אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 09.09-15.09

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
על מנת למשוך אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת ה'תשע"ט. אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא סנדלית כחולה שהיא אבן טובה עבור רומנטיקנים הנוטלים את מקל הנדודים ויוצאים לחפש את הנפש התאומה שלהם מעבר להרי החושך (או בהודו ובתאילנד). האבן תאפשר לכם להפעיל שיקול דעת הגיוני במצבים בהם אתם עלולים להיסחף אל חופים אבודים. מיטיבה ומשפרת את עולם החלומות, מביאה עימה בשורות אופטימיות ומגינה מפני סיוטים.

מזל שור
על מנת למשוך אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת ה'תשע"ט. אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא טורמלין אשר על פי המיסטיקה המצרית פילסה לעצמה דרך מכדור הארץ עד השמש ובחזרה. זו הסיבה לכך שהיא אספה בדרכה את כל הספקטרום של גווני החמה. הטורמלין מלאה וגדושה בחסד ורחמים קוסמיים ומיטיבה עם זוגות אוהבים. יופייה המופלא של האבן מנוצל על ידי מעצבי תכשיטים.

מזל תאומים
סיטרין צהובה שהייתה מקודשת לזוגות אוהבים בעמים הקלטיים והסקוטים. האבן תיטיב עם 'תאומים' בעלי נטיות רוחניות ורומנטיות הזקוקים לעוגן בעולם החומרי, שאם לא כן ילכו לאיבוד. אבן אשר כדאי לכם לשאתה כקמע המביא בכנפיו שפע של מזל והצלחה לנישואין מאושרים בעלי בסיס כלכלי איתן. הסיטרין תעזור למי מכם להתגבר על רגשי נחיתות ודימוי עצמי שלילי.



מזל סרטן
על מנת למשוך אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת ה'תשע"ט. אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא דיופטז שעשויה מרבדים מטריפים של מינרלים ירוקים ונהוגה בשימוש עבור אוהבים הסובלים ממוסר כליות ונקיפות מצפון. האבן תביאכם לחשיבה ברובד גבוה של מודעות עצמית ותעזור לכם לטעון את מצבריכם הפיסיים והנפשיים. תוכלו להעניק אותה לכל מי שאיבד מן האנרגיות שלו. מומלצת לשימוש עבור סרטנים הזקוקים להגנה אנרגטית כפועל יוצא מחרדותיהם.

מזל אריה
על מנת למשוך אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת ה'תשע"ט. אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא סרפטיין שתעניק לכם הגנה מפני מחזרים הרפתקנים המבקשים לנצל את טוב ליבכם. אבן מהממת עבור אריות השמים פעמיהם אל הג'ונגלים של ברזיל, או הסוואנות של אפריקה. מומלצת ליוצאים אל האזורים הטרופיים. תפגיש אתכם עם דמויות מרתקות ותיצור היכרויות מפתיעות במקומות לא צפויים. יש לבצע מדיטציה על אבן זו, אם רוצים להרגיע כאב. טובה עבור הסובלים משברון לב.

מזל בתולה
על מנת למשוך אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת ה'תשע"ט. אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא יולקסייט לבנה אפורה המפורסמת ביכולתה לפרק לגורמים כל בעיה רומנטית שממבט ראשון מותירה רושם קשה ומורכב. טובה במיוחד עבור המופנמים שבין ילידי מזל בתולה המבקשים להתוודות על רגשותיהם. מצוינת עבור 'בתולות' המעניקים צורה למופשט. אבן חובה למבריאים ולמתאוששים מהלם רומנטי.


מזל מאזניים
על מנת למשוך אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת ה'תשע"ט. אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא פרינייט שנפלאה עבור 'מאזניים' המבקשים ליצור קשר עם ישויות רומנטיות מן העבר, ובכלל זה גם דמויות המעולפות ברזי מסתורין שניתן לחדור אל תוכן בסיוע דמיון מודרך ובאופן אינטימי. זו אבן מופלאה עבור המבקשים לעשות את מה שמכונה בשם: "שאלת חלום" או הרוצים לזכור את חלומותיהם. תעניק לכם חלומות נבואיים גם במהלך שעות היום.

מזל עקרב
על מנת למשוך אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת ה'תשע"ט. אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא מלכית הנחשבת לפייה הטובה של בני נעורים ואנשים צעירים. תשכיח מכם צרות באהבה ותביא מזור לנפשכם הדוויה. תשמש כמרכיב מוביל בקמעות שנועדו להגן עליכם מפני כישוף ועין הרע. תזהיר ותתריע על אויבים נסתרים. תוכלו להיעזר בה בשעה שתתורו אחר חפצים שאבדו לכם. מגלה מטמונים ואוצרות גם בתחום חיי הרגש.

מזל קשת
על מנת למשוך אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת ה'תשע"ט. אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא אגת האש המופלאה שתספק הגנה לגוף האסטראלי שלכם. טובה במיוחד עבור קשתים שרווקותם נמאסה עליהם והם מבקשים להינשא. תגן עליכם מפני כישוף. תרחיק מכם חורשי רעה או את הזוממים להכשילכם. יש להעניק אותה לקשתים שפוחדים מן הצל של עצמם. תשליט סדר בחייהם הרומנטיים של המבולגנים שביניכם.


מזל גדי
על מנת למשוך אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת ה'תשע"ט. אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא פרידוט שתמריץ את ההססנים שביניכם שטרם החליטו על נתיבותיהם הרומנטיים. תרגיע גדיים בעלי סף רגישות נמוך, תפיג חרדות בזוגיות ותשכך משקעים. תנקה ותטהר את צ'קרת הלב ותשחרר חסימות אנרגטיות שהפריעו לזרימתה החופשית של האהבה. נוהגים לכנותה האינסטלאטור של הנפש.

מזל דלי
על מנת למשוך אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת ה'תשע"ט. אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא פלורייט היפהפייה, הרכה והעדינה שהמצרים הקדמונים גילפו ממנה את החרפושיות המפורסמות. טובה במיוחד עבור דליים המבקשים ליצור קשר עם זיכרונות העבר, או מתרפקים על ילדותם האבודה. אבן מופלאה עבור כל מי שרוצה להיפטר מרגשי אשמה באהבה.

מזל דגים
על מנת למשוך אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת ה'תשע"ט. אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא אמרלד ירוקה הידועה עוד מימי מצריים העתיקה כאבן טובה לאוהבים, אך גם כזו שעלולה לנפץ את הקשר אם אחד מבני הזוג יהיה מעורב בבגידה. תשפר את הזיכרון שלכם ותתרום לפיתוחם של חושים על טבעיים. תועיל לדגים חובבי עולם המסתורין. רומנטיקנים בסטייל גותי עשויים למצוא בה את הפייה הטובה שתלווה אותם במלאכתם.

מאמרים קשורים

Back to top button