הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.08.2020 – 02.08.20

מערכת האתר
מי הולכת להתאכזב באהבה ולהפרד מאהוב ליבה?
הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.08.20 – 02.08.2020

הורוסקופ מזל טלה

תדמית: אתם מתגברים על הפחד מפני פדיחות ומסלקים את המכשול שמנע מכם לגלות את הרגשות שלכם לאנשים הנכונים. צפוי אחלה שבוע לתדמית שלכם.

סבבה: השבוע אתם מרגישים סבבה עם עצמכם ומקבלים מחמאות במקומות לא צפויים. החברים שלכם קרועים עליכם ומכבדים את מה שאתם אומרים.

פגישה: לקראת סוף השבוע (יש מצב ביום חמישי) צפויה לכם פגישה מטריפה שתיכף אחריה תרגישו איך שהדברים באים לכם טוב יותר מבעבר. היה שווה לחכות.

התאמות וכאלה: עם טלאים כמוכם צפוי לכם קשר סוער, מדליק, בוער, גועש, רועש, לוהט ורותח. עם השוורים זה ככה-ככה, עם התאומים צפוי קשר מדליק, אבל הכי טוב ילך לכם עם המאזניים. קיימת אפשרות להיכרויות חדשות עם הקשתים, ושיחות נפש לתוך הלילה עם הדליים. עם העקרבים צפוי המון אטרף, אבל לא בטוח שאתם סגורים על הקטע.


 


מזל שור

הארה: אתם מוציאים מהחיים שלכם מישהו שיש לו אופי מעצבן. סוף סוף נפל לכם האסימון והבנתם שהוא רק מפריע לכם להתחבר עם עצמכם.

מוקפצים: מעריץ שרוף עושה משהו מפתיע בשביל להקפיץ אתכם. גם אם אתם לא ממש אוהבים את זה, כדאי שתתנו לו הזדמנות נוספת.

מתחברים: אתם מתחילים להתחבר עם רגשות שלא הכרתם. זורם אליכם שבוע בסבבה שנולד בשביל שיחות נפש והצעות אהבה כמו שאתם חולמים עליהן.

התאמות וכאלה: עם שוורים כמוכם צפוי לכם קשר רגוע, שלוו, זורם, יציב, קבוע, חלומי וממושך. עם הסרטנים צפויות פרשיות חמות, יפות ואוהבות. עם העקרבים צפוי קליק מדהים ואהבה חלומית ממבט ראשון. עם הדגים מחכה לכם חוויה רגשית ובכלל, אתם וגם הם נחשבים לפריקים של יופי ואמנות, רומנטיים ויצירתיים.



מזל תאומים

מחמאות: משהו שהשקעתם בו המון אנרגיה מביא לכם ים של מחמאות ותהילה. באופן לא מפתיע יש מצב שהקטע הזה מחזק את היחסים הרומנטיים שלכם.

טיימינג: הימים ראשון ורביעי מאפשרים לכם להגשים חלום ישן. מזל גדול צפוי לתאומים שלא דופקים חשבון ולא פוחדים לקחת צ'אנס.

עננים: אתם מרגישים בעננים אחרי שיצאתם מבלגאן רגשי שביאס אתכם. אין כמו לשפוך את הלב בפני מישהו שמביא לכם חיזוקים חיוביים.

התאמות וכאלה: עם תאומים כמוכם צפוי לכם קשר תקשורתי, חברותי, צוהל, משעשע, קופצני וחוגג. עם הטלאים אפשר ללכת על זה בעיניים עצומות. עם האריות צפוי אחלה קשר בסטייל מלכותי, אבל הכי-הכי הם הקשתים. כדאי להמר על היכרויות עם אלה אשר צירוף אותיות שמם המלא או ספרות תאריך לידתם, מסתכם ב – 5.


מזל סרטן

מחבבים: קטע שאתם דופקים למען מישהו שאתם מחבבים, מביא לכם מקובלות חברתית שלא חלמתם עליה. המזל זורם איתכם לכל מקום.

אקשן: אחלה אנרגיות מביאות לכם ים של אקשן רומנטי. הדברים ה-ממש טובים ייפלו עליכם בחברת מחזרים שנמאס להם מסתם בילויים.

הורים: דברים שקורים ביניכם לבין החברים שלכם עושים טוב גם ליחסים שלכם עם ההורים שלכם. צפויה לכם סולחה עם מישהו שהתכסחתם איתו.

התאמות וכאלה: עם סרטנים כמוכם צפוי לכם קשר אוהב, משתפך, מפנק, מחבק ומפרגן. עם השוורים צפויים רגעים מהממים מכיוון שיסוד המים [סרטן] זורם בסבבה עם יסוד האדמה [שור]. לסרטנים עם בתולות יש על מה לדבר וכדאי לתת צ'אנס, אבל משו-משו צפוי לכם עם הגדיים. אין-אין על הגדיים כאשר אתם זקוקים לקשר יציב, מסור ונאמן.



מזל אריה

הצעות: נופלות עליכם הצעות הורסות מאנשים שרק עכשיו התחברתם איתם. ככל שההצעה נראית לכם משוגעת יותר, ככה גם תתפננו עליה יותר.

מילים: מישהו שאתם ממכירים זורק עליכם מילים שעושות לכם טוב בלב. כדאי שתדעו שהוא אומר אותן גם כשאתם לא נמצאים לידו.

לבבות: פגישה עם מישהו חדש מטריפה אתכם. ככל שהלב שלכם הולם חזק יותר, ככה כדאי שתדברו על זה עם החברים הכי טובים שלכם.

התאמות וכאלה: עם אריות כמוכם צפוי לכם קשר זוהר, נוצץ, מלכותי, מדובר, מיוחצן, דרמטי ומרשים. עם המאזניים צפויים יחסים מלאי רוך, עדינות, קסם והתחשבות. גם התאומים עשויים לסדר עבורכם אקשן רומנטי מהסרטים, אבל הבינגו האמיתי שלכם נמצא אצל הדליים שאיתם ייפול עליכם ריגוש שלא מהעולם הזה.



מזל בתולה

פופולארי: אתם זורמים בראש טוב ומתחברים עם מישהו שנחשב לפופולארי ומקובל. יש מצב שדווקא בחברתו אתם מרגישים הכי טוב עם עצמכם.

רכילות: קטע שהיו מעורבים בו קנאה ורכילות מתברר כסתם שטויות. הסיפור הזה צריך ללמד אתכם שלא כדאי להאמין לשמועות ארסיות.

נפש: השבוע נוצר קשר מרתק ביניכם לבין מישהו שהוא כאילו הנפש התאומה שלכם. יש מצב שהסיפור הזה יביא לכם מזל באהבה והצעה שקשה לסרב לה.

התאמות וכאלה: עם ילידי מזל בתולה כמוכם צפוי לכם קשר מאורגן, מחושב, מגוהץ, טהור ומתוכנן. עם העקרבים צפויים ווידויי אהבה מרגשים. המאזניים יעשו הכול בשביל שתהיו מרוצים ומתוגמלים – שזו בהחלט תכונה שאתם יודעים להעריך ולכבד. עם הסרטנים צפויות לכם אהבות גדולות, אבל מי שרוצה לזכות בפרס הגדול שילך על הדגים, שאיתם צפויים לכם רגעים של תשכחו לעולם.



מזל מאזניים

ביישנים: מישהו שנורא התבייש לדבר על הרגשות שלו מוכן לקחת צ'אנס. הפרשייה הזו הולכת למחוק לכם אכזבות ישנות שהתבאסתם מהן.

עצבים: בצדק אתם תופסים עצבים על מישהו שמביא לכם מסרים סותרים. אם תיכנסו לו לוורידים תגלו שהוא די דלוק עליכם.

תחרויות: אל תפחדו להתחרות באלה שמנסים לתפוס את המקום שלכם. אם תוותרו להם הפעם, תצטרכו לוותר להם גם בפעמים הבאות.

התאמות וכאלה: עם מאזניים כמוכם צפוי לכם קשר הרמוני, פייסני, רגיש, עדין, מתחשב, סלחני, מבין, תומך ואוהד. הטלאים מזרימים אליכם אש, חום וסערת רגשות – מה שאומר שזה סיפור גורלי של אוויר [מאזניים] עם אש [טלה]. גם עם הקשתים ההרפתקניים יכול ללכת לכם, אבל אל תנסו לכבול אותם אל אהבה ממוסדת. אם נדלקתם על אריה מסוים, שגרו לו את הרמז המתאים.


מזל עקרב

החלטיות: אתם אחלה בדיוק כמו שאתם ואין סיבה שתעשו שינויים בגלל מישהו שככה זה בראש שלו. אם זה לא מוצא חן בעיניו, שיחפש לעצמו חברים אחרים.

הזדמנויות: צפויים לכם מצבים והזדמנויות לתפוס ראש טוב עם אנשים שחזרו ממקומות רחוקים. יכול להיות, אפילו, שיש להם הצעה בשבילכם.

ריגושים: הקטעים שבין בנים לבנות הולכים להיות מרגשים מתמיד. זה אומר שאתם הולכים לדבר על נושא שעד עכשיו ניסיתם להתחמק ממנו.

התאמות וכאלה: עם עקרבים כמוכם צפוי לכם קשר לוהט, רומנטי, משגע, מטריף, חלומי, מסתער, מסתורי, סודי, חם ומגנטי. הגדיים יתאהבו בכם משום שגם הם, כמוכם, מכבדים עוצמה ושאפתנות. עם השוורים כדאי לכם ללכת בגדול מכיוון שהם רומנטיקנים מדהימים. מותר לכם גם לזרוק מבט נוסף על הבתולות, ייתכן שדווקא הטוהר שלהם עשוי לקלוע לטעמכם.

קריסטלים למזל עקרב



מזל קשת

תוכניות: אפילו שזה לא היה בתוכניות שלכם אתם מחליטים לזרום עם בילוי בסטייל מוטרף. אל תשתפו בקטע הזה את מי שלא מפרגן לכם.

רגשי: תם ונשלם סיפור רגשי שלא עשה לכם טוב. יש מצב שתצטרכו להסביר לחברים שלכם מה בדיוק גרם לכם להיפרד ממנו. סבבה, אז תסבירו.

מופתעים: היחסים שבין בנים ובנות מביאים לכם קטעים שמשאירים אתכם מופתעים. זה הזמן להחזיר הפתעה למישהו שאתם דלוקים עליו.

התאמות וכאלה: עם קשתים כמוכם צפוי לכם קשר הרפתקני, נייד, זורם, חופשי, משוחרר וכייפי. אם אתם מחפשים יצורים מקוריים, אינטליגנטים ומבריקים – לכו על הדליים. פתיחות והבנה תמצאו אצל המאזניים, אבל אם בא לכם ללכת ישר על המזל המשלים אתכם, לכו על התאומים שאיתם צפויים לכם נסיעות, טיולים, דילוגים ואקשן.

קריסטלים למזל קשת


מזל גדי

מדברים: אתם מדברים עם מישהו שנדלקתם עליו ומופתעים לגלות שגם הוא לא נשאר אדיש. יש מצב שהסיפור הזה יביא לכם חוויות חדשות ומדליקות.

מסתקרנים: אתם מסתקרנים בנוגע למישהו שיש עליו סיפורים מכאן ועד להודעה חדשה. בימים ראשון ושלישי יש לכם צ'אנס לחשוף את מה בראש שלו.

מסתורין: פרשייה מסתורית נכנסת לתוך מסלול שאין ממנו חזרה. יחד עם זה אתם מצליחים לצאת גדולים מקטעים שפעם התבאסתם בגללם.

התאמות וכאלה: עם גדיים כמוכם צפוי לכם קשר יציב, רציני, תכליתי, מעשי, שפוי, הגיוני, ממושך ונאמן. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, עשו הכול בשביל לכבוש את ליבם של הדגים הנכונים. העקרבים יביאו לכם קטע שדורש עצבים מה-זה חזקים, אבל אם בא לכם ללכת על בטוח – אתם מוזמנים לבצע את הצעד הראשון בכיוון של הסרטנים.



מזל דלי

פרשייה: הכוכבים מביאים לכם פרשייה רומנטית חדשה שלא זקוקה למילים בשביל לרגש אתכם. היא פשוט זורמת לה בכיף ובלי לחץ.

שקילה:
מישהו שאתם שוקלים להציע לו משהו, אומר משהו נועז. יש מצב שהמילים שהוא אומר כבר עונות לכם על מה שהתכוונתם להציע.

שבירה:
אם אתם דליים אמיתיים יש לכם צורך תמידי בלשבור את השגרה. קופידון מזרים אליכם קטעים שיסדרו לכם את הראש.

התאמות וכאלה: עם דליים כמוכם צפוי לכם קשר מקורי, יוצא דופן, מוטרף, מהמם, משגע ומדהים. גם הקשתים יכולים להעניק לכם את הריגוש הנכון. היחסים עם הטלאים עשויים להתברר כסוערים וחמים ויש על מה לדבר. א-ב-ל ההימור הכי טוב בשבילכם יהיה ללכת על האריות ועל אלה שהנומרולוגיה שלהם קשורה במספרים 1 או 22.


מזל דגים

הצלחה: פגישה שבכלל לא בא לכם עליה מצליחה לכם יותר מפגישות אחרות. זה מלמד אתכם שתמיד כדאי להיות פתוחים ולא להיות נעולים על דעות קדומות.

סיכוי: יש לכם אחלה צ'אנס בשביל להחליק מריבה שירדה מהפסים. כולם עושים קולות של שלום ולא מסתבכים בשאלה על 'מי צריך לבקש סליחה ממי'.

בילוי: מישהו מספר לכם על בילוי קורע שיכול להביא לכם חוויות מטריפות. הבילוי הזה פותח לכם אפשרויות חדשות שקשורות למישהו שאתם מחבבים.

התאמות וכאלה: עם דגים כמוכם צפוי לכם קשר רומנטי, אוהב, מופנם, רגיש, ביישני, לוהט ונסחף. אצל הגדיים תקבלו קטע רציני, יציב, מעשי וחזק – שבדיוק אלו התכונות שעשויות להביא אתכם אל חוף בטוח. מקוריותם של הדליים עשויה לרגש אתכם ולהנעים את חלומותיכם, אבל המזל שהכי כדאי לכם לשים עליו עין הוא… בתולה, כמובן.

קריסטלים למזל דגים

מאמרים קשורים

Back to top button