אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 02.09-08.09

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
אתם צפויים לבלות חלק מזמנכם בנסיעות ארוכות, אך אל תשכחו להקדיש זמן למנוחה. סיטואציה שתתרחש במקום העבודה תגרום לכם "להתעורר" ותפתח עבורכם אפשרויות חדשות. שדרגו את הקשר שלכם עם הבוס. ארוחת צהריים משותפת עשויה להועיל יותר מכול 'שיחה רצינית'. אם אנשים מהעבר הרחוק עדיין מנהלים אתכם, כדאי לבדוק איך אפשר לשנות את הדפוסים המובילים לפספוסים.

מזל שור
זה פרק זמן שמוקדש לענייני בית. אתם עסוקים בחיפוש וסידור מסמכים. חיי החברה שלכם מקבלים פן חדש ומרענן. למי שלא נמצא בקשר, אתם יכולים להעז ולעשות את הצעד הראשון לכיוון מישהו שמעוניין בכם מאוד אך מחכה לאיתות. הפנימו את הרעיון הקובע כי אדם רוחני עושה כל שביכולתו כדי להימנע מתלות באחרים, בעיקר הוא נמנע מתלות כלכלית. ביום שלישי מתוכנן אירוע חברתי שחשוב לכם מאוד להשתתף בו.

מזל תאומים
אתם מוגדרים כטיפוסים ספונטאניים ואכן זה חלק מהקסם האישי שלכם. יחד עם זאת, אי אפשר לחיות לנצח בעולם הדמיון וה-'סמוך'. מומלץ לעשות כול מה שביכולותיכם כדי להבטיח את העתיד ולא למצוא את עצמכם עומדים בפני 'שוקת שבורה'. זה לא אומר שאתם צריכים להתיישב ולהתחיל לדאוג. להיפך! התכנון המוקדם ימנע מכם סערות נפש מיותרות. הנומרולוגיה מחברת אתכם עם המספר 5 שתכונותיו והמילים הנרדפות שלו הן: תקשורתיות, חוסר מנוחה וחוסר התמדה, בילויים קלילים, צורך בניידות, ידידות, מסחר ושיווק פרסום ותהילה.



מזל סרטן
בימים אלה תפגשו אנשים שיגלו בכם עניין מיוחד. הרצאה או סדנה שתשתתפו בה תעורר בכם רצון לבדוק נושא חדש. עם כול ההתלהבות שלכם- לא לפעול בספונטאניות. תבדקו לעומק. בתחום העבודה אתם קצת מחפפים לאחרונה והגיע הזמן שתיקחו את עצמכם יותר ברצינות. הפנימו את הרעיון הקובע כי אדם רוחני מסייע לאלה הזקוקים לעזרתו: בצניעותו הוא מסתלק ונעלם מיד עם תום העבודה מבלי לצפות לגמול כלשהו. הנומרולוגיה מחברת אתכם עם המספר 2 שתכונותיו הן: ביתיות ומשפחתיות, חום, אהבה, פינוקים ומסגרת, אהבת בילויים אינטימיים בבית, השקעות זהירות, שהייה סמוך למקווי מים, טאקט, דיפלומטיות ורגשנות רבה.

מזל אריה
זה פרק זמן אופטימי. אחרי תקופה של ניסיונות התקרבות עקרים- אתם מגיעים להרגשה של אינטימיות מבורכת עם הפרטנר. בא לכם ליהנות ולחגוג ואתם נהנים משיתוף פעולה פורה. תנו לעצמכם לזרום. ככלל, פרק זמן זה הוא עיתוי מתאים להקדישו לשיפור איכות החיים ולזמן איכות עם בני המשפחה. הפנימו את הרעיון הקובע כי גם בנסיבות המבטיחות התקדמות, עלולים לצוץ מכשולים: כאשר מופיעים המכשולים בצורת אנשים עוינים, תמיד כדאי לנהוג בהם בנדיבות.

מזל בתולה
מצב הרוח הרומנטי שנחת עליכם גורם לכם להיות מקסימים יותר מתמיד. בקצב הזה אין לאף אחד צ'אנס לעמוד בפניכם. פרויקט חדש שאתם מתכננים עומד לקרום עור וגידים בעזרת אדם בן מזל דלי. אל תתנו לאנשים אחרים לתפוס טרמפ אחרי שאתם טרחתם והכנתם את הקרקע לעסקה רווחית. הפנימו את הרעיון הקובע כי אדם רוחני מתייחס בצניעות ובענווה אל הבאים להתייעץ איתו ואינו נותן להם להרגיש כי הוא נעלה מהם.


מזל מאזניים
צפויה התפייסות עם אדם שלא הייתם איתו בקשר זמן רב. הצד הנעים והרך מאפשר התפתחות קשרים חברתיים מצוינים. אין לכם מה לדאוג לגבי מצבכם הכלכלי. שיפור צפוי בקרוב. יש לכם את הכישרון והאינטליגנציה להתאים את עצמכם למצבים משתנים, במיוחד בתחום העבודה. אז עוד מאמץ קטן ואתם על הסוס. הפנימו את הרעיון הקובע כי אדם רוחני שומר על כבודו והגינותו לכל אורך הדרך ואינו משנה את אופיו גם בנסיבות קשות. כך הוא זוכה בהערצת הסובבים אותו על אצילותו.

מזל עקרב
מצב הרוח שלכם מרומם ועליכם להקפיד לא לתת לאף אחד לקלקל לכם. הקדישו חלק מהזמן לעצמכם לפינוק ולהתרגעות. אתם מצליחים להתמודד עם עומס עבודה בגלל שאתם סוף סוף מאושרים ממש. תסמכו על עצמכם והיו אופטימיים בקשר לעתיד. על תחששו להטיל על בני משפחה משימות שדורשות אחריות. האצלת סמכויות זה עניין מבורך. הפנימו את הרעיון הקובע כי הגשמה של מטרות גדולות נעשית תוך כדי התקדמות ונחרצות. במצב של נסיגה, ניתן להגשים "עניינים פעוטים" בלבד.

מזל קשת
מילת המפתח לפרק זמן זה היא טאקט. אתם מעירים כלאחר יד הערה שגורמת להתלקחות קונפליקט לא צפוי. עליכם להקפיד לחשוב קצת יותר לפני שאתם פותחים את הפה. אל תצפו מאחרים להקשיב לכם ולעשות כרצונכם לאחר שאתם בעצם יורדים עליהם. מישהו מבני הבית זקוק לתמיכה ותשומת לב. הפנימו את הרעיון הקובע כי אדם רוחני אינו מתלונן כאשר שורר מצב של התנגדות, אלא אף משתמש בו על מנת לחזק את עצמאותו.


מזל גדי
זה פרק זמן טוב לרומנטיקה ואינטימיות. מתאים במיוחד לצאת החוצה לפיקניק, שייט או הליכה ממושכת על שפת הים. למרות שבדרך כלל זה לא ממש הסגנון שלכם. יוזמה ברוכה מגיעה מבן המין השני בצורת הזמנה שלא ניתן לסרב לה. המהלך המפתיע מותיר אתכם פעורי פה ולמרות זאת אתם מוצאים את עצמכם נהנים מבילוי לא שגרתי. ייקח לכם כמה שעות להתאושש. הפנימו את הרעיון הקובע כי רגליים חזקות הינן הכרחיות אמנם בביצועה של כל משימה, אך עדיין הכוח השכלי חשוב יותר.

מזל דלי
אתם מרגישים בגלים של אנרגיות חיוביות ואין מצב שתישארו בבית בימים אלה, גם אם בן/ת הזוג שלכם יתחנן. אתם חייבים לצאת ולפרוק עודפים כדי לא להתפוצץ. גם ככה נראה לכם שוויתרתם בזמן האחרון יותר מידי. מי שיצא לבלות כמעט בטוח שלא יסיים את הערבים לבד. אל תוותרו על ערבים נהדרים, בשביל אף אחד. הפנימו את הרעיון הקובע כי אדם רוחני אינו מתייאש לעולם ואינו מניח לנסיבות חיצוניות להפריע לו בביצוע משימותיו. הוא יודע כי רק הוא עצמו אחראי לגורלו.

מזל דגים
לפעמים אתם חושבים שאין גבול ליכולות שלכם ולעיתים נראה לכם שכול משימה ולו הקטנה ביותר היא יותר מידי. אז עכשיו הוא אחד מאותם פרקי זמן בהם אין לכם כוחות נפש לעשות את מה שנחוץ. נסו לשמור על פרופיל נמוך ואל תעשו מה אינו חיוני בהחלט. אל תתנו לאנשים שכוונותיהם אינן ברורות לכם להתערב לכם בחיים. הפנימו את הרעיון הקובע כי עזרה הדדית בין אנשים היא אבן היסוד להצלחתכם: אל תהססו לפנות אל שותפויות ועבודת צוות.

מאמרים קשורים

Back to top button