אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 12.08-18.08

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
יתכן כי תקלעו למצב של תחרות מקצועית עם אדם קרוב. אם תדעו לנווט את העניינים בצורה נכונה והחלטית, לא תיווצר אי נעימות ממנה אתם מנסים להימנע. אתם מופתעים לגלות שיש לא מעט אנשים שיודעים על העניין למרות שאתם עמדתם בהבטחות ולא גיליתם מידע לגורם שלישי. קחו בחשבון עם מי "יש לכם עסק". אות קוסמי צופה מצב אשר על-פיו מתנהלת פרשייה רומנטית בעלת סיכויים רבים למימוש בעל תכלית. בדרך כלל הוא רומז על נישואין.

מזל שור
זה פרק זמן עם תחושות של הרפתקנות ורצון לצאת מהשגרה. כבר עשיתם דברים מטורפים בחיים שלכם, אז למה להפסיק עכשיו? אל תתנו לעצמכם להשתעמם כי אז גם בן/ת הזוג ישתעממו. זה הזמן המתאים לצאת לפעילות מרגשת ביחד, אולי לטוס בכדור פורח או לנסות צניחה חופשית? הכול כמובן מתוך הסכמה! אות קוסמי רומז על פרשיות הנסתרות מן העין אך מרטיטות את הלב. ייתכן שמדובר בסוד כלשהו שאתם נוצרים בליבכם.

מזל תאומים
מה שנחוץ לכם במלא הכנות, היא חופשה אמיתית שתאפשר מילוי מצברים. גם אם זה לא ממש מתאפשר לכם בימים אלה, לפחות תתפסו לכם כמה שעות שיתנו לכם "פסק זמן" לחוות את השקט ולהתחבר פנימה, למרות כל האקשן שקורה לכם בחיים. אל תתנגדו, כי זה לא יעזור. זה פרק זמן שכזה. פשוט תזרמו עם זה ותמצאו את ההזדמנות המתאימה. הרקיע קובע כי גם אם אתם מוצאים את עצמכם בתסבוכת כלשהי, הרי שיש לראות בה מעין קרש קפיצה לעתיד מזהיר וורוד.



מזל סרטן
תפקידים שהיו חסומים בפניכם עד לאחרונה נפתחים פתאום. האווירה בעבודה משתנה עקב שינויים שאינם תלויים ישירות בכם אבל ללא ספק, יש להם השפעה חיובית. המצב מעורר תחושת תחרות אך מי שדואג לאינטרסים שלכם ויכול להקפיץ אתכם לראש התור. זה הזמן להפעיל את הקסם האישי. בתחום הקריירה צפויות ידיעות מרנינות העוסקות בקידום. בתחום הרומנטי צפויה בשורה שמטרתה להדק ולהעמיק קשר קיים עד כדי הצעת נישואין.

מזל אריה
נראה שהכול אצלכם בסדר אלא שאינכם מקדישים מספיק זמן לאכילה נכונה ופעילות גופנית. אין קיצורי דרך ואם לא "תיקחו את עצמכם בידיים", הסיכוי שההרגשה הפיסית שלכם תשפר- לא גבוה. הבחירה היא שלכם. הרקיע רומז על שמחות וצהלות הקשורות בילדים או בצעירים במשפחה. במקביל, הוא מעורר פרשיות שהפכו לנוסטלגיה. אדם הפכפך עלול לטרטר אתכם ב- לך ושוב. גם אם אתם אופטימיים, כדאי שתכינו חלופות.

מזל בתולה
פרק זמן טוב עובר עליכם. אתם מקבלים מענה לכל השאלות שהציקו והיוו מקור למתח מיותר. האווירה בבית טובה ואתם מציגים חזית אחידה, לפחות כלפי חוץ. חברים יזמינו אתכם לצאת לבילוי. אל תסרבו. לפנויים- אתם נראים טוב ואין שום סיבה שבעולם שלא תמצאו מישהו/י לשיחת נפש או לסיים איתו את הלילה. הרקיע רומז על עימות כלשהו שההיחלצות ממנו דורשת מכם וויתורים ופשרות. הוא מעודד גישה פייסנית.


מזל מאזניים
נושא הזוגיות ממלא לכם את הדמיון עד אפס מקום. לא שזה רע, זה יכול להיות תענוג אמיתי אלא שתלוי עם מי. היכרות חדשה נראית מאוד מבטיחה אולם לפני שאתם מאבדים לגמרי את הראש – כדאי לשים לב גם לפרטים כדי להבטיח שעסקינן בקטע מתוק ומלהיב ולא במפח נפש. הרקיע קובע כי אם אתם מוצאים את עצמכם בקשר שאינו מסוגל להשביע את הפן הרוחני הטבוע באופייכם, כדאי שתשקלו מחדש את העניין כולו.

מזל עקרב
אתם עושים מה שנוח לכם ולא מתייחסים יותר מידי לרצונות של הקרובים אליכם. המצב הזה דורש תיקון במידה והרגשות של אנשים אחרים חשובים לכם, ויש להניח שכך הוא הדבר. אף אחד לא צריך לנחש שאתם טרודים מאוד ולא עושים "את זה- בכוונה". הימנעו מעימותים ונסו להיענות לטענות שמגיעות אליכם בעדינות במקום בתוקפנות. לא לשחק ב'בומרנג' רגשי. פשוט לא כדאי. הרקיע צופה לכם הצלחה במיזם כלשהו או בהימור מפתיע [כולל מהתחום הרומנטי], אשר הסובבים אתכם מגלים ספקנות לגבי סיכויי הצלחתכם בו.

מזל קשת
זה פרק זמן רומנטי. המגעים החלומיים שלכם עם אדם מרתק, צריכים עוד דחיפה קטנה ו… הקשר יכול להפוך לסיפור אהבה מלא תשוקה. נסו לבדוק את מידת ההתאמה והרצון שלכם באמת. הימנעו מפתיחה של ענייני הלב, רק על מנת להוכיח לעצמכם שאתם יכולים. אם יש לכם בן/ת זוג, צפו לשבוע נפלא! הרקיע מציע לכם לבחון פעם נוספת הצעה שהלהיבה אתכם, אך הפעם בעיניים ספקניות וביקורתיות.


מזל גדי
אתם פוגשים אנשים חדשים. יש מי שעשוי לגרום לכם להיסחף אל תוך מערבולת רגשית. אם אתם מוכנים להשקיע קצת מעצמכם יש סיכוי טוב להתפתחות קשר ידידותי פלוס. הכול פתוח והרוב תלוי בכם. העיתוי הוא קריטי אז שימו לב מי מנסה להתקרב אליכם, שלא תפספסו! הרקיע מתריע מפני היצמדות יתירה אל עקרונות שמרניים ובעצם, הוא קורא לכם לגלות פתיחות כלפי שינויים והתחדשויות בחייכם.

מזל דלי
זה פרק זמן עמוס. חיפושים וסידורים ממלאים את לוח הזמנים שלכם עד אפס מקום. הרקיע דוחק בכם להפגין את עוצמתכם האישית ולנתק כבלים העלולים לגרום לתלות יתירה באחרים. אל תשמרו בבטן את כוונותיכם. כדאי שתעשו לעצמכם יחסי ציבור והניחו את הצניעות למועד אחר. יש מי שחולק איתכם חוויות אינטימיות בהן התנסה. כל שאתם צריכים הוא להקשיב מבלי לנקוט עמדה.

מזל דגים
זה פרק זמן טוב. בא לכם להתפנק ובעצם למה לא? פשוט תצטרכו להתאזר בסבלנות עד לאותו סימן מיסטי. ההמתנה תצדיק את עצמה והבילוי יהיה בדיוק מה שאתם זקוקים לו. בעבודה נוצר מצב שכלל לא נעים לכם. יש מישהו שמנסה לחקור אתכם ושואל יותר מידי שאלות אישיות. גלו אסרטיביות! זהו עיתוי ממוזל ומבורך המציע לכם לזרום עם הקיים מבלי להתחשב ב"מה יגידו השכנים".

מאמרים קשורים

Back to top button