אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 23.09-29.09

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
חרף אווירת החג תיתכן התדרדרות מורגשת במצב הרוח. אתם חשים צורך לשפר את היחסים עם אנשים שנמצאים סביבכם, למרות שברור לכם שזאת אינה משימה קלה במיוחד. במהלך השבוע תוכלו להתחיל ליישם את המשימה. תנו לצד הרך שלכם להתבטא כלפי חוץ והפסיקו לרחם על עצמכם. במקביל נסו להדגיש את האופטימיות. צפויה אנרגיה קוסמית שמייצגת בילויים ואושר, הנאה והצלחה.

מזל שור
חרף אווירת החג תיתכן תחושה של חוסר נוחות לגבי אדם מסוים שמנסה להתקרב אליכם דווקא. אתם חשים רגשות מעורבים כלפי אותו אדם. החליטו מה אתם רוצים לעשות, מכיוון שכרגע המסרים שלכם מבלבלים בגלל דו המשמעות הצפונה בהם. אין כאן שום סיכון מלבד לאבד חבר/ה שבעצם ממילא אינכם מעוניינים בחברתם. צפויה אנרגיה קוסמית שמייצגת פרויקט חדש שעשוי לדרוש מאמץ רב או השקעה גדולה של אנרגיה.

מזל תאומים
ייתכן כי הודות לאווירה החגיגית צפויה פריצת דרך במערכת יחסים רומנטית. מגורים משותפים זה משהו שבהחלט הגיע הזמן לדבר עליו, גם אם אתם לא לגמרי שלמים עם הרעיון. אנשים נוספים שאיתם תבלו את ימות השבוע יהיו שותפים לשמחה הכללית. קשה לכם לשבת במקום אחד? צאו לטייל. הפכו את האנרגיה התזזיתית למשהו חיובי! צפויה אנרגיה קוסמית שמייצגת רצון טוב, בריאות טובה ואושר.



מזל סרטן
בניגוד לאווירה החגיגית נראה כי מצב הרוח שלכם קרבי בכל מה שנוגע למערכות יחסים. קשה לכם לשמור על אופטימיות ושלוות נפש כאשר ההרגשה היא שהצד השני מטרפד כל מהלך חיובי. יתכן כי עליכם לשקול מחדש את כל העניין. מישהו מנסה לא לעמוד בהבטחות ולכם יש פחות סבלנות מאשר בעבר להקשיב לתירוצים ולסיפורים חסרי שחר-בצדק. אנרגיה קוסמית רומזת על שינויים ממוזלים בכל תחומי החיים.

מזל אריה
בכל הנוגע לסגפנות ולצניעות, כדאי שתביאו בחשבון כי החוכמה היא לא להצטמצם עד בלי די, אלא דווקא לאפשר ולפרגן לעצמכם למצוא את המרחב הפיזי הנפשי שאתם זקוקים לו. הודות לאווירת החג גוברת המודעות לתהליכים המשמעותיים שאתם עוברים בזמן האחרון. תרשו לעצמכם! אנרגיה קוסמית מייצגת מזל בלתי צפוי, כמו גם אירועים מדהימים. אדם שמחזיק את קלפיו קרוב לחזה מצפה מכם לנהוג עימו בגילוי לב. כדאי שתראו לו את הדלת.

מזל בתולה
התחום הזוגי מעסיק אתכם אבל אתם לא מוצאים דרך להבין מה בדיוק קורה ואיך לצאת מהפלונטר. אין ספק שעליכם ללמוד עוד כמה 'שיעורים' לפני שתוכלו להתקדם הלאה. כיבוד עקרונות פנימיים מהווה הנחיה ברורה לגבי סוג האנשים שאתם צריכים להתחבר אליהם. לא לוותר בגלל אילוצים ולו המלחצים ביותר! צפויות אנרגיות רוחניות הרומזת על קשר חזק למיסטיקה.


מזל מאזניים
דחיפה קטנה של המזל עשויה להפוך את הקערה על פיה לטובה ולהכניס אתכם לתהליך של שינוי מבורך, וטוב שכך. נראה שאתם עולים על דרך המלך מבחינה חברתית בעקבות מהלך ספונטאני, ממש לא מתוכנן מראש. ההחלטה לנסות פתיחות רגשית שלא יכולתם להתחבר אליה קודם לכן, מאפשרת לכם ליהנות באופן מיוחד מחוויה מזדמנת. אנרגיה קוסמית שמגיע ממש בזמן החג, רומזת לכם להתרכז בהתפייסות לאחר מריבה או עימות קולני.

מזל עקרב
אתם עוברים תהליכים שדורשים סבלנות רבה. מבחינה רגשית צפוי לכם בסופה של תקופה חגיגית זו משהו מרתק וחיובי במיוחד- מעין 'לידה מחדש'. זה קשור לפנטזיה אישית שבקרב המשפחה לא כל כך מבינים. ההצלחה שלכם מובטחת אבל צריך להתקדם בזהירות ולבדוק כל צעד לפני הביצוע. אנרגיה קוסמית יוצרת הרגשה של שלווה וסיפוק ומבטיחה פתרון אופטימי לבעיות המטרידות אתכם.

מזל קשת
לרעיונות שלכם, אשר מקדימים את זמנם, אין פידבק חיובי מצד הנוגעים בדבר. במקום להיעלב ולהתחפר בעמדותיכם אתם יכולים לבחור להיות במקום אשר יותר מאפשר ופחות כפייתי. אגו פגוע? הזמן אינו מתאים להתעסק עם העניין הזה! אנרגיה קוסמית מדגישה הגיון ושכל ישר, שיש להשתמש בהם לצורך פתרון הבעיות. מישהו מנסה לתמרן אתכם אל פינה שלא ממש בא לכם להיות בה. במקביל, תוכלו להגיע להבנה שאפשר לחיות איתה.


מזל גדי
נראה כי הבית והמשפחה גוזלים את מרבית זמנכם ואתם מרגישים חנוקים קמעה. לרבים מכם די נמאס מכול ההתחייבויות שמפילים עליכם ובא לכם להתנתק. חשוב שתנסו לראות את המצב דרך עיניים של בן/ת זוג. תחושה של בלבול יורדת עליכם ואתם לא בטוחים איך לנהוג. שיחה עם מישהו קרוב אליכם רק משפיעה עליכם לרעה. אנרגיה קוסמית רומזת על ידידות יותר משהיא רומזת על אהבה וריגושים.

מזל דלי
נראה כי קשר חדש עומד על הפרק. הדברים יסתדרו אבל לאט לאט. אנרגיה קוסמית רומזת לכך שדרושה החלטיות רבה יותר כדי לזכות בהצלחה. צפויה לכם חגיגה בדבר-מה שנראה כמו משחק. אל תופתעו אם דווקא הקרובים לכם לא ממש יפרגנו. מפגש חברתי מוזר יתרחש בשעות הלילה, זאת תהיה הצלחה מבחינה אישית למרות שיהיה לידכם מישהו שיתלונן ויעכיר את האווירה השמחה. לא כולם צריכים להרגיש בדיוק כמוכם. אל תיקחו את זה בתור עלבון אישי.

מזל דגים
צפוי שינוי משמעותי בחייכם. אם לא תתעקשו לקבל דווקא את מה שאי אפשר, יהיה לכם מאוד טוב ובקרוב. פרק זמן נעים עובר עליכם. העבודה זורמת והחיים החברתיים פורחים. בזוגיות יש שינויים מבורכים ואם תמשיכו בדרך שבה בחרתם צפויה לכם אהבה גדולה. עבור הפנויים צפויה התחלת יחסים בקצב איטי. אל תתנו לעובדה זאת להרתיע אתכם. אנרגיה קוסמית קובעת כי דרושה גישה מקורית, ולא סתם חיפוש אחר השגרתי והנדוש.

מאמרים קשורים

Back to top button