הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 14.12.2019 – 08.12.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 14.12.2019 – 08.12.2019

הורוסקופ מזל טלה

שיקולים: קשר חדש זורם אל תוך החיים שלכם. ככל שהוא שווה יותר, ככה הוא לא זקוק לפוזות. אם הוא היה זקוק לשטויות האלה, אז הוא לא היה ממש שווה.

רגשות: מתחילים לצוץ גישושים שבאים לברר מה אתם מרגישים כלפי מישהו שמעוניין בחברות איתכם. תשמרו על האינטרסים שלכם, לא על שלו.

מסיבות: כדאי לכם ללכת למסיבה או לקטע חברתי, גם אם לא בא לכם. יש מצב שיהיה שם מישהו שאתם דלוקים עליו, ככה ששווה לכם לחשוב מחדש.

פרגונים: אתם מקבלים המון פרגון בזכות משהו מדהים שעשיתם. אז נכון שזה דרש מכם לא מעט השקעה, אבל התוצאה עושה לכם הרבה טוב.


מזל שור

בהפוכה: מישהו מרכל עליכם אבל הוא לא קולט שהרכילויות שלו רק מדליקות עליכם את מי שבין כה מאוהב בכם. בעצם, סבבה לכם שהוא מרכל.

נפנופים: כדאי שתנפנפו מעליכם את מי שרוצה לגרום לכם להרגיש אשמים בגלל משהו שבכלל לא עשיתם. שום דבר טוב לא ייצא לכם ממנו.

שינויים: חוזרת אליכם פרשייה שהיו לה המון קטעים יפים, אבל גם לא מעט בלגאנים. יש מצב שמשהו השתנה לטובה, אבל צריך לבדוק את זה.

סיפורים: מתקשר אליכם מישהו שפגשתם וכמעט ששכחתם. כדאי לכם לחשוב ככה טוב-טוב לפני שאתם עונים לו, בגלל שיכול לצאת מזה סיפור אהבה.



מזל תאומים

הדלקות: צפויים לכם קטעים מרתקים עם מישהו שמנסה להדליק אתכם עליו. גם אם לא ייצא מזה משהו מדהים, עדיין זה שווה לכם.

שיתופים: מישהו משתף אתכם בחוויות מה-זה פרטיות ואישיות. הוא מופתע כאשר מתברר לו שאתם יודעים בדיוק על מה הוא מדבר.

החלטות: כדאי לכם לבדוק מי באמת אוהבים אתכם ומי סתם נדבקים אליכם בשביל שייצא להם משהו מזה. הגיע הזמן לקבל החלטות חשובות.

סיכויים: יוצא לכם לדבר עם מישהו שיש צ'אנס למשהו רומנטי ביניכם לבינו. כשזה קורה, דברו איתו רק עליכם ועליו, ואל תזכירו מישהו שלישי.


מזל סרטן

מסוקרנים: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שכבר מזמן אתם מסוקרנים לגביו. יש מצב שהוא טיפוס סודי כזה, עם המון דברים שאסור לדבר עליהם.

כישרונות: אם היה לכם בראש לפתח את הכישרונות שלכם, נפלתם על אחלה שבוע. בשביל להתפרסם לא מספיק שיש כישרון, צריך גם להשקיע.

שמות: מתגלגל דיבור על מישהו שאומר את השם שלכם יותר מדי פעמים. יש מצב שהוא יוזם את השמועות האלה בשביל שתתחילו לשים לב אליו.

בילויים: צפויים קטעים עם מישהו שכיף לכם לבלות איתו, אבל לא היה לכם בראש שיכול לצאת מזה משהו רומנטי. בחיים יש הפתעות, אתם בטח יודעים.



מזל אריה

מחזרים: יש לכם הרבה מחזרים וכמו שזה נראה, אתם מבוקשים ופופולאריים. אל תקשיבו למי שרוצים לייעץ לכם, רק אתם תחליטו במי לבחור.

דלוקים: יש מישהו שממש דלוק עליכם ומוכן לעשות הכל בשביל שתרגישו בקיומו. אז נכון שהמקנאים ירכלו, אבל זה לא צריך להפריע לכם.

דוהרים: אתם דוהרים על גל של אהבה וחיזורים. השבוע הולך לכם עם ילידי המזלות שור, סרטן ובתולה. הימים ה-ממש טובים שלכם הם שני ורביעי.

נסיעות: צפויים לכם אחלה קטעים בזמן של נסיעות וטיולים. מרחבים של חופש ועצמאות מסדרים לכם את הראש. אל תהיו נעולים על רומן שנטש את חייכם.


מזל בתולה

הצלחות: קטע חברתי שבהתחלה אתם מתבאסים ממנו, מתברר כהצלחה גדולה. יש דברים שמתחילים בבאסה, אבל תופסים כיוון ממוזל, אתם יודעים.

אפשרויות: אתם נחשפים לתחום חדש שפותח בפניכם אפשרויות מדהימות בקטע חברתי. הדברים טובים בעיקר עבור מי שרוצים לעמוד על במה.

טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל להשתחרר מזיכרונות שלא עושים לכם טוב. אתם לא צריכים לסחוב איתכם את מה שהיה ונגמר. צאו מזה.

מטרה: אתם מסמנים מטרה והולכים עליה עם כל הלב וכל הרגש. סבבה, אבל אל תתנו לצד השני להרגיש שאתם מונחים אצלו בכיס. חומר למחשבה.



מזל מאזניים

ים: אין סיבה לקחת ללב את מי שלא בראש אחד איתכם. אם מדובר בקטע של בנים ובנות, אז הים גדול ויש בו הרבה דגים. אתם הבנתם את זה?

התנדבות: אתם מתנדבים לעשות משהו שלא רבים מוכנים להשקיע בו. כאשר תתבררנה התוצאות, אל תתפלאו אם פתאום יהיו כאלה שירצו להשתתף איתכם בהצלחה.

בחישות: קחו בחשבון שיותר מדי אנשים בוחשים לכם בחיים הרומנטיים שלכם. זה לא נורא, אבל רק בתנאי שזה לא ממש מפריע לכם.

עיניים: כשמישהו עושה לכם עיניים, מותר לכם לתת לו להבין שהרגשתם בזה. אל תשחקו משחקי כבוד של 'מי – אומר – למי – ראשון' וכאלה.


מזל עקרב

לחץ: אל תתנו לאף אחד להלחיץ אתכם. אתם הולכים בדרך הנכונה ואם תמשיכו בה, צפויות לכם אחלה הצלחות, בעיקר בתחום שבין בנים לבנות.

ריגושים: צפוי לכם שבוע עם המון ריגושים וכאלה. זה אומר שאתם קופצים בשמחה אל תוך קטעים שפעם נהגתם להתרחק מהם.

עצמאות: יש לכם ראש טוב ואתם לא צריכים להתייחס לטיפוסים שמרכלים עליכם. לא תגיעו רחוק אם תקשיבו לכל שטות שמישהו פולט.

דימוי: קטע רומנטי מוטרף עושה טוב לדימוי העצמי שלכם. ענידת תכשיטי נחושת תמשוך אליכם אחלה אנרגיות, וכך גם אבן מזל ורודה ששמה רוזקווארץ.



מזל קשת

מחליפים: מישהו מציע לכם להחליף משהו ישן במשהו חדש שאתם לא לגמרי שלמים איתו. לא תמיד כדאי לכם ללכת על חידושים, לפעמים דווקא ישן זה טוב.

עיתויים: חבל לבזבז את הימים שלישי ושישי על סתם שטויות, בגלל שהשבוע הימים האלה הולכים להביא לכם מזל גדול באהבה.

אוהבים: מישהו שממש אוהב אתכם רוצה לספר לכם משהו אישי על החיים שלו, אבל פוחד מפדיחות. תצטרכו לתת לו את הביטחון שהוא זקוק לו.

לוקחים: הקטעים שבין בנים לבנות לוקחים אתכם אל קטע מקורי ויוצא דופן. מצד שני, אלה שמקנאים בכם יגידו שזה קצת גדול עליכם וכל זה.


מזל גדי

קופצים: הצעה חלומית מצליחה להטריף אתכם עד שאתם קופצים עליה בעיניים עצומות. מצד שני, יש מצב שדווקא הספונטאניות הזו מביאה לכם אחלה חוויות.

מסתקרנים: היצירתיות שלכם גורמת להרבה אנשים להסתקרן לגביכם. גם אם אתם חושבים שאין לכם כישרונות מיוחדים, כדאי שתתנו לאחרים לשפוט.

טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל לסגור דברים שעד עכשיו התביישתם לדבר עליהם. גם הצד השני רוצה לזרום איתכם בקטעים האלה.

מופתעים: אתם המומים לקבל הודעה ממישהו שכאילו שכח אתכם. יכול להיות שזה מה שחשבתם אבל יש מצב שהוא רק חיכה להזדמנות.



מזל דלי

פוגשים: אתם הולכים לפגוש מישהו מסוים שדמיינתם אותו לגמרי אחרת ממה שהוא נראה במציאות. מצד שני, אולי זה בכלל עושה לכם טוב.

קרועים: מישהו שאתם לא ממש קרועים עליו מראה לכם את הצד היותר מיוחד שלו. פתאום מתברר שיש לכם איתו הרבה מן המשותף.

מתחרים: זה ממש סבבה שאתם מצליחים להביס מתחרה בקטע של תחרות רומנטית. נפלא, רק שעכשיו גם תצטרכו לעשות משהו עם פירות הניצחון.

כובשים: אתם לא זקוקים לעידוד או לתמיכה בשביל לכבוש את ליבו של המישהו המסוים שבראש שלכם. כל מה שאתם צריכים הוא רק קצת יותר ביטחון עצמי. לא ככה?


מזל דגים

מילים: אל תתבלבלו ממישהו מבאס שאומר לכם מילים יפות אבל ההתנהגות שלו לא הולכת יד ביד עם המילים האלו. בעצם, היא הולכת הפוך.

עיניים: מישהו עושה לכם עיניים אבל בא לכם לדעת מה הוא באמת חושב עליכם. הכי טוב בשבילכם זה להפתיע אותו בשאלה שפשוט תהמם אותו. שיטת ההלם, הכי טוב.

דיבורים: אתם תופסים דיבור עם מישהו מסוים שהאטרף שלו התחיל לעצבן אתכם. אז נכון שפעם זה היה נחמד אבל עכשיו זה כבר לא מעניין כמו שזה היה.

פגישות: מקבץ של פגישות לא צפויות הולך לעשות לכם את השבוע. אנשים שמעריצים אתכם מסדרים בשבילכם קטעים שלא חלמתם עליהם.


מאמרים קשורים

Back to top button