אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 22.07-28.07

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
אתם ממשיכים את מה שהתחלתם בשבוע שעבר. התחושות הפנימיות שלכם נכונות בעיקרון, למרות שיש לכם נטייה לסבך קצת את המצב על ידי 'תסריטים' דמיוניים. אתם מחפשים בכוח מישהו שיבין אתכם ויוכל גם לתת עצה בכיוון הנכון עבורכם. העניין הוא שכל עצה ולו הטובה ביותר היא משהו חיצוני. בעצם עליכם למצוא את הדרך להתחבר לפנימיות שלכם על מנת לפעול. כדאי לפתח חשיבה עצמאית. אתם צריכים לנקוט יוזמה ולהנהיג את האנשים התולים בכם את תקוותיהם.

מזל שור
סוף השבוע אומנם כבר מאחורינו, אבל נורא מתחשק להישאר בבית. אתם עייפים והמתנה הכי גדולה שהייתם יכולים לקבל זו מנוחה. זה הזמן לעשות חשבון נפש. לאחר זמן מה תתחילו כבר להרגיש שעמום וחוסר מנוחה. זה יהיה הסימן שלכם שאתם מוכנים לחזור לפעילות. צפויה הפתעה במישור הרומנטי. גמילות חסדים תציל מכל רע ותסלק מכשולים מדרככם. גישה סבילה עשויה להיות הטובה ביותר להבסת מתחרים, הניחו להם לחשוב שהם שולטים במצב.

מזל תאומים
אכזבה מסוימת בעבודה גורמת לכם לחשוב ולשקול מחדש את כל הנושא. אתם צריכים ללמוד להפריד בין פרטים ואירועים בודדים לבין התמונה כולה. אין לכם ברירה. ברור לכם שאתם חייבים לקחת על עצמכם התחייבות של ממש. מובן מאליו שלא הכול יתנהל כול הזמן בדיוק בהתאם לציפיות שלכם, במיוחד שהן לא ממש ריאליסטיות. לא כדאי לקחת את זה בכבודות רבה מידי. זה לא אישי. ייתכן כי הגיע הזמן להסיר את הכפפות ולהשיב ליריביכם מנה אחת אפיים.



מזל סרטן
זה פרק זמן פורה שבמהלכו תפגשו הרבה מאוד אנשים שיכולים להשפיע על מצבכם. יעלו מספר רעיונות על הפרק. אתם רק צריכים לבחור מה לעשות ולברר את כל המידע הרלוונטי. כרגע נורא משעמם לכם. אין מה לחפש אשמים ולהעביר ביקורת עצמית או חיצונית. למרות שלא להכניס שינויים לתבנית המתוכננת כול כך של החיים שלכם, זה אפשרי. כדאי! אתם צריכים להציב גבולות גם לאנשים המנסים לעורר את רחמיכם.

מזל אריה
זה פרק זמן מרענן. תפנית בגישה ובדרך בה אתם רואים דברים. התפיסה והתנהגות משתנים בעקבות מפגש בו אתם משתחררים מהרגשה שאין מי שממש מבין אתכם. יש מקומות ואנשים שגורמים לכם להרגיש 'בבית'. מותר וכדאי לכם להיות בררניים יותר בהקשר למסגרת החברתית שלכם. יחד עם זאת, מציאת האנשים המתאימים מבחינה רוחנית ורגשית, אינו פותר אתכם מעבודה אישית על מודעות ועוצמה פנימית. האמינו בעצמכם. הארה והשראה צפויות לתחום יצירתי שאתם מצטיינים בו.

מזל בתולה
זה פרק זמן עם מצב רוח טוב במיוחד. אתם מוצפים שמחה פנימית. תיתכן נסיעה ארוכה וביקור במקום מעניין במיוחד. האנרגיה המוגברת גורמת לכם להתנדב ולהיחלץ לעזרה במקומות לא צפויים, מה שגורם לכם לסיפוק רב ואמונה מחודשת בכוחות ובעוצמות הפנימיות. קצב העניינים המהיר מתאים לכם מאוד ואתם מגלים כושר עמידה מצוין בלחצים. נראה כי קיבלתם ברכה מאות קדושה אשר הולידה שותפות פורייה ומפרה בין הכוח הזכרי לבין הכוח הנקבי.


מזל מאזניים
אתם מרגישים ירידה מסוימת במורל. נדמה לכם כי מה שיגרום לכם אושר ומה שנחוץ לכם זה 'אישור' מהסובבים אתכם. הקשר הרומנטי מאכזב ובגדול. קשה לכם להחליט מה לעשות והמצב המתמשך הזה גורם לכם לעייפות נפשית. הפחד מפגיעה רגשית הוא גורם משמעותי שגורם לתקיעות. יש לכם כמה וכמה תובנות לגבי המצב אבל אתם לא מצליחים לחתוך ולהחליט לכאן או לכאן. צפויים שינויים חיוביים בקרוב. כדאי לפתח על ביטחון עצמי. אתם מייצגים את שני מישורי הבריאה- את המישור הרוחני ואת המישור הגשמי.

מזל עקרב
מישהו אשר בשמו מופיעה האות אלף עלול לחשוף בפניכם צד לא סימפטי באישיותו. לא יהיה לכם קל להתמודד עם הגילוי הזה אבל בסופו של דבר, זאת תהיה הזדמנות להיפתח ולדבר גלויות על משהו שרתח מתחת לפני השטח והפריע מאוד לזרימה התקינה של מערכת היחסים. אל תהססו לשאול שאלות נוקבות ולומר בדיוק את מה שאתם מרגישים. לא לשכוח להשתמש בכמות נדיבה של טאקט, מה שלא סותר גילוי לב. אדם בעל שאר רוח מנחה אתכם בדרככם אך אינו מתערב במעשיכם.

מזל קשת
אתם סקרניים, הרפתקנים ועצמאיים מאוד. שלוש תכונות אלה גורמות לכם להסתבך בכל מיני מצבים ממש לא מתוכננים ולא נעימים במיוחד. בימים אלה אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה מביכה למדי הקשורה לתחום העבודה. ייתכן כי דיברתם יותר מידי ועכשיו אתם לא יודעים איך לצאת מהעניין. אתם יכולים להפוך אתה קערה על פיה באמצעות שיחה כנה מלב אל לב, בלי להמציא תירוצים. גילוי לב כלפי הסובבים אתכם, יוביל אל הצלחה וכבוד. אין תועלת בהסתרת דברים ובערפולם.


מזל גדי
זה זמן טוב לפתח קשרים בינאישיים חדשים. המון תלוי בכם. אם תתנהלו כמו 'ראש' תצליחו להניע אנשים להתקרב אליכם. ההתפתחות הפנימית הזאת תשפיע על מספר תחומים בחיים כולל תחום הזוגיות והקריירה. אתם עוברים תהליך פנימי של שינוי, מה שידרוש היערכות מחודשת. אל תתכננו יותר מידי רחוק. נסו להתמקד במחשבה שתמיד יהיו לכם אתגרים חדשים להתמודד איתם ואין טעם לנסות לפתור מצבים עתידיים. כדאי להתרכז ב'כאן ועכשיו'. שאלה שאתם מציגים לפני השינה, תזכה במענה של פתרון בחלום.

מזל דלי
אתם מתלבטים ומתחבטים בנוגע לרעיונותיו הנועזים של בן משפחה. הנושא עולה ומרחף בחלל ומפריע מאוד מבחינה נפשית. הדאגנות שהתעוררה בכם- ממש מיותרת. עם קצת מאמץ תוכלו להפוך את האירוע 'המפחיד' עבורכם לחוויה של התעצמות והתחזקות. מצד אחד, יש לכם ציפיות מוגזמות ומצד שני אתם מעבירים מסרים כפולים ומבלבלים. קחו פסק זמן ורק אז תחליטו. זכרו כי המצביא הולך בראש חייליו, כך גם אתם הולכים בראש ומהווים דוגמה להולכים אחריכם.

מזל דגים
אתם מתחילים את השבוע עם הרבה תוכניות והרגשה של אקשן. זה הכוח שמניע אתכם: פעולה ופעילות שגורמים לכם להרגיש מעורבים ובתהליכים של התקדמות. חשוב ללמוד ולהסיק מסקנות מטעויות בעבר ולהתוות דרך פעולה מוגדרת מאוד. אחרת, אתם עלולים להתפזר לכול הכיוונים, לעבוד קשה ולא להתקדם. בקיצור, 'פול גז בניוטרל'. נסו להימנע מכך. רבים מכם צריכים לפתח עתה את כישוריהם העוסקים בריפוי ובמזור לצרות הזולת.

מאמרים קשורים

Back to top button