ בכל מיני ספרים או מחברות של זיכרונות.

חוויות: אתם לא תצליחו למצוא את המילים הנכונות בשביל לתאר חוויה רגשית שעברה עליכם. רק מי שהתנסה בקטע דומה יוכל להבין אתכם.

חיזורים: יש מצב לחיזור סוער שגורם לכם להרגיש בשמיים. אל תתרגשו אם פתאום ישתתקו כל מיני אנשים שלא האמינו שזה יכול לקרות לכם.



מזל דלי

פוזות: מישהו חמוד מנסה לצוד את העיניים שלכם בקטע של פוזות שלא תפורות עליו. הכי טוב שתסבירו לו שהוא יכול רק להרוויח אם יתנהג בטבעיות.

עידודים: אתם מקבלים הרבה עידוד מאנשים שנורא חשוב להם מה שקורה איתכם. יהיו בהם גם כאלה שנמצאים השבוע במקומות רחוקים.

הזויים: קטע רומנטי שעד לא מזמן נראה הזוי ודמיוני, מתחיל לעשות קולות של הצלחה. אל תתחילו לטחון את עצמכם או לחפור בשאלות פלספניות.

שיקולים: אם נורא בא לכם לשתף מישהו מסוים בחוויות שעוברות עליכם, כדאי שתהיו בטוחים שזה מישהו שלא ירוץ לספר על זה לאחרים.


מזל דגים

גדולים: טוב ליבכם ויכולת הנתינה שלכם מוציאים אתכם גדולים בקטע חברתי. יש מצב שזה אפילו יפתח לכם פתח בשביל פרשייה רומנטית, אפילו שזה כאילו לא קשור.

מושפעים: עושה רושם שאתם ממשיכים להיות מושפעים מקטע רומנטי שעדיין לא השתחררתם ממנו. אם זה מה שקורה, אז רק סיפור חדש יימחק את הקודם.
 
ממוזלים: הנומרולוגיה מביאה לכם מזל והצלחה בחברת אנשים ומקומות שאיכשהו מושפעים מהמספר 7. מתחיל להתאושש קשר רומנטי שלא הצליח להמריא.

אנרגיות: מישהו חמוד (אבל ממש) מצליח לרגש גם את אלה מביניכם שנפלה עליהם אנרגיה מעפנית. צפוי לכם בילוי בסבבה המשכיח מכם את הזיכרונות המבאסים.


מאמרים קשורים

Back to top button