אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 30.09-06.10

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
התחום שבינו לבינה דורש בדק בית וזאת בשל אנרגיות אדישות המרחפות על הבית השביעי שלכם, בית הזוגיות. לא חייבים לצאת בהצהרות אהבה קולניות ולפזר זרי פרחים בכל הבית, אך מעט תשומת לב ומילה טובה, דרושים מאוד כדי להבעיר אש חדשה במדורה. כדאי מאוד ליזום יציאה למקום בילוי רומנטי. ארוחת ערב לאור נרות ושיחה גלויה ואמיתית תוביל להמשך מסעיר. אתם עשויים למצוא את עצמכם נהנים מכל רגע, הרבה מעל למה שציפיתם.

מזל שור
הרצון לא לעבוד קשה ולעשות את כול קיצורי הדרך האפשריים, מאפיינים פרק זמן זה. אתם מגלים סימני עייפות ושחיקה. חשוב שתתנו לעצמכם קצת זמן להתאושש. אתם מנסים להיות מתוחכמים ולחסוך אנרגיות כדי להפנותן למקומות הנכונים. בעיקרון אלה הם צעדים נכונים, אך דאגו לפעול מתוך תוכנית ומטרות ברורות ומתואמות מראש. הרקיע קובע כי העובדה שלקיחת סיכונים לפעמים משתלמת, אינה צריכה לסנוור את עיניכם מפני המכשולים הטמונים בה.

מזל תאומים
אתם מרגישים נוח עם חבר/ה משכבר הימים שמופיע/ה באופן מפתיע. יש לכם מקום לשפוך את הלב. בתחום הרומנטי תיתכן אכזבה. התוכניות שרקמתם לא בדיוק מתגשמות, מה שמוכיח לכם בפעם המי יודע כמה שעליכם להתגבר על הצורך לפתח ציפיות שאינן מבוססות על שום דבר. הרקיע קובע כי אם קשר כלשהו מכביד עליכם, הרי שרק פעולה חדה ונחרצת תחלץ אתכם ממנו. יש מי שמנסה להפיל עליכם את הפשלות שלו. חושיו הערים רומזים לו כי קל להציף אתכם ברגשי אשמה.



מזל סרטן
בשיחה שמתפתחת עם אדם מחיי היומיום שלכם, יש לכם הרגשה של 'קליעה למטרה'. פתאום נופלים לכם אסימונים ומתבררים דברים שבמשך זמן רב לא הייתם סגורים עליהם. תחושת ההארה מלווה אתכם במשך כול הזמן וגורמת לתחושת אופוריה. זה הזמן לאסוף כוח ולהתקדם. הרקיע קובע כי יהיה זה מן התבונה לנהוג בזהירות, אבל ביקורת עצמית יתירה עלולה להוביל אל קיפאון.

מזל אריה
באמת הגיע הזמן שתקבלו את עצמכם על מגבלותיכם ועל יתרונותיכם. אל תראו בכל עיכוב כישלון שמבשר את סוף דרככם המקצועית או האחרת. אתם עומדים יותר מידי זמן במקום אחד ולכן זאת התחושה שמתקבלת. בעצם, מבחינת היכולות, השמיים הם הגבול. השתמשו בכושר הביטוי והיצירתיות שלכם. הרקיע קובע כי אתם צריכים להתעלם ממשקעים אישיים ולהתרכז אך ורק במה שטוב עבורכם.

מזל בתולה
זה פרק זמן מרתק. שילוב של עסקים ותענוגות מאפשר להעביר את הימים הללו בכיף. אתם זקוקים למרחבים ולחופש וזה בדיוק מה שקורה. מפגשים עם אנשים מעניינים פותחים לכם צוהר לעולמות שלא הכרתם. כדאי לפתוח את הלב ולהקשיב באמת, ולא רק למען הנימוס. יש לכם הרבה מה ללמוד. הרקיע קובע כי כאשר מתעורר צורך עז בשותפות, אין לתת אמון עיוור בצד השני.


מזל מאזניים
אתם מתלבטים ומתחבטים בשאלות הרות גורל אבל בעצם, סוד האושר הינו פשוט, במיוחד עבורכם. אתם יודעים מה אתם צריכים: הרמוניה ושלווה פנימית שנובעות מתוך קיום שבהשלמה. יש לכם את היכולת שאין לאחרים ליהנות מכול דבר קטן שאתם רואים סביבכם. אז תנו לעצמכם את החופש לעשות זאת ללא נקיפות מצפון. הרקיע קובע כי יש להתייחס בקלילות למצבים הפכפכים, משום שייתכן כי דווקא בהם מצפה לכם המזל הטוב.

מזל עקרב
נראה כאילו המטרה העיקרית בחיים שלכם היא להיות מוגנים, מה שמונע מכם ביטוי עצמי. השינוי הפנימי חייב לבוא מתוך תחושת ביטחון ביכולות העצמיות שלכם. יש לכם לא מעט הזדמנויות להוכיח לעצמכם שאתם יכולים, אבל אתם מפספסים פעם אחר פעם. צאו מהריבוע. המזל מאיר לכם פנים ואין צ'אנס שתתאכזבו. הרקיע קובע כי יש לכבד את האינטואיציה, מכיוון שחישובים קרים והגיוניים עלולים להתברר כשגויים.

מזל קשת
תחושת בלבול מאפיינת פרק זמן זה. אתם מנסים להיות קשובים לעצמכם אבל לא במידה מספקת. מצד אחד אתם מופנמים, אבל זה לא עוזר להגיע למסקנות אופרטיביות. מצב הרוח שלכם לא משהו וזאת בגלל שחסרה לכם מוטיבציה ודבקות במטרה, ואלה הם בדיוק הנושאים שעליכם לעבוד לקראתם. תפתחו את עצמכם לקבל קצת עידוד וחיזוק מאנשים קרובים ובני משפחה. הרקיע קובע כי כסף שמושקע הודות ליועץ חכם, עשוי להאיר את מזלכם הטוב.


מזל גדי
ברור לכם לגמרי מה אתם צריכים לעשות ובכל זאת יש משהו שמונע מכם את התקדמותכם בעניין. נדמה לכם שאתם עושים את מקסימום המאמצים, אבל למעשה אתם מסתובבים סחור סחור במעגלים בלי כיוון מוגדר. התרחקו מאנשים שמציעים לכם שותפויות שכרוכות בהפעלה שלכם בלבד. אתם מחויבים לחוש הצדק שניחנתם בו, ומגוננים על אדם שמתקשה להגן על עצמו. הרקיע קובע כי לבעיה שאתם מתלבטים בה יש יותר מאשר פתרון אחד, אל תנעלו את עצמכם.

מזל דלי
אל תנסו להגיע לשלמות. אתם עסוקים בצורה כמעט אובססיבית בכל מה שקשור במראה החיצוני שלכם. התעסקות מיותרת עלולה לפגוע בעניינים חשובים אחרים שעומדים על הפרק. חשוב לפתח את עולמכם הפנימי. אתגרים וגירויים אינטלקטואליים יתנו לכם את הסיפוק שאתם מבקשים. הרקיע קובע כי אם אדם זר משפיע על חייכם, עשו הכול כדי לגלות את מניעיו הנסתרים.

מזל דגים
זה פרק זמן מלא נוסטלגיה. לא מעט הרהורי חרטה עולים לכם במחשבות. לגמרי ברור לכם שאתם מיוחדים ושונים מאחרים, וכמובן עושים דברים בצורה יוצאת דופן ויצירתית מהמקובל. קבלו את עצמכם ואל תצטערו על דברים שעשיתם בעבר. מאמצים של אחרים לשכנע אתכם ללכת בתלם הם בזבוז זמן מוחלט. הרקיע קובע כי שלום בכל מחיר – הוא רק לעיתים רחוקות פתרון טוב לבעיה כלשהי.

מאמרים קשורים

Back to top button