אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 29.07-04.08

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
נראה כי רבים מכם חסרי מנוחה ומתרוצצים בין מקום בילוי אחד לשני. חיפוש אחר האהבה האידיאלית וחוסר הרצון להתפשר, מותירים אתכם מותשים. במצב חולשה זה אתם עלולים להתלהב בקלות ולהיסחף ללא גבולות ובלי להתחשב יותר מדי בחוקים חברתיים מקובלים. יש מצב שתפגשו בן/בת זוג שידבקו בהתלהבות שלכם. נדיבותכם מזכה אתכם באנרגיות טובות מצד מי שפעלתם למענו. אתם הרי יודעים כי שכר מצווה הוא המצווה עצמה.

מזל שור
תוכלו להפיק תועלת רבה ממפגשים בהם תתבלטו ותפגינו אקטיביות. גילויי המנהיגות והכושר המילולי המרשים יעזרו לכם להזיז עניינים שאחרים נכשלו בהם. עדיף לתכנן את הצעדים שלכם מראש ולהיזהר מפני התלהטות מהירה מדי. הימים הקרובים מהווים זמן מתאים לפתח קשר מדשדש לכיוון רומן. אם מתעוררים זיכרונות שהיה נדמה כי הצלחתם להתגבר עליהם, קחו לעצמכם פסק זמן להרהור וחשיבה.

מזל תאומים
אתם מתחברים לצד הרך והכנוע שבכם וזה מאפשר יצירת אווירה נוחה ואוהדת, גם מבחינת הבית וגם מבחינת מערכות יחסים אינטימיות. מתפוגגות מחלוקות שהעסיקו אתכם בימים האחרונים. אתם מרוכזים ומצליחים להפעיל יוזמה לכיוונים חדשים. זה פרק זמן מתאים לטיול או לנסיעה. שילוב בין מקוריות ליצירתיות עשוי להתברר כהצלחה כלכלית עבורכם, גם אם לא זו הייתה כוונת הדברים.



מזל סרטן
יש לכם חששות מאחריות שאתם מרגישים שמוטלת עליכם. יש לכם צורך עמוק בידיעה שיש לכם על מי לסמוך ושאפשר גם לקחת פסק זמן בלי שהכול סביבכם יקרוס. נראה שאתם מפריזים בהערכת המצב. דרושה לכם הזדמנות למנוחה ולמילוי מצברים. לקראת אמצע השבוע צפויה התאוששות במצב הרוח. יש מי שרומז כי כדאי שתרסנו את נטייתכם לפרפקציוניזם. כדאי לכם לשקול את דבריו בגישה חיובית.

מזל אריה
הנטייה שלכם לבדוק ולברר מה אתם מקבלים לפני שאתם מסכימים להתגמש ולהעניק מעצמכם לזולת, עלולה להרוס קשר בהתהוותו. עם כל הקסם האישי והכושר המניפולטיבי אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב של "אל חזור". יש מי שמצפה מכם למילה טובה לאחר תקופה של ניתוק. מוטב מאוחר מאשר לעולם לא, אתם יודעים. שימרו על ערנות בתחום האינטימי ותנו לאופטימיות ולאינטואיציה להוביל אתכם בקצב המתאים.

מזל בתולה
אתם מרגישים הקלה רבה בבעיה רגשית שמעסיקה אתכם בזמן האחרון. ברור לכם שהצד הרגשי מפעיל אתכם ושוחק את העצבים. השקיעו מאמץ בטיפוח ופינוק עצמי. הכל נראה פתוח, פחות מסובך וקליל יותר. זה זמן טוב לתכנן תוכניות לעתיד. בתחום החברתי אתם זוכים בהצלחה. לא כל מי שמטיף לכם מוסר הוא צדיק גדול. יש אנשים שאין להם חיים משלהם ולכן הם מתמקדים בחיי אחרים.


מזל מאזניים
אתם עלולים לחוש כי רבים סביבכם הולכים ותופסים לעצמם תפקידי ניהול, בעוד שאתם נותרים איכשהו מאחור. ובכן, לתחושתכם זו אין על מה לסמוך. נראה שדווקא השם שלכם הוא זה שמוזכר מאחורי הקלעים כמי שצפויים לקידום ולהנהגת האחרים. אל תופתעו אם יתאפשר לכם לעסוק אפילו בקידום או בתוספת שכר, אך גם לכם מותר לזרוק רמזים שיזכירו הבטחות נשכחות.

מזל עקרב
מחשבות מקוריות ומבריקות עולות אל פני השטח. הכול נראה לכם פתאום ברור וחד משמעי ואתם מוצאים לעצמכם את הדרך האידיאלית להעביר מסרים לסביבה. אתם מפתיעים גם את הסובבים אתכם וגם את עצמכם. זה מה שקורה כשאתם מתחברים לצד החיובי שבכם ומעזים לשחות נגד הזרם. רעיונות הרפתקניים עשויים להתברר כמי שמעניקים לכם רעננות והתחדשות. צפויות התנסויות לא שגרתיות.

מזל קשת
אתם זוכים במחמאות רבות ונראה שהפרגון מעניק לכם תחושה נפלאה של שייכות וביטחון, כמו גם סלחנות כלפי אלה סביבכם שבאים כלפיכם בדרישות. זה פרק זמן נפלא מבחינה חברתית, וזו הזדמנות של ממש לצאת מהשגרה וליהנות מחוויות משעשעות. הרשו לעצמכם לדחות כמה מטלות למועד אחר. אתם נחשפים לתחום שעשוי לשדרג את שעות הפנאי שלכם. רצוי שתפעלו על פי נטיות ליבכם ולא על פי יועציי חינם.


מזל גדי
זה פרק זמן בסימן תנועה. בא לכם להפגין עצמאות והדבר עלול ליצור מתח עם אנשים קרובים לכם אם תתעקשו לשלוט במצב. זאת הזדמנות של ממש לגיבוש משפחתי ושווה לוותר קצת. פנויים עשויים לפגוש אדם מיוחד ולפתח קשר ידידותי עמוק. אל תתלהבו מחיזורים והצהרות מילוליות שאין מאחוריהן גיבוי. אתם זקוקים לשקט כדי לסיים מיזם שהתחלתם בו. קרובי משפחה עשויים לסייע לכם בקטע הזה.

מזל דלי
עימות בנושא כספי מגיע לשיא למרות שניסיתם למנוע את ההתרחשות הזאת. מאבק כוחות חריף יגרור איבוד פרופורציות. הצד החיובי היחידי בבלגן הינו בתחום האישי בו השתחררו כמויות עצומות של כעסים שהרעילו אתכם מבפנים. השקט שלאחר הסערה יאפשר לכם בדיקה מעמיקה של המניעים הפועלים מתחת לפני השטח. לפנויים, הזדמנות רומנטית תופסת אתכם לא מוכנים. ייתכן כי העיתוי אינו הולם או שכבר רקמתם תוכניות אחרות.

מזל דגים
אתם מוציאים דברים מהקשרם. ייתכן שתתקשו לשלוט על היצרים שלכם ומצב זה, בתזמון חסר מזל, עלול להביא לתוצאות לא נעימות. זה פרק זמן בסימן של חוסר וודאות. הזדמנויות מפוקפקות עלולות לגרום לכם לתסבוכת מיותרת, זה הזמן להפעיל חשדנות כלפי אנשים שמבטיחים הבטחות גרנדיוזיות. אדם שכעסתם עליו מסביר לכם את המניעים להתנהגותו. יש בזה הקלה, גם אם אינכם מסכימים איתו.

מאמרים קשורים

Back to top button