מזל סרטן

פרופיל מזל סרטן

מערכת אלטרנטיבלי
בני מזל סרטן הם טיפוסים רגישים ויצירתיים, שרק חיבוק דובי ואוהב יגרום להם לצאת מהקונכייה. ושלא תעיזו לגרום להם לקנא.

איפה אתם על המפה: הבית הרביעי במפה האסטרולוגית נשלט על ידי מזל סרטן ומייצג משפחה וקרובים. מזל סרטן מושפע ממזלות עקרבודגים, כמו גם מהכוכבים פלוטו ונפטון. המזל עצמו שייך ליסוד המים ונשלט על ידי הירח המסמל רגישות, אינטואיציה, ביישנות, ביתיות, שורשים ומשפחתיות.

מי אתם ומה אתם: טיפוסים ביתיים ומשפחתיים שזקוקים לביטחון, מסגרת, חום ואהבה. ניחנתם ברגישות, זיכרון נפלא וכישרון מתמטי  מעורר התפעלות.

איך אתם חושבים ומדברים: יש לכם חשיבה רגשנית, חולמנית ויצירתית, ואתם נוטים להתרפק על זיכרונות העבר. סגנון הדיבור שלכם  נעים, מתפנק ואיטי, ונשמע שאתם לא ממהרים לשום מקום.

מה עושה לכם טוב: אהבה שבאה לכם בהפתעה, מוזיקה טובה וחוויה רומנטית בסביבה מוכרת. טוב נו, גם אור ירח לא יזיק.


כשאתם משועממים אתם: תמיד מוצאים מה לעשות. ואל תתפלאו אם מתישהו תרימו חוג בישול ביתי, שתואם גם את כישרון הבישול שלכם וגם את חיבתכם לאוכל.

איך אתם פותרים בעיות: סרטן אמיתי ימנע מליצור לעצמו בעיות. אתם מעדיפים, וגם יודעים, לעקוף מכשולים הרבה לפני שהם פוגעים בכם.

רגש או שכל: בלי ספק, רגש. אתם רגישים, רגשנים ונוטים להיפגע בקלות. פלא שאתם זקוקים לאוקייאנוס של חום ואהבה כדי לא להתכנס  בקונכייה שלכם?

איך אתם מסתדרים עם סרטנים אחר: מדובר בזיווג אוהב, מפנק, מחבק ומפרגן. יחד אתם יכולים להשתקע באי בודד ולא להרגיש בחסרונו  של איש.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל סרטן
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל סרטן

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


למי אתם הכי מתאימים: למחזרים נאמנים, יציבים, מסורים ושאפתניים, או בקיצור: לבני מזל גדי. אתם זקוקים לפרטנר שפוי, רציני ומעשי, שיהיה מסור לכם בכל ליבו ולעולם לא יעלה על דעתו למעול באמונכם.


איך כדאי להתחיל אתכם: עם המון חום ואהבה. המחזר הנבון יעטוף אתכם בתשומת לב ויגרום לכם לחוש בטוחים ומוגנים.

כשאתם מאוהבים אתם: מתקפלים בתוך השריון של עצמכם ומשדרים משם מסרים חמים, מתוך ציפייה שהאנטנה של הצד השני תקלוט אותם.

איך אתם במיטה: דבש וחלב. אתם נכנסים לסקס עם המון רגש ולא מפספסים הזדמנות לזכות באנרגיה מתקתקה. נדיר שיתפסו אתכם בסטוץ קצר סתם בשביל הכיף.

מה קורה כשאתם מקנאים: אתם נכנסים לסרטים: למה שמישהו ירצה להחליף אתכם במישהו אחר? איך עושים לכם דבר שכזה? מה לא בסדר בכם? בקיצור – אוי ואבוי.

מי אתם בקלפי טארוט: מלך הגביעים, קלף שמסמל אהבות חמות ולוהטות.

לחץ/לחצי לקריאה בטארוט אונליין

נולדו במזל סרטן: טום קרוז (3 ביולי 1962), ג'ורג וו. בוש (6 ביולי 1946), הדלאי למה (6 ביולי 1935), פול מקרטני (18 ביוני 1942), מריל סטריפ (22 ביוני 1949), ג'ורג' מייקל (25 ביוני 1963), יהודה לוי (29 ביוני 1979), ארנסט המינגוויי (21 ביולי 1899).


מאמרים קשורים

Back to top button