אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 10.06-16.06

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
זה פרק זמן מתאים לשיפור יחסים בתוך המשפחה המורחבת ובכלל בתחום החברתי. אתם מצליחים לצקת משמעות ותוכן חדשים לתוך קשרים ישנים. הרעיונות המקוריים והמפתיעים שלכם ירשימו את כולם. אתם נהנים מיציבות בתוך קבוצתכם ומרגישים שלמרות שיש קשיים פה ושם, אתם עדיין בשליטה. הרקיע צופה לכם עתיד של אהבה יפה, טהורה, תמימה וזכה – כמו גם שותפות מוצלחת.

מזל שור
אתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך על מישהו שהבטיח עזרה אבל האמת היא שיותר מביסוס במציאות, יש לכם נטייה לשקוע בפנטזיות ולהאמין שאחרים יעשו עבורכם את העבודה. תחושת נוחות אינה תחליף לתקשורת. בעצם, אף אחד לא יודע מה אתם חושבים ומרגישים. שכללו את היכול הרטורית שלכם והשמיעו בקול רם את מה שיש לכם בלב. אנרגיה קוסמית צופה פרשיית אהבים.

מזל תאומים
פרק זמן מתאים לפעולה בתחום החברתי. אתם טועמים מכאן, בורחים לשם ולא מתמקדים. כל הדיבורים על רצון לזוגיות ולקשר הם כנראה הרבה אוויר חם. יש לכם היצע גדול ואתם מהססים אם כדאי לוותר על כל השפע הזה למען אדם אחד. הגיע הזמן שתחליטו או שתוותרו. בעיקרון, הגישה הזאת של חוסר מחויבות רגשית היא שטחית מאוד ומבטיחה הרבה אקשן ללא עומק. הרקיע מבשר על מפגשים עם דמויות מן העבר שהתגעגעתם אליהן.



מזל סרטן
זהו פרק זמן נוסטלגי שחלקים גדולים ממנו תבלו בבית. האמת ניתנת להיאמר שגם כאשר מציעים לכם לצאת לטייל או לבקר חברים, אתם מוצאים אלף ואחת סיבות לא לעשות זאת. להתפנק בבית, זה באמת כיף מצד אחד, אבל יוצר תחושה של ניוון, מהצד השני. אדם בן מזל דגים, יציע תוכנית מרגשת הצופנת טיול. לכו על זה. הרקיע המעודד אתכם לבצע פעולות העשויות להרנין את ליבכם, גם אם מישהו בסביבה אינו רווה נחת מהתנהגותכם.

מזל אריה
הקסם האישי והחיוך התמים גורמים לכם להיות מחוזרים עכשיו יותר מתמיד. אתם חשים וגם נראים טוב. האווירה בבית ממש טובה. אנרגיה קוסמית צופה פריון ושפע אצל אלה מכם שנשאו תפילה טהורה וחפה מאגואיזם. מטבעכם אתם שופעים מנהיגות וכריזמה. נראה כי ממש בקרוב תצטרכו להעמיד למבחן יכולות אלה. צפויה התחדשות רוחנית ושחרור מכבלים.

מזל בתולה
כדאי לכם להקדיש את פרק הזמן הזה לפעילות ביתית. אין שום התרחשויות מיוחדות אבל זה מתאים לכם מאוד כיוון שאתם מותשים מהשבוע הקודם שעבר עליכם. יש לכם הזדמנות להתקרב לבני המשפחה וגם לבחון מחדש את הזוגיות. אתם בשיא הכושר. אל תחששו 'לקפוץ למים' ולהפתיע את בני הבית במחווה נדיבה וחריגה. לפנויים צפוי שידוך מעניין. הרקיע מתריע מפני מתן אמון מופרז באדם הנוהג לפזר הבטחות שווא ואשליות.


מזל מאזניים
אתם מצליחים להתמודד בצורה מכובדת עם בעיה מעיקה של בן/ת הזוג. אווירה נעימה בבית ונוכחות חברים מפרגנים, תורמות לחיזוק הקשר. לקראת חציו השני של יום שלישי מסתמן גל נוסטלגי שבעקבותיו נשקלת אפשרות לצאת לבלות. גלו סבלנות והתחשבות. התגובה שלכם תשפיע במידה רבה על המשך השבוע. הרקיע מבשר בשורות טובות בנוגע לביתכם ולבני משפחתכם.

מזל עקרב
אתם יוצאים לאירועים עם אנשים לא מוכרים. צאו מהלחץ. בסך הכל אלה מפגשים שאמורים לענג אתכם. הפסיקו לחשוב כל כך הרבה על מה חושבים עליכם האחרים. נסו להירגע ולזרום עם ההתרחשויות. הגמישות שלכם וחוש ההומור יבטיחו פרק זמן מוצלח במיוחד. לגבי ההמשך תוכלו להחליט במועד מאוחר יותר. הרקיע מכריז על התחלות חדשות שהגיע זמנן, כגון: תחילתה של תקופת לימודים.

מזל קשת
צפויה לכם הפתעה שקשורה לתחום המשפחתי והביתי. קשה לכם להסתגל לעובדה שלאנשים אחרים, ולו הקרובים אליכם ביותר, יש תוכניות מקוריות משלהם. אל תדחו על הסף הצעה לבילוי משותף. הקוסמוס מביא עימו מזל וברכה לכל היוצרים והאמנים שביניכם. אם אתם מתלבטים בנוגע לקשר שידע עליות ומורדות, העדיפו את הקול הפנימי שלכם על פני יועצי חינם.


מזל גדי
אתם מבלים פרק זמן נפלא עם מישהו שחיכיתם לו הרבה זמן. ימים שכאלה מוכיחים שאתם צריכים להקשיב יותר לאינטואיציה שלכם. נראה שלקשר הזה יש באמת פוטנציאל. במקביל, לפני שאתם נסחפים לגמרי לתוך ענן וורוד, אל תשכחו שיש כאן שני אנשים שמעורבים. חכו לראות את התגובה של הצד השני. הרקיע מציע לכם להתמקד בהישגיכם ולהתעלם מתחומים בהם לא צלחה דרככם.

מזל דלי
במהלך ימים אלה תהיה לכם שעת כושר לארגן את המחשבות מחדש. פגישה לא מתוכננת תניב שיחה על נושא שאתם קשורים אליו מבחינה עסקית. מידע חשוב יתגלגל אליכם. כדאי להיות ערניים ולא לפספס אף מילה. זה הזמן להעז. מתאים לכם להתפתח לכיוון חדש. החוש שלכם להימורים כמו גם היצירתיות והמחשבה המקורית -יסייעו הפעם להצלחה. הרקיע מציע לכם לסלק מחייכם גורמים החוצצים ביניכם לבין אהבתכם.

מזל דגים
זה פרק זמן של מבחן לסבלנות שלכם. אנשים מסוימים יצטרכו ללמוד להסתדר לבד. הגיע הזמן לבלות ביחידות עם בן/ת הזוג. אם לא תעשו את זה אל תתפלאו שיהיה מי שיפתח תסכולים ויגלוש לעימותים. קחו זמן לעצמכם. פרק זמן מתאים במיוחד לבילוי בבית מלון מחוץ לעיר. רצוי מאוד לשלב פעילות כל שהיא בחיק הטבע. הרקיע מבשר את תחילתה של דרך חדשה המושפעת משיקולים רגשיים ויצירתיים.

מאמרים קשורים

Back to top button