אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 05.08-11.08

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
אתם עמוסי עבודה ומתחילים את השבוע במלוא המרץ הנדרש. שיתוף פעולה עם "יועצים" ואנשי מקצוע דורש מכם מאמץ מיוחד, כיוון שיש לכם דרך ייחודית לראות את פני הדברים. ההמלצה היא לא להתעלם ממה שאומרים לכם, על מנת להוריד את הסיכויים לטעויות, עד כמה שאפשר. הרקיע צופה עתיד נפלא עבור אלה מכם העוסקים בהוראה או ברפואה חלופית. במקביל, הוא מתריע מביקורתיות יתירה כלפי עצמכם וכלפי הזולת.

מזל שור
יש לכם חששות בנוגע למצבכם הכלכלי. עזרה תגיע ממקום בלתי צפוי אולם יחד עם זאת אל תצפו לניסים ונפלאות. קחו אחריות על ההתנהלות הכספית שלכם. אתם דואגים יותר מידי ועדיין מבזבזים יותר מידי באופן יחסי להכנסות שלכם. יהיה לכם קל יותר להגשים את המטרות שלכם במידה ותקבלו תמיכה מהחברים.

מזל תאומים
עיתוי מתאים לנסות לשקם מערכות יחסים שעלו בעבר על שרטון. הגיע הזמן לעשות סדר בבית ולזרוק חפצים לא נחוצים, במיוחד לאור העובדה שאתם שוקלים ברצינות שינוי מקום מגורים. לפנויים: להיפתח לאהבה גם אם התמונה לא נראית בדיוק כפי שדמיינתם. מספיק עם הביקורת והשיפוטיות. זה לא עוזר! גלו פתיחות לביקורת בונה. הסובבים אתכם רוצים בטובתכם, גם אם אתם סבורים כי לא כך הוא.



מזל סרטן
תקשורת יעילה מאפשרת סוף סוף העמקה של קשר אישי שהתחיל והתנהל בעצלתיים בשבועות האחרונים. מישהו שעושה עליכם רוש של אדם אדיש יגלה את פניו האמיתיות באופן מפתיע. לאחר שיפנה אליכם בבקשה לעזרה תוכלו לנווט את המערכת לכיוון הרצוי לכם. שמרו על פרופיל נמוך. אל תאיצו תהליכים לפני שאת בטוחים בכול מאת האחוזים שזה הצעד הנכון.

מזל אריה
אתם מגלים עניין בנושאים של רוחניות. תחום לא חדש אבל מוזנח לאחרונה. זהו כיוון טוב אם אתם מחפשים דרך ליציאה מן השגרה בלי לשבור מסגרות קיימות. שתפו את החברים הקרובים ובני משפחה ברגשותיכם. תתפלאו לשמוע שתקבלו תמיכה גם במקומות הלא צפויים ביותר. יש מי שרוצה להחזיר לכם טובה תחת טובה אך נראה כי אתם מוותרים. מצד שני, רצונו של אדם הוא כבודו.

מזל בתולה
סוף סוף אתם מרגישים שיש לכם מטרה של ממש והעניינים זורמים בקצב הראוי. אירועים מתרחשים במהירות ומשפיעים עליכם בעיקר בצורה חיובית. כיוון שסף השעמום שלכם נמוך, יש פה ושם גם רגעים של חוסר שביעות רצון וקיטורים. אל תהססו להביע את דעתכם אבל וודאו שזה נשמע על ידי האוזניים המתאימות. הרקיע צופה מזל והצלחה בהימור מפתיע.


מזל מאזניים
זה בדיוק הזמן להפגין את חוש הארגון שלכם ולמצוא את שביל הזהב בין הנחוץ לאפשרי. יש לכם נטייה לראות את המציאות בצורה עניינית ומעשית ויתכן שתאלצו להסביר כמה עובדות חיים הקשורות בגישה זאת לבן/ת הזוג, שמלא אומנם רצון טוב אבל קצת מרחף בעננים. הרקיע רומז על תהילה וכבוד, אך לא בהכרח על רווח כספי. זיכרונות מנבכי העבר מחזקים אתכם בהווה. במקביל, עשויה להופיע דמות שצצה אף היא מתוך ההיסטוריה.

מזל עקרב
לאחרונה יש לכם נטייה לבחור בדרך הקלה. לא בא לכם להתמודד עם קשיים, במיוחד כשמדובר בנושאים כספיים. יצר הבזבזנות עלול להפיל אתכם למלכודות. הרושם החיצוני חשוב לכם ולעיתים נדמה לכם שאתם חיים באיזה סרט. הגיע הזמן לצאת מהפנטזיות ולהתחבר למציאות. הבחירה כולה שלכם. גם אם מטבעכם אתם שמרנים כדאי שתגלו פתיחות לרעיונות חדשניים, בעיקר לאלה הקשורים לעבודתכם.

מזל קשת
אתם סובלים מחוסר שקט ומחוסר יכולת לתקשר בצורה רגועה. הדברים שאתם אומרים לא נשמעים טוב והקושי הגדול ביותר הוא בצד השני שמקבל הכול כביקורת. מוטב שתניחו לזה. בנוסף, נושאים כלכליים מעסיקים אתכם. יש מי שמוכן לתת לכם עצות קונסטרוקטיביות. שאלה האם אתם מעוניינים להקשיב. נראה כי אינכם רגועים בגלל חשבון פתוח שיש לכם עם אדם כלשהו. אם מדובר באגו, כדאי שתרדו מזה.


מזל גדי
אתם במצב רוח מצוין והדבר בא לידי ביטוי בכול התחומים. עיקרון הרצף חיוני להצלחה בתחום העסקי. לא להפסיק מידי פעם למנוחה. אתם קוטעים את הקצב הטבעי של הדברים ובכך מטרפדים את הניסיונות של עצמכם להתקדם. יש מישהו שמנסה לשכנע אתכם ללכת על שותפות עסקית. אל תמהרו. קחו את הזמן ואל תאפשרו לאיש להכניס אתכם לפינה. העיתוי בשל לקבלת החלטות. אנשים רבים מדי עוסקים במה שמתרחש איתכם אך האחריות מוטלת עליכם.

מזל דלי
לאחרונה אתם נוטים להאשים אחרים בבעיות שיש לכם עם…. עצמכם. התשוקות והרצונות שלכם הם למעלה מכוחותיכם, לפחות בשלב זה. אז- פשוט תרדו מזה. אתם סובלים מעומס ובעצם הייתם רוצים להסתגר ולהתנתק מכולם אבל יודעים היטב שזה בלתי אפשרי. כדאי מאוד שתקדישו זמן למחשבה כיצד אתם תורמים למצב שחוזר על עצמו שוב ושוב. אנרגיה של אדמה ושמיים משגרת אתכם אל מרחבי הטבע. אם רק יש באפשרותכם, תפרגנו לעצמכם חופשה.

מזל דגים
אתם מתנהגים בצורה שונה מהרגיל, מה שמאפשר לכם להגיע לאינטימיות אמיתית במקום בו קודם לכן, לא הצלחתם. הצעה שנראית מתאימה במיוחד תעלה על הפרק. אל תהססו ואל תתייחסו בחשדנות רבה מידי כי הצד השני עלול להרגיש ולהיבהל. לכו על זה בלי לחצים בזרימה טבעית ובזהירות. הרקיע רומז על תסבוכת או בעיה אשר הפתרון לה יגיע אליכם כאילו בהבזק חשמלי, בהברקת ברק. במקביל, הוא מציע לכם להימנע מדעות קדומות ומהשערות המבוססות על נורמות מקובלות של התנהגות.

מאמרים קשורים

Back to top button