אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 08.07-14.07

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
פרק הזמן הזה מאופיין בתחושה של חוסר שקט. היציבות שהרגשתם- נעלמת משום מה. אתם מנסים למצוא מעט שלווה בתחום הזוגי אבל גם כאן ללא הצלחה יתרה. צפוי וויכוח לגבי תוכניות משותפות. אתם מפתחים עוינות כללית וחבל. אל תצפו מאחרים להציע הצעות שברור לכם מראש שלא תקבלו. חבל לבזבז את הזמן על מריבות. הרקיע מבשר על פרשיות רגשיות מהסוג המקורי ויוצא הדופן.

מזל שור
פרק הזמן הזה הפכפך עבורכם. התוכניות המקוריות שתכננתם משתבשות לחלוטין. יש לכם צורך פנימי עז להיות מחוץ לבית, להתאוורר וגם לפגוש אנשים חדשים ומעניינים. אפשרות חדשה עולה על הפרק ומתקבלת בהתלהבות על ידי כל בני המשפחה. תזרמו בקלילות ובטבעיות למרות שלא קל לכם. לא צריך להתעקש על כל דבר. הרקיע מנסה לרמוז לכם על הצורך במעט יותר אקשן וקצת פחות הסתגרות והתבודדות.

מזל תאומים
הגיע הזמן לומר את האמת כמו שאתם רואים אותה. אדם קרוב מסתיר מכם מידע והדבר גורם לתחושה של חוסר אמון. תחושה של דיסהרמוניה תימשך כל עוד לא תמצאו הזדמנות לשיחה כנה ופתוחה שתבהיר ציפיות הדדיות. בסך הכול זה פרק זמן שמסתיים בנימה חיובית. תתפלאו לגלות עד כמה אתם מוערכים על ידי אחרים. הרקיע מדגיש את הצורך בשיקול דעת הגיוני תוך התעלמות מרחשי לב.



מזל סרטן
זה פרק זמן ידידותי. המזל מאיר לכם פנים. התחושה היא שדברים שהיו 'תקועים' מתחילים להיפתח. תידרש מכם יכולת התארגנות מהירה. כדאי לגלות ערנות כלפי מצבים ואנשים שאינכם נתקלים בהם על בסיס יומיומי. קחו יוזמה. הזדמנויות כאלה לא מגיעות כל שני וחמישי. יש סיכוי ליישר את ההדורים עם אדם שהתקוטטתם איתו. הרקיע מעצים את כישוריכם היצירתיים, כמו גם את קשריכם עם בני מזל דגים.

מזל אריה
זה פרק זמן קליל ולא מחייב בו אתם עסוקים המון עם עצמכם. התמקדו בצד המעשי של החיים. את הרעיונות הגרנדיוזיים והפרשנויות השאירו למועד אחר. אתגר שעליו אתם חושבים מהווה הזדמנות כלכלית. אל תפספסו! אם תצליחו להשתחרר מפחדים וחרדות- הדרך פתוחה וההצלחה מעבר לפינה. אי הבהירות לגבי העתיד תתפוגג אם רק תפסיקו לדאוג. הרקיע מעצים את קשריכם עם בני ובנות מזל טלה, כמו גם מנבא הצלחות בתחומים הדורשים מנהיגות וייצוגיות.

מזל בתולה
למרות שאתם עובדים לאחרונה על נושא של גמישות מול נוקשות, לעיתים- העקשנות שלכם דווקא משתלמת. צעד שנראה לכם קיצוני, מתברר שהיה צפוי ולא מעורר מחלוקת. המשיכו לפעול על סמך האינטואיציה. הערבים מתאימים לבילויים שקטים. אתם משדרים אנרגיה חיובית ובאמת שלא צריך להתאמץ יותר מידי. הדברים פשוט יקרו לבד. הרקיע מעצים את קשריכם עם בני ובנות מזל תאומים, כמו גם מבשר על הצלחות בעולם התקשורת.


מזל מאזניים
הזמנה מפתיעה תוביל אתכם למחשבות חדשות לגבי אדם שכבר חרצתם את דעתכם עליו. ההתלבטות לא קלה כי הפיתוי עדיין קיים. אל תתנו ללחץ רגשי ולייסורי מצפון להשפיע עליכם. קחו את הזמן ואל תסכימו לתת תשובות עוד לפני שאתם מרגישים מוכנים. יש לשקול מה באמת הכי טוב לכם ולא לאחרים. הרקיע מבשר על השפעות טובות החלות עליכם מהבית ומהמשפחה, כמו גם מאנשים הנמנים עם מזל סרטן.

מזל עקרב
חדשות טובות יגיעו אליכם מחו"ל. שינוי משמעותי צפוי בעקבות המידע החדש. למרות שאתם מצטערים על חוסר תחושת התמיכה וההרגשה שיש לכם על מי להישען, אתם עושים מאמץ כנה לשפר את האווירה הזוגית. אל תוותרו! הרקיע מעצים את קשריכם עם בני ובנות מזל בתולה, כמו גם צופה הצלחה בתחומים העוסקים ברפואה חלופית. עליכם לעשות מאמץ ולפעול בהגיון ולא מתוך רגשנות.

מזל קשת
נמאס לכם להקריב ולוותר לאחרים. בדרך כלל, זה בא לכם בטבעיות אבל בימים אלה הגיעו מים עד נפש. עליכם להתמודד עם המציאות המשתנה ולהתאים את עצמכם למצבים החדשים. גלו אסרטיביות. הגיע הזמן לקבל החלטות לא קלות. נקודת ההכרעה תושפע מניתוק יחסים עם אדם שהיה חלק בלתי נפרד מחייכם עד לאחרונה. תתבקשו לתת תשובות לעניינים כלכליים דחופים. הרקיע רומז על הצורך לתרגם ערכים רוחניים למונחים של עשייה ואפילו של כסף.


מזל גדי
זה פרק זמן בו אתם מתחילים דף חדש ואתם מרגישים זאת. אחרי שהייתם במתח זמן רב, אתם מצליחים להירגע. למרות שהמועקה עדיין ברקע בגלל עניינים שלא מצאו את פתרונם, אתם מצליחים למצוא פסקי זמן קצרים של שלווה ותחושה של הליכה בכיוון הנכון. זה העיתוי להניח בצד את כל מה שקרה בעבר. משימה כמעט בלתי אפשרית, אבל שווה את הניסיון. הרקיע מדגיש את הצורך בחשיבה מקורית וחריגה תוך התעלמות מנורמות ומסטריאוטיפים.

מזל דלי
עניינים כספיים גורמים לעימותים? ייתכן כי מישהו קרוב מבזבז כספים בלי הכרה ומצד שני לא מפסיק להתלונן ולבכות לכם על הכתף. אתם מרגישים לחוצים. קצב ההתרחשויות גורם לכם לסחרחורת וזה לא פלא. אתם מתבקשים לעשות דברים שמעבר ליכולתכם ורק בגלל שלא נעים לכם לסרב- אתם מסכימים אך חורקים שיניים. הרקיע מבשר על קשרים יוצאי דופן שצפויים לכם עם בני מזל קשת או אם מדינות שמעבר לים.

מזל דגים
פרק הזמן הזה עושה לכם הרבה טוב. בא לכם להשתולל, לצאת לבילויים ראוותנים ולבזבז כספים, למרות שאתם לא במצב המתאים. מצב הרוח טוב במיוחד. אתם זקוקים לתשומת לב מבן/ת הזוג ונראה שבעזרת מאמץ מתוכנן ומתוזמן היטב, תוכלו להשיג את מבוקשכם. הרי אתם "אלופי הרומנטיקה" ויודעים לנצל רגעים מתאימים כדי להפגין אהבה. הרקיע מבשר על קידום והישגים גם בתחומים קרייריסטיים.

מאמרים קשורים

Back to top button