אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 07.10-13.10

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
צצות דאגות והדבר משפיע על כושר הריכוז ויכולת התפקוד. אל תעבירו על עצמכם ביקורת. גם ככה לא קל לכם. כדי להתרומם מהדכדוך שאתם חשים תצטרכו להפעיל את כל הכוחות העומדים לרשותכם. מכיוון שאתם עומדים על פרשת דרכים, מומלץ לא לקבל החלטות דרמטיות בתחום האהבה. טפלו קודם כול בבעיות הבוערות באמת. רעיון שמנקר במוחכם זקוק לקצה-חוט על מנת שיקרום עור וגידים. נסו למצוא אותו אצל מי שכבר היה שם.

מזל שור
תהליכים שונים בעבודה מכניסים אתכם למתחים. השינוי קשה לכם אבל בעצם אתם מקבלים את מה שרציתם. יש מישהו שמנסה לעזור לכם להתקדם, אך אתם מתקשים לראות את הדברים בצורה נכונה. יש לכם תחושה שפועלים נגדכם מאחורי הקלעים. כדי למנוע ספקות ולצאת מתחושת האי וודאות המעיקה, כדאי לברר את העניין עד סופו. גרמי השמיים ממטירים עליכם אנרגיות בעלות אופי רענן וחדשני. קחו את הדברים אל נתיב הקריירה שלכם.

מזל תאומים
צפוי שיפור ביחסים עם אדם קרוב. התבוננות פנימית וניתוח המצב יעזרו לכם לא ליפול למלכודות דומות בעתיד. השאלה הגדולה היא האם אתם יכולים ללמוד לקח מהניסיונות של עצמכם. לעיתים קרובות העקשנות הגבוהה והביטחון המופרז לפיו אתם תמיד צודקים, הורסים כול חלקה טובה. חשוב לתרגל בצורה מודעת עלית מדרגה ברמת העצמאות האישית והתנתקות מן התלות באחרים.



מזל סרטן
בימים אלה צפויה לכם אכזבה קלה שמזכירה פספוס של רכבת. אתם מגיעים באיחור לדבר-מה ומפספסים אירוע שחיכיתם לו מזה זמן רב. אתם מחפשים אתגרים ומנסים להימנע בכל מחיר ממצב של שעמום ושיגרה. היזהרו לא להיכנס למצבים לא נעימים. רוצים הרפתקאות? קחו טווח ביטחון ואל תסתכנו יתר על המידה, גלו זהירות גם בתחום הכספי. הרקיע רומז על כישרונות שצריך לפתח ולהפיק מהם תועלת.

מזל אריה
במקום העבודה אתם זוכים לשבחים. שיפור נרשם ביחסים ביניכם ובין עובדים אחרים. תחושות השייכות והיציבות מתגברות ומעלות את מפלס מצב הרוח. במישור הביתי צפויה אווירה נעימה במיוחד. זה פרק זמן מתאים לרומנטיקה. הקסם האישי שלכם יכול לחולל פלאים, אם רק תרצו בכך. צצה הזדמנות של ממש לפצות את בן/ת הזוג על זמנים אחרים, פחות מוצלחים.

מזל בתולה
אתם מקבלים עידוד וחיזוק ממישהו שמאיר לכם זווית ראיה שלא חשבתם עליה קודם לכן. יחד עם זאת, חשוב שתשמרו על גבולות ברורים ולא תתנו לאנשים אחרים להוביל אתכם לכיוונים לא רצויים. השפעות חזקות מגיעות גם מחברים שמנסים לגרור אתכם לבילויים מהסוג שלא ממש מעניין אתכם. אל תגלשו להאשמות ולרגשות שליליים. אדם ראוותן מייעץ לכם לנהוג בענווה בעוד אשר הוא עצמו מחולל דרמות. לא תצליחו להזיז אותו מדעתו.


מזל מאזניים
פגישה בעלת ניחוח נוסטלגי, עם מישהו מהעבר הרחוק, מתגלגלת למשהו שיכול להוות התחלה למערכת יחסים חדשה. רצוי ללמוד לקח מאירועים בעבר. גשו לעניין בסבלנות ובנכונות להשקיע. קחו את הזמן ואל תנסו להאיץ תהליכים שמטבעם זקוקים ל'בישול' ארוך. אל תחששו להתאהב! תיתכן תחרות סמויה ביניכם לבין אדם שאתם מחבבים. נסו לתאם איתו עמדות על מנת להגן על האינטרסים שלכם.

מזל עקרב
רעיון עסקי חדש שעולה במקרה, מקבל תוקף עקב חיזוק מכיוון לא צפוי. נדמה לכם שעליתם על משהו שיכול לקחת אתכם רחוק. שמרו על זכויות יוצרים ואל תפליגו יותר מידי בפרטים, גם כאשר אתם מדברים עם אנשים שנראה לכם שניתן לסמוך עליהם במאה אחוז. כדאי לגלות ערנות ולבדוק את הפוטנציאל האמיתי לפני שאתם משקיעים כספים. הקשיבו לאדם שמעניק לכם משוב. הוא עושה עבודה טובה גם אם אינו אומר את אשר רציתם לשמוע.

מזל קשת
ייתכן כי זיכרונות העבר מדירים שינה מעיניכם. לא לדאוג. המצב יקבל תפנית מפתיעה שתעזור בכיוון פתרון הבעיות או חלקן לפחות. למרות שהדברים אינם זורמים בקצב שקיוויתם וייחלתם לו, הרי שבסך הכול יש סימנים להצלחה בתחום הקריירה. שמרו על ראש פתוח ואל תגבילו את עצמכם מבחינת אפשרויות עסוקה. בן מזל בתולה, יציע לכם הצעה עסקית שנראית, על פניה, מוזרה. מצד שני, אל תדחו על הסף.


מזל גדי
אתם מנסים לרקוד על כמה 'חתונות' בבת אחת, אבל הודות לכושר הווירטואוזי והיכולת הגבוהה שלכם, מצליחים מעל המשוער. הצלחה גם בתחום החברתי. אתם מקבלים הרבה מחמאות ויש לצפות שהדבר יגובה גם מבחינה כספית. יחד עם זאת, אסור לכם להיכנס לשאננות. אל תתנו למילים יפות לבלבל אתכם יתר על המידה. בדרך מוזרה אתם יוצאים נשכרים מאדם שאינו עומד בדיבורו. נראה כי הזמן שחלף שיחק לטובתכם.

מזל דלי
פתחו את עצמכם לדברים חדשים. הרבה מאוד מידע מגיע אליכם אך לא תמיד יש לכם את רמת ההקשבה הנדרשת כדי לנצל את המצב לטובתכם. יישום הצעה עסקית שתגיע אליכם בימים הקרובים עשוי להיות צעד נכון לקראת רווחים נכבדים. יש לכם את היכולת לבצע פרויקטים גדולים. אל תסרבו להצעה שתגיע מחו"ל. כדאי לכם להתבונן בחציה המלא של הכוס ולא בחציה הריק. צפויה פגישה שלא ממש מזכה אתכם בסיכום שציפיתם לו, אך מעניקה לכם כיוון חשיבה שעשוי להתברר כרווחי.

מזל דגים
אתם מנסים להירגע מכל מה שעבר עליכם בימים האחרונים ולתפוס קצת שלווה. יש ממה להתלהב ואתם בהחלט יכולים לזקוף קומה ולהיות מרוצים מקצב ההתאוששות שלכם מה-'תרדמת' שירדה עליכם. אירועים שונים שתוזמנו אליהם בימים הקרובים רק יעזרו להמשיך את המומנטום. צפויה הקלה משמעותית במועקה שליוותה אתכם. צפו להפתעות בתחום הרומנטי. משהו שאתם עושים או יוצרים מעורר את סקרנותו של אדם רחב אופקים. נראה כי רכשתם לעצמכם מעריץ חדש.

מאמרים קשורים

Back to top button