אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 24.06-30.06

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
כוכב מעיק "התלבש" עליכם ונראה כי צפוי לכם פרק זמן מורכב למדי. רגשות הגאווה שלכם גורמים לכם להיכנס למאבק שממנו הסיכוי שלכם לצאת מנצחים- קטן באופן מיוחד. למרות שנראה שאתם עומדים להפסיד, אתם לא מוכנים להתפשר וזה חבל. התוקפנות והעקשנות שאתם מפעילים גורמת לאחרים להיגרר לקיצוניות רבה ולהקשיח עמדות. אתם מקבלים 'קצה – חוט' להתרת בעיה סבוכה. נראה כי הדברים יתגלגלו אל מצב שייחלתם לו.

מזל שור
כוכב ונוס שליטכם מחולל תופעה קוסמית המכילה אנרגיות מהסוג העוקצני והביקורתי. התנהגות כוחנית שאינה אופיינית לכם בדרך כלל, מובילה אתכם בפרק זמן זה. נמאס לכם להיות 'ילדים טובים' ועכשיו מתפרץ הקיטור. אתם מרגישים צורך למרוד. יש מישהו שצריך לקבל מכם 'הרצאה' בדבר ציפיות מוגזמות. ההתנגשות היא כמעט בלתי נמנעת אולם זאת הדרך היחידה להתמודד עם המצב הלא יציב.

מזל תאומים
מצבו המוטרף של הרקיע שבמפת הלידה שלכם, מוביל אתכם אל התנהגות פרועה למדי. נראה שאתם בעיצומה של פריקת כל עול ורצון לסחוף אחרים לתוך המהומה הפנימית- הפרטית שלכם. אלה מבין המאפיינים את פרק הזמן הזה. עליכם לנסות להתאפס בזריזות או לצאת לחופשה כדי לאסוף את המחשבות. פרק זמן מלא מפגשים קצרים ומוזרים שגורמים לכם לבלבול ולשינויי דעות מהקצה אל הקצה.



מזל סרטן
אתם מרגישים פשוט נהדר. העולם מחייך אליכם בצורה שאינכם זוכרים. יש לכם תחושה שהמזל חוזר ובגדול, שעליתם על הדרך הנכונה ושברור לכם ממש מה צריך לעשות. בפרק זמן זה מתפתחים קשרי ידידות עם שני אנשים אשר מהווים מוקד כוח ושליטה בחייכם כרגע. יתכן שבקרוב תאלצו לבחור בין השניים. בשורות טובות מבליחות באופק ונראה כי מקורן בחו"ל. הצעה שייחלתם לה נמצאת בדרך אליכם.

מזל אריה
אתם מתוסכלים מבן משפחה קרוב שאינו מגלה סימפטיה למצב נתון. במקום להגיב בכעס או בקיצוניות, מומלץ 'לספור עד עשר' ולחשוב. ויכוח כוחני לא יעזור כאן. כדאי לתכנן מראש את הצעדים הנכונים לפתרון הבעיה. מידה גדושה של גמישות תביא לתוצאות מצוינות. בתחום הקריירה צפויה הפתעה בזכות כישרון הדיבור והתקשורת שלכם. אנרגיה הרמונית שורה עתה על הפנויים שביניכם. אתם מוזמנים לנצל את הדברים לטובת פגישה רומנטית.

מזל בתולה
אנרגיות מוטרפות במפת הלידה שלכם, מנחילות לכם פרק זמן מוזר למדי. אתם לא מרוכזים ומאבדים במידה מסוימת את הפרופורציות הנכונות. ויכוח שמתפתח עם אדם אשר איתו אתם נמצאים בקשרי עבודה, יוצא מכלל פרופורציה ומוציא אתכם משיווי משקל. אתם מצליחים לשקם את ההרגשה הפנימית שלכם בעקבות מנוחה ומדיטציה. הצעת עבודה מפתה עשויה להגיע מכיוון לא צפוי.


מזל מאזניים
מצבו של הרקיע משפיע לטובה על חיי אהבה ויצירה, אך לא ממש תורם לעסקים. זה פרק זמן לא יציב ורצוף תנועה שגורמת לכם, בסופו של דבר, לעייפות רבה. עליכם לנסות להיזהר ולהתרחק מאנשים כוחניים. אלה אנשים שלא רק שאינם מתאימים לכם אלא גם מנסים לחתור תחתיכם, במיוחד כשמדובר בתחום העבודה. על מנת להימנע מנזקים עליכם להקפיד על אסרטיביות ולפנות לדרגים גבוהים יותר.

מזל עקרב
מצבו ברקיע של כוכבכם פלוטו, תורם אנרגיות של אהבה לפרק זמן שכולו טוב. מצב רוח רומנטי מביא אתכם למחוזות חדשים שלא הכרתם. יש לכם סבלנות למפגשים עם אנשים חדשים. עשו שימוש נכון ומושכל בנכונות שלכם לעזור לאחרים. לא להגזים ולא לאבד גבולות. כאשר אתם מתלהבים, אתם נוטים להפריז בנתינה וגם באופטימיות שלכם שעוברת במהירות אל מעבר לרף העליון של הסקאלה המקובלת.

מזל קשת
כוכבכם הוא כוכב מזל ששמו יופיטר שמזרים אליכם אנרגיות חלומיות בתחום הרומנטי. גישה מהפכנית עשויה להביא לסיומו של מהלך שאותו אתם מובילים כבר הרבה מאוד זמן. מידע חדש שמגיע אליכם מאפשר קבלת החלטות מהירה. תצטרכו לטפל בהקדם בנושא משפחתי שעולה על הפרק ואינו סובל דיחוי. מישהו קרוב אליהם עלול לאכזב ברגע קריטי בו אתם ממש זקוקים לעזרה.


מזל גדי
כוכב סטורן השולט בכם סופג אנרגיה מלכותית, ועל כן צפוי פרק זמן שכולו הפעלה שלכם את אחרים. אתם מנסים לשכנע אנשים לנהוג ולחשוב כמותכם, אך כלל לא בטוח שאתם יודעים באמת מה אתם רוצים ומה מתאים לכם. נראה כי מה שחשוב לכם יותר מכל זה להוכיח שיש לכם יכולת להשפיע על אחרים ולגרום להם ללכת אחריכם בכל מחיר. בדיעבד, זה יכול להיראות כמו בזבוז משווע של אנרגיה.

מזל דלי
הרומנטיקה עולה לראש סולם העדיפויות. צפוי הרהור נוסף בנוגע להצעה שהוענקה לכם אך הוחמצה. קיימת אפשרות לסובב את הגלגל לאחור. משעמם לכם ואתם חושבים שבן/ת זוג יפתרו את הבעיות. הצד החיובי בגישה הזאת הוא שאתם מנסים יותר ומתאמצים להיות יצירתיים יותר מאשר בעבר. מצד שני, אל תתפתו ליצירת קשר בכוח עם אדם שרק נראה מתאים. אתם עלולים להתאכזב בתקופה זו.

מזל דגים
כוכב מדהים משגר אליכם אנרגיות מחזקות. אתם מנסים לשנס מותניים ולאסוף כוחות לקראת פרויקט שהגיע הזמן לבצע. רמת האנרגיה האישית שלכם גבוהה, ולמרות שאתם חוששים מהעתיד- האופטימיות בסופו של דבר מנצחת. כאן יש לכם הזדמנות לבחון את כושר המנהיגות ויכולת ההשפעה שלכם על אנשים הקרובים אליכם שאינם שותפים למצב הרוח הטוב שלכם.

מאמרים קשורים

Back to top button