אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 17.06-23.06

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
פתחו לרווחה את העיניים! מישהו מנסה להטעות אתכם. אתם מגלים כוח עמידות בלתי רגיל למרות הקושי. כל הכבוד. מוקד חיכוך בעבודה יעלם תוך זמן קצר. שיתוף פעולה משפחתי יתרום לתחושת הקלה. התקרבות לבן/ת הזוג תשפר את מצב הרוח הירוד. אם תשכילו לעשות הפרדה בין העבודה והחיים האישיים, תוכלו לחזור בתחילת השבוע הבא עם כוחות מחודשים. צפויה פריצת דרך שתתבצע בסגנון סוחף, פורץ וכובש.

מזל שור
אל תציבו אולטימאטום, במיוחד לא למי שמפורסמים בעובדה שאינם עומדים בלחצים. "מה שלא עובד בכוח- עובד בעוד יותר בכוח" הוא עקרון שתוקפו מוטל בספק, במיוחד בנקודת זמן זאת. נסו לראות באור חיובי יותר את מה שקורה, ואל תביאו את המצב לנקודת האל חזור. זה מיותר לגמרי. תזכירו לעצמכם מה באמת אתם רוצים להשיג ותפעלו לכיוון זה. אירוע מוצלח בו תשתתפו מאפשר לכם להכיר אנשים חדשים ומעניינים. שאפתנות בנתיב הקריירה תשפיע לטוב גם על שאר התחומים.

מזל תאומים
מבחינה כלכלית מצבכם לא רע אולם עליכם לגלות משנה זהירות מהוצאות לא צפויות שעלולות להגיע דווקא מכיוון של בני משפחה אחרים. האנרגיות שלכם ירודות למדי עכשיו ואתם חשים שעול עצום מוטל על כתפיכם. למרות היכולות הטובות שלכם להתמודד- אי אפשר לומר שאין לחצים שמפריעים לכם. יש החלטות גורליות שעומדות על הפרק. קחו בחשבון כי ענווה היא תכונה הראויה להערכה, משום שהיא מסמלת חשיבה מסודרת ורוח שלווה.



מזל סרטן
צפויה הצלחה במישור החברתי. אתם חוזרים מהר מאוד ל'מסלול', אחרי היעדרות שרק הראתה לכם עד כמה אתם מתגעגעים לחיי הלילה. חשיבה מקורית תאפשר לכם למצוא דרך לספק את הצרכים שלכם בלי לפגוע בסביבה. הצגה נכונה של יתרון מול חיסרון תהווה את תחילת הניצחון שלכם בשיחה רצינית שתהפוך בהמשך לפיוס הדדי. נכונות לשיתוף פעולה תרכך עמדות נוקשות. גם הפיוס שאתם משליטים בין יריבים, תורם להאדרת שימכם.

מזל אריה
אתם מנדבים זמן כדי לעזור לאדם קרוב שמעריך מאוד את המאמץ המושקע. הפעולה הזאת חשובה לכם מאוד כי באמצעותה אתם מקבלים הרגשה של משמעות. מאידך, אל תפריזו כיוון שיש לכם מספיק משימות ומטלות משלכם לעשות ולהגשים. יש לכם בעיה של ארגון זמן ועכשיו הוא טיימינג מצוין לתרגל סדרי עדיפויות. קחו בחשבון כי כל אחד מכם חופשי ללכת בעקבות גורלו, אך בתנאי שדרכו אינה חוסמת את דרכם של אחרים.

מזל בתולה
תחום הרומנטיקה מלא סימני שאלה. אתם מנסים משום מה, לטרפד רומן חדש למרות שאתם נהנים מאוד. שווה לבדוק מדוע אתם מפעילים את מנגנון ההרס העצמי. אל תגבילו את עצמכם. קנאה היא תופעה טבעית ואל תתנו לרגשות מסוג שכזה לקלקל לכם משהו טוב. בתחום העבודה צפויה התפתחות מעניינת בזכות התערבותו של גורם חיצוני. קחו בחשבון כי אין להתקדם בעיניים עצומות: אם עדיין אין רואים דרך ברורה, יש לעצור ולבטל תוכניות.


מזל מאזניים
פרק זמן טוב! עם קצת מזל תצלחו לבצע עסקה ש'בניתם' הרבה זמן. אל תפלו למלכודת של תחרותיות. מישהו מנסה להציב לכם מטרות ב'מגמה' להשוות ביניכם ובין אחרים. התמקדו במטרה. קשה לכם להתמודד עם מה שבמושגים שלכם נקרא חוסר הצלחה מתמשך. אולי כדאי לשנות את ההגדרות או לחשוב בצורה קצת יותר חיובית. קחו בחשבון כי יש להימנע מקיצוניות: ייתכן שייכפו עליכם וויכוח, אך עליכם מוטל לגלות התחשבות תוך התעלמות מאלה המנסים להתגרות.

מזל עקרב
אתם מנסים לשמור על פרצוף עליז אבל למעשה מתחוללת בתוככם סערה לא קטנה. שובו של אדם מסוים מעורר הרבה רגשת שניסיתם להסתיר. אתם כבולים בתוך רשת של מחויבויות שלא ממש מעניינות אתכם. אינכם מוצאים טעם בביצוע הפעילות היומיומית השוטפת ונראה שלימודים בכיוון חדש עשויים לספק את הגירוי הרגשי שאתם חשים. נסו לראות את התמונה הרחבה. קחו בחשבון כי כדאי להפוך את הוותרנות והפתיחות לטבע שני, כך שתהיו מסוגלים להתמודד טוב יותר עם החיים.

מזל קשת
אתם לוקחים ללב כל דבר שמתרחש בסביבה הקרובה והרחוקה והמחיר הרגשי והנפשי גבוה. הרשו לעצמכם לשנות גישה ולו במידה קטנה. זה לא יהפוך אתכם להיות 'לא בסדר' או אדישים לסבלות הזולת. פשוט עשו סדר עדיפויות שונה הממקם אתכם בראש הרשימה. לרצון ולהתכוננות שלכם יש השפעה רבה על תוצאות המעשים שלכם ביום יום. שימו לב! קחו בחשבון כי כנות היא הבסיס למערכת יחסים איתנה. כלומר, אין לסמוך על הופעה חיצונית או על אמירות שאין דבר מאחוריהן.


מזל גדי
שימו בצד את כול חילוקי הדעות. תוכלו לפצות את בן/ת הזוג בארוחה במסעדה טובה או יציאה לריקודים. שמרו על שקיפות והוכיחו שאין לכם מה להסתיר. אמון מחודש יתרום לכול מי שימצא בקרבתכם להתחבר אליכם בעוצמה גדולה יותר מאשר בעבר. יש על מי לסמוך וזה הזמן להראות זאת. מפגש חברתי הוא הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות למען עצמכם. הפעילו את הקסם האישי כדי לשכנע את הסובבים אתכם. אל תחושו מבוכה בשל האנרגיה הרומנטית שקפצה עליכם לאחרונה.

מזל דלי
יש מי שחושב שאתם עוברים 'משבר' אבל דווקא ההיפך הוא הנכון. כבר הרבה זמן שלא הייתם כול כך רגועים. ההתכנסות הפנימית היא משהו שדרוש לכם ואינכם צריכים להסביר יותר מידי אלא אם כן שואלים אתכם במפורש. אחרי הפוגה במרוץ המטורף, לו אתם רגילים, אתם מתחזקים ומרגישים כמו 'אדם חדש'. טיפ: להתחבר לשמחה ולחיוניות. אל תדחו הזמנה לבילוי גם אם זה נראה לכם קצת 'מטורף'. תשואות ושבחים יפנו את תשומת ליבכם אל האנשים הנכונים.

מזל דגים
אתם מרגישים לבד, אבל תזכרו שיש הבדל בין זה ובין תחושת בדידות. תלמדו ליהנות מהשקט. יש לכם מספיק דברים לעשות שאינם סובלים דחייה נוספת ומוטב שלא תתחמקו מזה גם אם צפוי עימות. גישה ניטראלית ואובייקטיבית תאפשר לכם לראות את כול הזוויות הדרושות כדי להתקדם. אל תסתירו רגשות אך מצד שני צנזרו. לא את הכול אפשר לומר, גם במחיר של כנות. טיפ: הכול במידה. צפוי בילוי במקום שקט השופע שכיות חמדה.

מאמרים קשורים

Back to top button