הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 25.01.2020 – 19.01.20

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 25.01.20 – 19.01.2020

הורוסקופ מזל טלה

מחבבים: יבואו לכם בלגאנים דווקא עם אנשים שאתם מחבבים. אם זה לא משהו שממש חייבים לריב עליו, כדאי שתחליקו להם ותסגרו עניין.

מזרימים:
הכוכבים ממשיכים להזרים אליכם פגישות עם אנשים בראש טוב. אז נכון שיש מישהו שלא מוכן לפרגן לכם, אבל אתם לא חייבים לספור אותו.

דיבורים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שכל מה שיש לו בראש זה קומבינות וכאלה. מצד שני, יש לו גם הרבה קשרים חברתיים שיכולים לעזור לכם.

מבקרים: כוכב ששמו מרס נחשב לכוכב שמייצג אתכם. השבוע הוא מסדר לכם אחלה יחסים עם בנים ובנות ממזל גדי


מזל שור

חברים: יש מישהו ששמתם עליו עין, רק שאתם לא ממש יודעים איך להדליק אותו. בקטע הזה כדאי לכם להחליף מילים עם מישהו מהחברים שלו. כן, שלו.

מסרים:
תבוא לכם הצעה (או מסר) ממישהו שפעם כבר היה לכם קטע איתו. אתם יכולים להרוויח אם תסכימו לתת לו איזה צ'אנס קטן נוסף.

הבטחות: מישהו חוזר מאיזשהו מקום ולא שוכח לקיים לכם הבטחה ישנה. יש מצב שהסיפור הזה יגלוש אל פרשייה שיש לה כיוונים רומנטיים.

פרשיות:
אתם מוצאים את עצמכם בפרשייה עם מישהו שהאופי שלו הפוך מהאופי שלכם. זה אחלה טיימינג בשביל לבדוק אם ניגודים נמשכים זה לזה.



מזל תאומים

שאלות: צפוי לכם קטע מהסרטים עם מישהו מסוים ששואל אתכם שאלות על קשר עם מישהו אחר. תכלס? אתם לא חייבים לו הסברים.

פרטיות: יש מצב שאתם מעוצבנים על מישהו שכל הזמן בוחש לכם בעניינים הכי פרטיים. תחשבו ככה טוב-טוב אם זה לא אתם שהרגלתם אותו לעשות את זה.

בילויים: יבואו לכם בילויים מדהימים שבכלל לא היו בתוכניות שלכם. מישהו זורק לכם רעיון שממש כדאי לכם ללכת עליו בחברת מישהו מהחברים שלכם.

השוואות: לא כדאי שתעשו השוואות בין מישהו מהעבר לבין מישהו מההווה. לכל אחד יש את הקטעים הטובים שלו וגם את הקטעים הפחות טובים. פשוט תזרמו.


מזל סרטן

אנרגיות: קופידון מזרים אליכם אחלה אנרגיות ואתם גולשים על ריגושים מה-זה מוטרפים. סבבה, רק אל תעשו שטויות שאחר כך תצטערו עליהן.

מוטרפים: באים לכם בילויים מוטרפים עם מישהו שכבר היה לכם איתו משהו בעבר. יש מצב שהסיפור הזה יתגלגל אל טיול שחלמתם עליו.

מסננים: יש מישהו שמקטר לכם על זה שלפעמים אתם לא סופרים אותו או סתם מסננים אותו. יש מצב שכל מה שהוא יודע לעשות זה להתבכיין.

משדרגים:
מישהו מביא לכם קטע שמשדרג את הבילויים שלכם. אם אתם כל כך מבסוטים מהסיפור הזה, כדאי שתשתפו בו את מי שאתם אוהבים.



מזל אריה

חולמים: צפוי לכם קטע עם מישהו שכבר מזמן אתם חולמים עליו, רק לא ממש הסתדר לכם איתו. את הסיפור הזה תצטרכו לגלגל עם המון תחכום וקסם אישי.

הופעה: האנרגיות של השמש עוזרות לכם להפגין הופעה עם לוק מהמם. אל תקשיבו למי שאומר שאתם מנסים לשחק אותה מיוחדים וכל זה.

מסתחבקים: אתם מחליפים מילים עם מישהו שיש לו בלגאנים כמו אלה שיש לכם. אז נכון שעד עכשיו לא התחברתם איתו, אבל בלגאנים משותפים גורמים לכם להסתחבק.

מופתעים: אתם מקבלים מסר מפתיע ממישהו שהיה לכם קטע איתו לפני שנה. רק לפני שאתם עושים איתו משהו כדאי שתבדקו מה בדיוק עובר עליו.


מזל בתולה

נמשכים: מישהו שאתם נמשכים אליו עושה קולות שאתם לא ממש מצליחים להבין למה הוא מתכוון. יכול להיות שהוא סתם משתדל לשחק אותה מסתורי כאילו.

יופי:
כוכב שקוראים לו ונוס עושה לכם דברים יפים. הכוכב הזה קשור לקטעים של יופי ושל הופעה מדליקה וזה צריך להגיד לכם משהו.

פוזות:
צפוי לכם בילוי עם מישהו שעד עכשיו עשה פוזות של אדיש וכל זה. אם הוא פוחד להתפדח ליד החברים שלו, אז אולי הוא לא מתאים לכם.

מסוקרנים: אתם משתגעים מסקרנות על מישהו שהקטע שלכם איתו נמצא בשלבים הראשונים שלו. גם לכם מותר לשחק אותה מסתוריים. בעצם, למה לא?



מזל מאזניים

מוסיקה: צפויים לכם קטעים מוטרפים שאיכשהו קשורים למוסיקה, ריקודים ודוגמנות. זה לא הזמן לשחק אותה ביישנים אם בראש שלכם להגשים חלומות.

הצעות: יש מישהו שיציע לכם הצעה שנראית מוזרה. כדאי שתדעו שהוא לא מצפה שתענו לו אלא רק שתקלטו רמזים שקשורים במשהו רומנטי.

מרגישים: אל תתבאסו אם מישהו עושה לכם קולות של לא סופר אתכם. איך שהוא משחק אותה 'קול' כלפי חוץ, לא אומר כלום על איך שהוא מרגיש בפנים.

לב: צפוי לכם דיבור עם מישהו שהלב שלכם לא אדיש אליו. אל תתחילו לגמגם בדיוק בקטע בו הכוכבים מסדרים לכם צ'אנס.


מזל עקרב

מקובלות: קופידון מביא לכם קטעים של חיזורים שתפורים עליכם. זה אחלה בשביל המקובלות החברתית שלכם וגם מקפיץ לכם את הביטחון העצמי.

מתגעגעים: יש מצב שאתם מתגעגעים אל קטע שכבר לא משפיע על החיים שלכם. בעצם, בשביל מה לכם למחזר את מה שהיה כשאתם יכולים לזרום עם מה שיש.

ספונטאניים: מישהו שבכלל לא ציפיתם ממנו למשהו, מביא לכם הפתעה כשאתם הכי לא מוכנים. מצד שני, צפוי מזל ענק לעקרבים שישחקו אותה ספונטאניים.

דיווחים: מישהו שקיבלתם עליו דיווח מחבר, מתנהג ונראה אחרת לגמרי ממה שדמיינתם. לא שזה צריך לשנות לכם משהו, רק קצת מוזר. לא ככה? .



מזל קשת

מהממים: לכוכב שמייצג אתכם קוראים יופיטר והשבוע הוא תופס ראש טוב עם האנרגיות של מזל דלי. זה אומר שצפויים לכם קטעים מהממים עם אלה שנולדו במזל הזה.

מרחקים: שיחת נפש לתוך הלילה עושה טוב למה שקורה לכם בתחום הרומנטי. הקטעים הממש טובים צפויים לכם עם מישהו שהגיע ממקום רחוק.

צ'אנסים: יש מצב שנורא בא לכם לתת צ'אנס לקטע שאף אחד מהחברים שלכם לא הסתדר איתו. אם זה מה שקורה, כדאי שתדברו עם ההורים שלכם.

עקרונות: קשר רומנטי שכמעט התייאשתם ממנו, מצליח לכם בגדול. סבבה, רק אל תשכחו לעמוד על העקרונות שלכם ותזכרו שאף אחד לא עושה לכם טובה.


מזל גדי

קרועים: יש מישהו שכולם יודעים שהוא קרוע עליכם, אבל מתבייש להגיד לכם את זה בפנים ובפרטיות. לא נורא, עם קצת עידוד מצידכם זה יבוא לו.

פוקוס: זה הזמן לשים פוקוס על קטע רומנטי שאתם זורמים איתו כאילו מתוך הרגל. השאלה היא לא מה הצד השני מרגיש כלפיכם, אלא מה אתם מרגישים כלפיו.

אנרגיות: אל תשקיעו אנרגיה בשביל להבין את הראש של מישהו שיצא מאיפוס. בסוף יתברר שכל מה שהוא רוצה זה רק קצת תשומי.

כוכבים:
כוכב ששמו מרס הנחשב לכוכב של מזל טלה, עושה לכם טוב ומזרים אליכם אנרגיה רומנטית ממחזרים שנולדו במזל זה.



מזל דלי

אטרף: לכוכב של מזל דלי קוראים אוראנוס והוא אחראי באסטרולוגיה על המקוריות, על האטרף ועל האינטליגנציה. עכשיו תעשו לבד את החשבון.

קולבים: משדרגים את המלתחה? סבבה, רק אל תבזבזו יותר מדי כסף על מה שתלבשו רק פעם אחת ובכלל, יפה לכם המראה הטבעי ואפילו הזרוק.

צחוקים:
מישהו שיש לכם איתו צחוקים ודאחקות תופס עליכם אהבה. תמיד יש הפתעות והשבוע אתם הולכים לזרום עם אחת כזו.

ציפיות: צפוי לכם דיבור עם מישהו שמחכה שתגידו לו מה בדיוק אתם מרגישים כלפיו. סבבה, רק שאתם לא ממש חייבים לספר לו את כל מה שעובר לכם בראש.


מזל דגים

סוד: לכוכב של מזל דגים קוראים נפטון והוא אחראי על האהבה ועל הרומנטיקה. זו הסיבה שכל מי שרוצה להצליח באהבה מנסה לברר איתכם מה הסוד שלכם.

מזלות: צפויים לכם קטעים מדהימים עם ילידי המלות קשת, מאזניים ועקרב. המספר 4 מככב השבוע בחיים שלכם ומביא לכם מזל והצלחה.

ספורט: יש מצב שעודף של אנרגיות גורם לכם להיות נסערים ולא רגועים. במקום להוציא את זה על סתם אנשים, כדאי שתוציאו את זה בפעילות ספורטיבית.

קליקים: התוכניות שלכם משתנות ואתם יוצאים לבלות עם חברים שכיף לכם בחברתם. צפויים לכם קליקים של אהבה, גם אם זה לא בראש שלכם.


מאמרים קשורים

Back to top button