אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 15.07-21.07

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
מצבכם מוגן ויציב אך המושכות אחוזות בידי אדם אחר. תצטרכו להחליט עד כמה אתם מוכנים להתקפל. זורמות אליכם אנרגיות של שעשועים וקלות ראש. צפויות לכם התנסויות באווירה צוהלת ונטולת עכבות. הצעה הרפתקנית מחוללת מצב שייחלתם לו. אז נכון שאפשר למצוא בה פגמים, אך בימים אלה כדאי לכם להתעלות. מתפתחת מערכת יחסים עם מי שהאנרגיות שלו מיטיבות איתכם. עם קצת יוזמה תוכלו לתמרן את הקטע הזה אל נתיב רומנטי.

מזל שור
זה פרק זמן טוב מבחינת ההרגשה הפנימית. אתם יודעים מה מתאים לכם ויכולים לעיתים לצפות את המתרחש, הרבה לפני אחרים. נצלו את הכישרון האינטואיטיבי הזה לצרכים אישיים. אל תחלקו 'מתנות' חינם למי שלא מחזיר לכם באותו מטבע. התמימות והנדיבות שלכם מתפרשות על ידי אחרים כנאיביות שלא במקומה. זמן רב מדי הנחתם לכישרונותיכם להישאר בתרדמה, הגיע הזמן להתחבר עם האמת הפנימית שלכם.

מזל תאומים
חשוב לכם להרגיש שאתם עצמאים בשטח ולא נכנעים לתכתיבים של אף אחד. האמת היא שבניתם לעצמכם בראש סיטואציה שרק לחלקה יש אחיזה במציאות. לעיתים נראה שאתם נוטים להאשים ולחשוד באחרים יותר מהדרוש. במצב כזה לא פלא שיש מתח. תרדו מהעץ הגבוה עליו טיפסתם לפני שתקלעו לעימות רציני. אתם חייבים לפרגן לעצמכם בילוי פורק כעסים ומשקעים, גם אם מישהו יטען שאתם נוהגים בקלות דעת ובילדותיות.



מזל סרטן
נראה כי אתם רוצים לצאת ולהשתולל אבל משהו עוצר בעדכם. נסו להשתחרר ולתת לעצמכם את הרשות להגשים את המאווים הכי כמוסים. השתחררו מכוח האינרציה מן הפחדים ומן העכבות. עליכם ללמוד לתקשר ולקשר בין המודע לתת מודע שלכם ואל תפחדו להפגין רגשות רומנטיים. צפויה לכם התאקלמות קלה במקום חדש שהגעתם אליו. נראה כי לחששותיכם לא היה על מה לסמוך.

מזל אריה
אתם חייבים לגלות את הפחדים החבויים שעוצרים אתכם. תחושת העייפות היא בעיקר רגשית. נדמה לכם שאתם זקוקים למנוחה ומה שהכי בא לכם זה להגיף את התריסים ולהתכרבל מתחת לשמיכה מול הטלוויזיה. האמת היא שמה שיעשה לכם הכי טוב על הנשמה, זה לצאת החוצה ולפגוש אנשים שבאמת בראש שלכם. אז למה אתם מחכים? הקשיבו היטב לדבריו של אדם שאתם רוצים בו, מילותיו מקפלות בחובן רמזים משמעותיים.

מזל בתולה
אתם שואלים את עצמכם אם יש סיכוי ליחסים שעברו כל כך הרבה תהפוכות. הכול תלוי בסגנון המערכת שאתם בעצם מחפשים. היו כנים עם עצמכם ואל תבואו בטענות לאחרים על משהו שאינכם באמת רוצים בו. בא לכם לקבל תשומת לב, פינוקים בלי סוף ומתנות. האמת, קצת קשה לעמוד בקצב. גלו נחמדות כלפי יריביכם, בדרך הזו הם יחשפו בפניכם את נקודות התורפה שלהם.


מזל מאזניים
יש לכם הרגשה של התנגדות ועוינות מצד מישהו במשפחה המורחבת אבל הדבר אינו נכון. מוטב לבדוק בזהירות מה הבעיה. אולי תוכלו להטות אוזן קשבת ולעזור. הרגישות וכושר הדיבור שלכם יעזרו לכם. ההרגשה ההדדית תשתפר לאחר הבירור. עליכם לפתח טכניקות חדשות להתגבר על קשיים. אין די בתפניות קטנות שאתם מבצעים בחייכם. אם רצונכם בשינוי מהותי, תצטרכו להמר על התחדשות טוטאלית.

מזל עקרב
קפצה עליכם נטייה מוזרה להתרחק ממי שרוצה את קרבתכם ולנסות להתקרב למי שלא. הגיע הזמן לעשות סדר בבלגן ולמצוא את המעגל החברתי שמתאים לכם על פי בחירתכם ולא בלית ברירה. יוזמה ובררנות הן מילות המפתח, הפגינו ביטחון עצמי ואל תסמכו על אחרים שיעשו עבורכם את העבודה. צפוי לכם קשר קליל ומשעשע, אך אינכם צריכים להסיק מכם כי אינו יכול להפוך למשמעותי ומחייב.

מזל קשת
השאיפות, הדעות והגישה שלכם לחיים שונות מאלו של רוב האנשים ולא פלא שקצת קשה לכם בזמן האחרון. החוכמה היא לא להלעיט את כל מי שאתם פוגשים בפילוסופית החיים שלכם, על ההתחלה. שום דבר לא בוער, תתאפקו בקטע של גילוי הלב הכפייתי משהו ותנו לזמן לעשות את שלו. יש מקום לשקול הפעלת מרפקים לצורך קידום קרייריסטי, נראה שאתם נוקטים בשפה רפה מדי.


מזל גדי
זה פרק זמן שמתאים לחשבון קר ומחושב הקשור לתחום העבודה ועסקים. תקבלו הצעות לשינויים אפשריים. כדאי לבדוק מי עומד מאחורי האפשרויות המוצעות לכם והאם יש להם מניעים נסתרים השונים מאוד ממה שנאמר פרונטאלית. תיתכן פגישה עם אדם אשר יגיע מחו"ל ויציע לכם לעשות איתו עסקים. בחנו את הנושא בקפדנות. הישמרו מאדם שאין תוכו כברו. האינטואיציה עלול להתל בכם, בעיקר אם מדובר במראה עיניים בלבד.

מזל דלי
נראה כי אתם סובלים מהתקף של 'משפחתולוגיה'. הסיפורים חוזרים על עצמם ואין לכם יותר מידי סבלנות להקשיב. אל תרגישו רגשי אשמה. נראה שהקדשתם יותר מידי זמן לבית ולסידורים שמהם נהנו בעיקר אנשים אחרים. קחו זמן לעצמכם. צאו לבלות עם או בלי בן/ת הזוג והעיקר שתרגישו שאתם עושים משהו חיובי למען עצמכם. ידיעות המגיעות ממרחקים, עשויות לבשר על מקור חדש להכנסה כספית.

מזל דגים
התחום הפיננסי מעסיק אתכם גם בימים אלה. באות והולכות מחשבות ועוד מחשבות. נסו להשתחרר ולעסוק בעניינים אחרים. תקשורת בין אישית חשובה לכם מאוד וכדאי שתקדישו זמן ותובילו את המיקוד למקום הזה. שינויים בבית עשויים לשפר את מצב הרוח, במיוחד כשמדובר על שילוב של חפצים מעוררי השראה ואווירה. אל תחפזו לדלג על שלבים בתחום שאתם מתמחים בו. רק השקעה אינטנסיבית, תוביל אל תוצאות מיוחלות.

מאמרים קשורים

Back to top button