הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 07.12.2019 – 01.12.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 07.12.2019 – 01.12.2019

הורוסקופ מזל טלה

סבבה: אתם מרגישים סבבה אחרי ששפכתם את הלב בפני מישהו שאתם סומכים עליו. כדאי שתבקשו ממנו לשמור את זה בסוד.

מעריץ: פתאום, ככה בלי שבכלל חשבתם, בא לכם מעריץ חדש. יש מצב שהוא קלט אתכם באיזושהי מסיבה והחליט להצטרף למועדון המעריצים שלכם.

מבסוט: מישהו שממש מבסוט מכם, בא לו לשדך לכם. אז נכון שהשידוכים שלו לא ממש בסטייל שלכם, אבל מה כבר אכפת לכם לנסות?

בצפר: בלימודים אתם משחקים אותה בגדול וכובשים את לב המורים. מצד שני, קחו הרבה אוויר בשביל ללכת עד הסוף עם האנרגיות הטובות שלכם.


מזל שור

הורים: הולך לכם סבבה עם החברים שלכם וגם עם ההורים. אפילו מישהו שתמיד ירד עליכם, עושה סיבוב ומחליט לתפוס איתכם ראש טוב.

מפגשים: קופידון מסדר לכם אחלה מפגשים רומנטיים שתופסים אתכם ממש בהפתעה. מישהו שהתחרה מולכם על ליבו של מישהו אחר, מחליט לרדת מהקטע.

פנטוזים: טיול או נסיעה, מפגישים אתכם עם מישהו שאתם מפנטזים עליו. זה סבבה לגמרי, אבל אל תתנו לו להבין שאתם דלוקים עליו.

בצפר: בבית הספר צפויים לכם סבבה של ציונים, באווירה רגועה, אתם יודעים, עם אחלה קטעים שהשקעתם בהם לא מעט זמן ואנרגיה.



מזל תאומים

הפתעות: הקטעים שבין בנים לבנות תופסים כיוונים שמשאיר אתכם עם פרצוף מופתע. יש מצב שבכלל לא חלמתם שיבואו לכם קטעים כאלה.

שיגועים: אל תתפלספו עם עצמכם בגלל מישהו שלא סגור על הקשר איתכם. אם הוא משגע לכם את השכל ולא מחליט, אז שיחפש לעצמו חברים חדשים.

עיניים: אתם תופסים אחלה קטעים עם מישהו שתמיד כיף לכם להסתכל לו בעיניים. זה בדיוק מה שאתם צריכים, ולא שום דבר שסתם אוכל לכם את הלב.

בצפר: אתם מוצאים את עצמכם מנהלים את ענייני הכיתה והחברה [ובעצם, מנהלים לכולם את החיים] ומוציאים אחלה ציונים, בעיקר במקצועות שמרשים לדמיון שלכם להשתולל ולהתפרע..


מזל סרטן

מופרעים: קטעים מופרעים זורמים לכם לתוך היחסים שבין בנים לבנות. מה שנראה בהתחלה כמו בלגאן, מסתדר לכם סבבה ומסתיים בהפי – אנד.

גלגולים: מתחיל להתגלגל דיבור בנוגע למסיבה מהממת או קטע חברתי מוטרף. צריך שתיקחו דיבור עם מישהו שכבר מתורגל בקטעים שכאלה.

הצעות: אתם מביאים הצעה שאי אפשר לסרב לה. מישהו שעשה קולות של אדיש, נדלק על ההצעה שלכם ופתאום הוא בראש אחד איתכם.

בצפר: בלימודים אתם משקיעים את הלב ואת הנשמה וזה עושה מה-זה טוב לציונים שלכם, ומשמח אתכם ואת ההורים – אז מה עוד צריך?.



מזל אריה

יוזמה: נורא בא לכם להכניס לחיים שלכם משהו חדש שיסדר לכם את הראש. הדבר הזה יכול לקרות רק אצל אלה מביניכם שתופסים יוזמה, לא רק מדברים.

חברים: צפוי שבוע קופצני עם המון אקשן וכאלה. יש לכם המון על הלב, רק שלא בא לכם לשתף בזה את כל העולם ואחותו, אלא רק את החברים ה-ממש
טובים.

אומץ: הרגשות שלכם כל כך חזקים השבוע, עד שקשה לכם עם כל הדברים השגרתיים. מה שטוב אצלכם זה שאתם לא מרשים לשום דבר לשבור אתכם.

בצפר: אתם תופסים פיקוד ולוקחים על עצמכם להוביל את הכיתה ועם קצת שכנוע, אפילו את המורים. מה? עדיין לא נבחרתם להיות יושב ראש וועד הכיתה? למה-מה-קרה?


מזל בתולה

הידלקות: בא לכם קטע רומנטי עם מישהו שכבר לפני שלושה חודשים נדלקתם עליו. עושה רושם שזה נפל עליכם ישר עם סיום החופש הגדול.

חיזור: מישהו רומז לכם שהוא ממש מוטרף עליכם, אבל הלב שלכם בכלל אצל מישהו אחר. אז נכון שגם הוא חמוד וכל זה, אבל לא הפעם.

רומן:
סיפור אהבה שרק לפני חודש הייתם בטוחים שכלום לא ייצא ממנו, בא לכם כמו בסרטים. תנו לזה לזרום ואל תקשיבו למי שטוחן לכם את הראש.

בצפר:
אתם משקיעים ולוקחים ברצינות את הקטע הזה, ולא מזלזלים בשום מקצוע ובשום תחום ובשום בחינה – ככה שלא פלא שאתם מקפיצים לעצמכם אחלה ציונים וסבבה של מחמאות.



מזל מאזניים

שינוי: מישהו נורא רוצה לסגור איתכם על קשר של חברות, אבל הוא תקוע עם משהו אחר שמשגע לו את השכל. יש מצב שאתם מצליחים לשנות לו את הראש.

תיקון:
יש מצב שאתם מתייעצים עם מישהו שהיה ביניכם קטע רומנטי, רק שאז לא יצא מזה הרבה. השבוע תוכלו לתקן את מה שהתקלקל ולהצליח בגדול.

קליטה: מישהו ממש משתדל לזרוק לכם רמזים רומנטיים, רק שאתם לא קולטים אותו. ייתכן שהלב שלכם כבר תפס כיוון בכלל אחר.

בצפר: אתם זורמים עם עצמכם, מקסימים את המורים ותופסים מקום מכובד בכיתה ובחברה. אין-אין עליכם בקטעים של מקובלות חברתית ופולאריות.


מזל עקרב

סגורים: אתם יושבים חזק בראש של מישהו שנורא בא לו עליכם, אבל הוא חושב שאתם כבר סגורים על מישהו אחר. אם זה לא נכון, כדאי שתגידו לו.

הקפצות: מגיע אליכם סכום כסף שמקפיץ אתכם על קנייה של משהו שאתם הרוסים עליו. יש מצב שתוכלו לקנות עכשיו את מה שכל כך מתחשק לכם.

חלומות: אתם מככבים בחלומות של מישהו שמחפש איך אפשר להתחיל איתכם, בלי לעשות לעצמו פדיחות. אם קלטתם אותו, למה לא תזרקו לו רמז?

בצפר: אתם מוצאים שיטות מדהימות שעוזרת לכם להתגבר על מקצועות שנתקעתם איתם בעבר, מה שאומר שצפויה לכם קפיצה אדירה בציונים וכולם מאושרים מזה.



מזל קשת

חפירות: אתם יותר מדי חופרים במערכת יחסים שיכולה לזרום סבבה, אם תפרגנו לה. יש דברים שכדאי להשאיר לדמיון, לא הכל חייב להיות ברור.

מצבים: אהבה ממבט ראשון היא סבבה, אבל יש גם אהבה ממבט שני. השבוע נפתח לכם מצב לקשר רומנטי עם מישהו שעד עכשיו היו לכם איתו יחסיי ידידות בלבד.

שאלות: מישהו שואל אתכם המון שאלות עד שאתם מתחילים לחשוד שהוא מתעניין בכם בקטע רומנטי. בסיפור הזה אתם לא חייבים להסביר כלום לאף אחד.

בצפר: אתם זורמים עם הראש שלכם שמביא אתכם להמציא רעיונות ייעול שלא מהעולם הזה. עכשיו נותר רק לקוות שגם המורים שלכם יודעים להעריך את הקטע הזה.


מזל גדי

הבטחות: אתם מקבלים אחלה הבטחות ממישהו שממש חשוב לו למצוא חן בעיניכם. סבבה, עכשיו תנו לו צ'אנס שגם יוכיח שהוא לא סתם מדבר.

שמועות: רכילות שהתגלגלה המון זמן, מתבררת כסתם שטויות. עכשיו אתם רואים שזה הכל בגלל שמישהו קינא במישהו וסתם הפיץ עליו שמועות.

נסיעות: אתם נוסעים אל מקום ששמעתם עליו ים של סיפורים. כשתגיעו לשם, כדאי שתתנהגו בספונטאניות ותתנו לדברים לזרום בלי תוכנית קבועה מראש.

בצפר: אתם יודעים איך להשקיע ואיך לתת מעצמכם ואיך לתפוס דיבור עם המורים [כשצריך], ככה שצפוי לכם סבבה של שבוע בקטע הזה.



מזל דלי

ביישנות: מישהו שנורא התבייש להציע לכם חברות, תופס אומץ ועושה את הצעד הראשון. עכשיו הכדור אצלכם והכל תלוי ב – איך תגיבו.

החלטיות: הגיע הזמן שתבחנו מחדש את היחסים שלכם עם מישהו שסתם בא והולך, אתם יודעים. אם הוא לא חייב לכם כלום, אז גם אתם לא חייבים לו.

ביטחון: הקסם האישי שלכם קונה לכם חברים חדשים. הדברים הטובים שקורים לכם בתחום הרומנטי, מביאים לכם ביטחון בעצמכם ותורמים לדימוי העצמי שלכם.

בצפר: עושה רושם שהמורים שלכם הולכים לבלוע את הרעיון שאתם תלמידים לא שגרתיים, ושאם הם רוצים להבין את הראש שלכם, אז כדאי שיתאמצו קצת.


מזל דגים

הצטרפות: אתם מצטרפים לחוג חדש או מסגרת חדשה, שבדרך קצת מוזרה מביאה לכם גם אהבה חדשה. הימים ה-ממש טובים לאהבה הם שני וחמישי השבוע.

רעיונות: חבר טוב מביא לכם רעיון איך להדליק עליכם את ההוא-ההוא שאתם מעוניינים בו. עכשיו הכל תלוי ב – איך תשחקו את זה בלי לפחוד מפדיחות וכאלה.

סבלנות: שיחות נפש עוזרות לכם לחזק קשר רומנטי שהתחיל בקטן, אבל עושה רושם סבבה. שום דבר לא בוער ואין לכם מה למהר, תנו לדברים להתגלגל.

בצפר: אתם אחלה תלמידים וצפויים לכם אחלה ציונים, בעיקר במקצועות שצריך להפעיל בהם דמיון עשיר ויצירתיות. יצירתיות, כן אתם. אלא מי?


מאמרים קשורים

Back to top button