אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 16.09-22.09

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
יוזמה חדשה שקשורה לחיים האישיים עולה על הפרק. יש לכם כלים וכוחות פנימיים להתמודד עם מה שהחיים מזמנים לכם. אל תטרפדו אתגרים חדשים שמציעים לכם בעבודה רק כי אתם חוששים שלא תעמדו במבחן המציאות. יש סיכוי גבוה שעד סוף השבוע תגיע אליכם ידיעה משמחת ממישהו שלא הראה 'סימני חיים' מזמן. במקביל, הרקיע מבשר על תקופה עליזה ונטולת דאגות, אך אין לבנות על מסגרת כלשהי.

מזל שור
בא לכם ליישר קו עם כמה וכמה אנשים שנדמה לכם שלא היו הוגנים כלפיכם. יחד עם זה, זה לא בלתי אפשרי שאתם טועים ורואים רק את צדו האחד של המטבע. כדאי להכניס קצת יותר בהירות למצב ולהתחבר בצורה מדויקת יותר למציאות. משמעת עצמית, התפכחות מאשליות ויעוץ מקצועי. את כל השאר תשאירו לכוכבים. במקביל, הרקיע רומז על הצלחה הבאה אליכם כתוצאה מהבסת יריבים ומתחרים.

מזל תאומים
חופש וניידות הן מילות המפתח המאפיינות אתכם אך יחד עם זאת יש לכם צורך, בימים אלה, באלמנטים של יציבות וגם במידה לא מבוטלת של ודאות. בשטח נוצרים מצבים בהם אתם נתקלים שוב ושוב באנשים שמעוררים בכם חשדות כבדים בנוגע למידע שהם מספקים לכם. אבל כיוון שקשה מאוד להוכיח את הדברים, הערפול מעורר אצלכם רגשות תסכול חזקים. במקביל, הרקיע מייצג הצלחה והישגים הבאים לאחר תקופה של מאמצי סרק.



מזל סרטן
אתם באמת משתדלים ומשקיעים מאמצים בכיוון של עשיית כסף. המצב הכלכלי דורש שיפור עדיין ודווקא עכשיו משהו גורם לכם להרגיש לחץ. אתם חשים שספקות כבדים מתגנבים אל הלב ומאבדים לפתע את הביטחון באנרגיות הגבוהות שיש לכם בדרך כלל. פגישה בשעת לילה מאוחרת, עם בן מזל אריה, תניב מהלך מפתיע. במקביל, הרקיע מייצג הצלחה חומרית ומדגיש את היבטיו הגשמיים של הניצחון.

מזל אריה
הערכה עניינית של המצב תעזור לכם לצאת מהפלונטר הרגשי אליו נקלעתם. זה לא הזמן לסנטימנטים אלא לשיקול דעת קר! כדאי שתבהירו את עמדתכם בצורה הכי קצרה והכי ברורה שרק אפשר. פעמים רבות אנשים לא מבינים מה אתם באמת רוצים ומה נאמר מתוך נימוס. במקביל, הרקיע מבשר על כבוד ועל תהילה, אך אין בו תשוקה או ספונטאניות.

מזל בתולה
צפויה ירידה משמעותית במתחים גם בעבודה וגם בבית. אתם בטוחים שאתם צודקים ומנסים להבהיר זאת לכל מי שנמצא בקונפליקט אתכם. הגיע הזמן ללמוד להקשיב (ולא רק לשמוע) את הדברים שיש לצד השני להשמיע. במישור הכספי, יש לנהוג בזהירות. קלקולים של מכשירים בבית, עלולים להכניס אתכם להוצאות בלתי צפויות. במקביל, הרקיע רומז על אדם רב עוצמה שיעזור לכם להיחלץ ממצבים מביכים.


מזל מאזניים
שוב ושוב אתם נופלים לתוך מצבים שאינכם יודעים איך להיחלץ מהם. אתם כועסים ומסתובבים כל הזמן כמו אריה משחר לציד. אתם מעורבים בבלגנים מפה ועד להודעה חדשה. הנחת היסוד שלכם צריכה להיות שיש להניח לאנשים סביבכם להבין רעיונות ולבצע משימות בקצב שלהם. לא ללחוץ בכוח, כדאי להירגע! במקביל, הרקיע רומז על הצורך לעשות יותר למען עצמכם ולמען פריקת עודפי האנרגיה הפיסית שלכם.

מזל עקרב
אתם מלאי מרץ ונראה ששום דבר ואף אחד לא יכולים לעמוד בפניכם. האנרגיות שאתם משקיעים בתחום החברתי משתלמות בהחלט, ואתם מגלים עד כמה זה נעים להיות מחוזרים. זרימת האנרגיה החיובית מבטיחה פריחה בחיי האהבה. למי שלא נמצא בקשר קבוע- זה הזמן לתפוס ריגוש. עשו זאת לבד ואל תספרו לאף אחד את מה שקורה. כדאי לשמור על דיסקרטיות. במקביל, הרקיע מדגיש היבטים של אושר גדול ושל סיפוק שאין למעלה ממנו. איזהו עשיר? – השמח בחלקו.

מזל קשת
לא כדאי לכם להתחיל בפרויקטים חדשים דווקא עכשיו. את כל התוכניות הגרנדיוזיות דחו לזמן מתאים יותר. מישהו במשפחה דורש את נוכחותכם האישית. גם בעבודה יש עומס. מה שיכול לשפר לכם את מצב הרוח זאת חופשה אמיתית, גם אם כרגע זה בלתי אפשרי. אתם מתנחמים בעובדה שיש לכם בן/ת תומכים. הרקיע תובע מכם לפעול במהירות ומבטיח הצלחה לאלה מכם המעדיפים "לחתוך" מאשר להתבשל במיץ של עצמם.


מזל גדי
זה פרק זמן חלומי להתפתחותו של רומן חדש או להעמקת קשר קיים. מתגברת המודעות לצורך הפנימי שיש לכם בתחום החיים האישיים בכלל, וחיי האהבה בפרט. אתם מרגישים שלעיתים אתם לא מבטאים את עצמכם בצורה מדויקת מה שגורם לקצרים בתקשורת, למרות הכוונות הטובות. מה לעשות? להתנסות! במקביל, הרקיע מציע לכם ליהנות מן הקיים ולא לחקור במופלא ובנסתר מן העין.

מזל דלי
אל תיקחו כל דבר ברצינות רבה כל כך. נדמה לכם שלאף אחד אין בעיות כמו שיש לכם. את הקונפליקטים שאתם חווים יש לחלק לפי סדר הדחיפות ולטפל בהם אחד אחד. למרות האווירה בבית כדאי להתאזר בסבלנות ולחכות לשעת כושר. זה מתקרב! שווה לחכות! הרקיע מבשר על תקופה בה אתם קוטפים את פירות עמלכם. אנרגיות טובות זורמות אליכם מכיוון ילידי מזלות האדמה: גדי, שור ובתולה.

מזל דגים
בימים אלה אתם מצליחים להירגע קצת מהמתח בו הייתם שרויים לאחרונה. המועקה מתעופפת לה החוצה דרך החלונות הפתוחים ואתם מסוגלים לנשום מלוא הריאות אוויר צח ולהאמין שדברים אכן עומדים להשתנות בכיוון החיובי. המחיר שאתם משלמים על טעויות העבר גבוה מספיק גם בלי שתענישו את עצמכם. קנו ספר בדיחות וקראו עד הסוף. במקביל, הרקיע רומז על פרשיות שהשתיקה יפה להן.

מאמרים קשורים

Back to top button